Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  144
Side 20 av 65 FørstFørst ... 10 18 19 20 21 22 30 ... SisteSiste
Viser resultater 476 til 500 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

  1. #476
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    EZK er ikke adaptiv som på de nyere kontrollene som Motronic 4.4 og nyere.. Den har en fast tennkurve. Eneste den gjør er å retardere ut fra den kurven når den oppdager banking...

    EZK'en min blir i hvertfall IKKE enig med KG004 (K) kammen jeg har i brukisen pr. nå...
    Det er erfaringen min også
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  2. #477
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Kan man kjøre med 123 tenning sammen med lh 2.4? Eller blir det krøll da?

    Edit: En sånn her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo...item2eb34c3a28 altså
    Vil vel ikke kalle det en god løsning... er beregnet for gammle biler som ikke vil kjøre stiftetenning, dessuten den vil jo ikke ha bankesensorfunksjon, så da hjelper det jo lite selv om man har et par forskjellige kurver å velge mellom...

    Bedre med missmatcha EZK
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  3. #478
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    En annen ting jeg funderer på, er om det lar seg gjøre å "kopiere" tenning og bensinmap fra et datasprut, og bruke de parameterene, og brenne nye chipper til LH 2.4. Da kunne man kanskje fått laget seg tenningskurver som passer de forskjellige kammene litt bedre.
    Det er kostbart, og tidkrevende, og man kan like gjerne bruke et datasprut. Det er det mest logiske, men ville det latt seg gjøre i praksis?
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  4. #479
    Registrerte brukere Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Nei men da droppes det

    Noe sånn som det her, er det ett alternativ på sugemotor?
    http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153

    Edit: V20T, ta en titt på linken min

  5. #480
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Ja, har sett på den Det blir noe sånt, men jeg tenkte enda litt enklere. Rett og slett kjøre f.eks en standard B230F i bremsebenk, og justert den med forskjellige kammer, slik at man kunne byttet chip sammen med kammen, og fått en tenningskurve som samarbeider med kammen.,
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  6. #481
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Eller det letteste av alt i slik sammenheng istedet for å kjøre et mellomledd som kompliseer ting og tar MYE tid...

    Kjør VEMS... samme software som MS (dog altid nyere versjon, VEMS folka lager den, MS "leetcher"), men en hjerne med mye større kapasitet og brukervennlighet...

    Feks. jeg kommer til å kjøre VEMS på min 24v motor... fullsekvensiel tnning og sprut! Samt kan bruke begge bankesensorene mine, Bredbåndlambda, har full støtte for tomgangsventil, + har noen utganger og inngager ekstra for de som treger boostkontroll, launch, nitrogenoksid(NOS) etc...

    Evt. annet merke av datasprut for all del...

    Dog skal godt gjøres å finne sprut med alle de mulighetene til 6k (inkl. bredbåndslambda og EGT)
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  7. #482
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Kjør VEMS... samme software som MS (dog altid nyere versjon, VEMS folka lager den, MS "leetcher"), men en hjerne med mye større kapasitet og brukervennlighet...
    Hvor har du egentlig det fra ?
    VEMS har fått egen tuning software, som heter VEMS Tune.

    Før brukte man MegaTune til VEMS, og det var software utviklet for MS.

    MS har fått ny tuning software som heter TunerStudioMS.


  8. #483
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Modalen Vis post
    Hvor har du egentlig det fra ?
    VEMS har fått egen tuning software, som heter VEMS Tune.

    Før brukte man MegaTune til VEMS, og det var software utviklet for MS.

    MS har fått ny tuning software som heter TunerStudioMS.

    Siden folka som laga MS kopierte en av VEMS sine tidligere kort (står forklart på sida dems hvis man leser litt mellom linjene ), så antok jeg at de hadde "stjelt" programvaren også... At de hadde fått ny programvare til MS nå var jeg ikke klar over, dog har fått meg meg at VEMS har laget eget Like greit for min del siden jeg skal bygge på VEMS... og den nye programvaren ser mere brukervennlig ut

    Uansett VEMS MS eller andre... fordelen er jo at man får flere løsninger enn LH 2.4 har, og mere lettvinnt også.

    Dog hadde det funnes noe "running engine" programvare til feks. Motronic 4.4 (som hvermansen har råd til) så hadde jeg like gjerne brukt det. 4.4 er faktisk veldig kapabel, og selv på 960II/S90/850 etc. med mye ekstradilldall som startspærre o.l. så er det MANGE ledige inn- og utganger
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  9. #484
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. okt. 2010
    Sted
    Hitra sør-Trøndelag
    Innlegg
    86
    Antall takk

    Standard

    hei,har kommet over en 2,5 bunndel med 16v stempel som jeg tenkte å bruke i bilcross, og jeg lurer på om det er mulig å bruke en 531 på dette eller må jeg bytte stempel?
    79" 242,??"244 BC,99" s14a.

