hvordan blir sitte høyden med de setene?
hvordan blir sitte høyden med de setene?
One Ring to rule them all
kan gjøre det, etter hvert. men akkurat nå er det nedgravd i 1000 andre kabler og duppedingser så orker ikke å grave det fram med det første. men det er vell noe likt en svideo kabel inn mot lcd skjermen og en Jack sak inn på spillern eller noe i den duren?!![]()
tja tenkte å ha de mellom inn over midten av bilen men var ikke så stor plass som jeg trodde det varså skal se om det blir en i taket ved speilet og en ved taklyset. time will show. er ikke førstepri for å si det mildt...
![]()
Blir vanvittig stilig, du kjenner ikke en pen snil pike som er møbelsnekker/tapetsør?!? Tipper dem har teft på skin.. Dette blir -så bra-
Instagram: stuvikbaardsen
Comfort Sport Advanced
kan bli bra dette hvis du får det tilmen tror uansett JEG ville gått for sort interiør ja, men det er vel en vanesak det med farger også
![]()
Sist endret av Tonytic; 03/03/10 kl 21:46
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
er nok vanesak skal du se
jeg var