  10. #485
    Registrerte brukere 142. 72 sin avatar
    Medlem siden
    12. aug. 2010
    Sted
    oppstad hedmark
    Innlegg
    72
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av v0lv0 Aksar Vis post
    ok var det eg kunne tenke meg. får ta av toppen å sjå om ventilane leker, og ta en liten overhaling. MEN, om ventilane leker, kva gjer eg da?

    nokon som kan sei meg om det er en steg 5 topp? er kjekt å vite om du skrur på ein dyr eller en billig topp, hehehe
    Er nok ikke en steg 5 topp. Ventilene er da flyttet lengre fra hverandre.
    Har du null i komp kan det som sakt over her være en ventil.

  11. #486
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Siden folka som laga MS kopierte en av VEMS sine tidligere kort (står forklart på sida dems hvis man leser litt mellom linjene ), så antok jeg at de hadde "stjelt" programvaren også... At de hadde fått ny programvare til MS nå var jeg ikke klar over, dog har fått meg meg at VEMS har laget eget Like greit for min del siden jeg skal bygge på VEMS... og den nye programvaren ser mere brukervennlig ut

    Uansett VEMS MS eller andre... fordelen er jo at man får flere løsninger enn LH 2.4 har, og mere lettvinnt også.

    Dog hadde det funnes noe "running engine" programvare til feks. Motronic 4.4 (som hvermansen har råd til) så hadde jeg like gjerne brukt det. 4.4 er faktisk veldig kapabel, og selv på 960II/S90/850 etc. med mye ekstradilldall som startspærre o.l. så er det MANGE ledige inn- og utganger
    Tja, skulle gjerne vært helt enig, men:

    VEMS er et prosjekt som tok basis i nettopp MS til å begynne med.
    Dette var på tiden da MS kun styrte fuel.

    Siden den gang har MYE skjedd. Helt ny hardware ble designet, og således firmwaren... Selv om Megatune ble brukt som tuning software en stund.

    Prøver ikke være vanskelig. Bare belyse fakta.

  12. #487
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Modalen Vis post
    Tja, skulle gjerne vært helt enig, men:

    VEMS er et prosjekt som tok basis i nettopp MS til å begynne med.
    Dette var på tiden da MS kun styrte fuel.

    Siden den gang har MYE skjedd. Helt ny hardware ble designet, og således firmwaren... Selv om Megatune ble brukt som tuning software en stund.

    Prøver ikke være vanskelig. Bare belyse fakta.
    Oh... rart at VEMS selv sier det motsatte men, samma faen egentlig Har egentlig ingen forkjærlighet for noen av dem sånnsett. Du har nok kanskje rett, men har ikke sett så supergrundig på MS så har bare basert meg på at det som står på VEMS sine sider var sant... Velger bare VEMS fordi det er ei høyst kapabel motorstyring til en veldig rimelig penge, og har mere funksjoner (lett tilgjengelig) enn MS og sånnsett får jeg jo mere for pengene...

    Aller helst skulle jeg vel ønsket meg Motec, Bosch Motorsport o.l men de er jo i en "litt" annen prisklasse...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  13. #488
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    KL selger rimelige DTA nå. Det er på høyde med Motec, om ikke bedre. S80pro kan også kjøre doble lambda. mest beregnet på komplekse V motorer. i tillegg til doble tenning og bensinmap, som kan byttes ved å trykke på en bryter under kjøring.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  14. #489
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    KL selger rimelige DTA nå. Det er på høyde med Motec, om ikke bedre. S80pro kan også kjøre doble lambda. mest beregnet på komplekse V motorer. i tillegg til doble tenning og bensinmap, som kan byttes ved å trykke på en bryter under kjøring.
    DTA ser ut til å være helt kurrant ja
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  15. #490
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Oh... rart at VEMS selv sier det motsatte men, samma faen egentlig Har egentlig ingen forkjærlighet for noen av dem sånnsett. Du har nok kanskje rett, men har ikke sett så supergrundig på MS så har bare basert meg på at det som står på VEMS sine sider var sant... Velger bare VEMS fordi det er ei høyst kapabel motorstyring til en veldig rimelig penge, og har mere funksjoner (lett tilgjengelig) enn MS og sånnsett får jeg jo mere for pengene...

    Aller helst skulle jeg vel ønsket meg Motec, Bosch Motorsport o.l men de er jo i en "litt" annen prisklasse...
    Ingenting rart der.
    Det som er skrevet på VEMS-sidene er i samsvar med det jeg skrev her, så da må du nok lese en gang til.
    Skal sies at det står ytterst lite om MS-derivatet der, siden at etter det ble hetende GenBoard er designet helt eget for VEMS.

    Bruce Bowling og Al Grippo begynte allerede i 1995 å planlegge en motorstyring man kunne sette sammen selv, for en rimelig penge. Denne het EFI332.
    Utviklingen av EFI332 stoppet. I stedet re-designet de hele pakka, og releaset første utgave av MegaSquirt i 2001.

    I 2003 hadde noen brukt MS-prosjektet som inspirasjon, og laget noe som ble hetende MegaSquirt-AVR. Det er dette som etterhvert blir hetende VEMS.
    Likhetene mellom VEMS og MS ble veldig fort færre.
    Bare tuning softwaren som var fellesnevneren til slutt (inntil nå).

    Megasquirt-AVR(tidlig vems) hadde uansett ikke lik kildekode som Megasquirt, siden MS den gangen var skrevet i Assembler til en Motorola chip, mens MS-AVR var et Atmel AVR chip, koden skrevet i C.



    Dette ble mye tullball ut av en altfor liten filleting
    Har ingenting negativt å si om VEMS, som er et flott system.

    Hadde de vært litt flinkere med å lage ryddig og konkret dokumentasjon, tror jeg VEMS hadde slått an i en mye større grad.

    Som du sier, så kan en omjustering av Motronicen være en vel så bra løsning i mange tilfeller.
    Robust og testet. Den er også installert med omhu, der ledningsnettet er laget på en måte som ikke skaper problemer.

    http://megasquirtavr.sourceforge.net/
    http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=MegaSquirt

  16. #491
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Modalen Vis post
    Ingenting rart der.
    Det som er skrevet på VEMS-sidene er i samsvar med det jeg skrev her, så da må du nok lese en gang til.
    Skal sies at det står ytterst lite om MS-derivatet der, siden at etter det ble hetende GenBoard er designet helt eget for VEMS.

    Bruce Bowling og Al Grippo begynte allerede i 1995 å planlegge en motorstyring man kunne sette sammen selv, for en rimelig penge. Denne het EFI332.
    Utviklingen av EFI332 stoppet. I stedet re-designet de hele pakka, og releaset første utgave av MegaSquirt i 2001.

    I 2003 hadde noen brukt MS-prosjektet som inspirasjon, og laget noe som ble hetende MegaSquirt-AVR. Det er dette som etterhvert blir hetende VEMS.
    Likhetene mellom VEMS og MS ble veldig fort færre.
    Bare tuning softwaren som var fellesnevneren til slutt (inntil nå).

    Megasquirt-AVR(tidlig vems) hadde uansett ikke lik kildekode som Megasquirt, siden MS den gangen var skrevet i Assembler til en Motorola chip, mens MS-AVR var et Atmel AVR chip, koden skrevet i C.



    Dette ble mye tullball ut av en altfor liten filleting
    Har ingenting negativt å si om VEMS, som er et flott system.

    Hadde de vært litt flinkere med å lage ryddig og konkret dokumentasjon, tror jeg VEMS hadde slått an i en mye større grad.

    Som du sier, så kan en omjustering av Motronicen være en vel så bra løsning i mange tilfeller.
    Robust og testet. Den er også installert med omhu, der ledningsnettet er laget på en måte som ikke skaper problemer.

    http://megasquirtavr.sourceforge.net/
    http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=MegaSquirt
    Man lærer jo noe nytt hver dag God info du kom med!
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  17. #492
    Registrerte brukere marius sin avatar
    Medlem siden
    27. nov. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    Virker som du har roen her flyfaen.

    Driver du med motorbygging og sånt?

  18. #493
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av marius Vis post
    Virker som du har roen her flyfaen.

    Driver du med motorbygging og sånt?
    Tja er jo en hobby, en litt seriøs en sådan... skal til å bygge meg flowbenk snart. Holder dessuten på å bygge en 2,9 24v sugis som skal få rundt 100hk/l men også god kjørbarhet (til min "in-progress" brukisbil") Har også en annen motor på vent. en 20v 2,3 femmer som jeg skal prøve å få laga topp til selv med 3D-VT

    Til daglig skrur jeg jo på motorer da også, men de er vel i en litt annen finesseklasse, også en "smule" mere effekt involvert I mitt tilfelle er det ca. et halvt tonn med masse "kniver" og "finner" som snurrer med 13820rpm og utvilkler 4600+hk... de brukes vel helst på ting som flyr
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  19. #494
    Registrerte brukere KE40155 sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Mjøndalen
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Tja er jo en hobby, en litt seriøs en sådan... skal til å bygge meg flowbenk snart. Holder dessuten på å bygge en 2,9 24v sugis som skal få rundt 100hk/l men også god kjørbarhet (til min "in-progress" brukisbil") Har også en annen motor på vent. en 20v 2,3 femmer som jeg skal prøve å få laga topp til selv med 3D-VT

    Til daglig skrur jeg jo på motorer da også, men de er vel i en litt annen finesseklasse, også en "smule" mere effekt involvert I mitt tilfelle er det ca. et halvt tonn med masse "kniver" og "finner" som snurrer med 13820rpm og utvilkler 4600+hk... de brukes vel helst på ting som flyr
    prøvd en slik motor i en bil?
    Alexander R H Olsen.

  20. #495
    Registrerte brukere Espen Hveding Nordgård sin avatar
    Medlem siden
    01. juni 2010
    Sted
    Råholt, Akershus
    Innlegg
    1.504
    Antall takk

    Standard

    En turboprop passer seg vel relativt dårlig i en bil
    Men det må vel være noe av de grommeste sugemotorene som er å få tak i da
    - HvedingN

    - 09' V70 R-design, 2.4D P*
    - 95' Toyota 4Runner 1KZ-T
    - 89' 745GLT B234F
    - 81' 343GLS B234F

  21. #496
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HvedingN Vis post
    En turboprop passer seg vel relativt dårlig i en bil
    Men det må vel være noe av de grommeste sugemotorene som er å få tak i da
    Kan vel definere den som en sugemotor iom at den suger luft selv, men hele saken er jo i prinsipp en turbo i egensirkulasjon
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  22. #497
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av KE40155 Vis post
    prøvd en slik motor i en bil?
    Den er 4m lang og er vels trengt tatt lagd for å drive en 4m dia. propell @ 1020rpm... Dog leverer 36000Nm Og de koster 10 mill. stykket
    Sist endret av Njål Nilssen; 29/08/11 kl 15:52
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  23. #498
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. nov. 2010
    Sted
    Vats
    Innlegg
    264
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 142. 72 Vis post
    Er nok ikke en steg 5 topp. Ventilene er da flyttet lengre fra hverandre.
    Har du null i komp kan det som sakt over her være en ventil.
    kva topp er dette da? ventilene har kun en halv millimeter i klaring mellom seg.
    kan slenge utpå et bilde seinere i kveld.

    eg fulde diesel i både toppen og cylinder, i cylinderen rant det ut lika fort på alle sirka, men i toppen så rant dieselen ut cylnr på ca 5 timar, og på nr. 2,3 og 4 så stod dei i 2 døgn uten at det viste noko. snakte me ein mekanikar, og han trudde ikkje det var det som gjorde det, han trudde heller det va toppakninga siden den hadde blest ut på alle cylindrar.

    blokka har 93mm boring meiner eg eg målte til, passer stempel fra b21 da? og kva vil ein toppakning som dette koste?

  24. #499
    Registrerte brukere 142. 72 sin avatar
    Medlem siden
    12. aug. 2010
    Sted
    oppstad hedmark
    Innlegg
    72
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av v0lv0 Aksar Vis post
    kva topp er dette da? ventilene har kun en halv millimeter i klaring mellom seg.
    kan slenge utpå et bilde seinere i kveld.

    eg fulde diesel i både toppen og cylinder, i cylinderen rant det ut lika fort på alle sirka, men i toppen så rant dieselen ut cylnr på ca 5 timar, og på nr. 2,3 og 4 så stod dei i 2 døgn uten at det viste noko. snakte me ein mekanikar, og han trudde ikkje det var det som gjorde det, han trudde heller det va toppakninga siden den hadde blest ut på alle cylindrar.

    blokka har 93mm boring meiner eg eg målte til, passer stempel fra b21 da? og kva vil ein toppakning som dette koste?
    Steg 3 eller 4 kanskje. Ta å mål diameteren på eksos og innsugs ventila. Har toppakninga blest ut på alle så er nok det en hoved årsak ja. Nei b21 har 92mm borring. Toppakning koster 600 kr hos pedersen racing.

  25. #500
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. aug. 2011
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard trenger noe tips dellorto

    skyter i det ene hølet eller kammer eller va det heter, på mine to dobble dellorto 40 dhla,. tro om dette bare er justering har prøvd meg litt fram men ja ikke noe hell altså...

Side 20 av 65 FørstFørst ... 10 18 19 20 21 22 30 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •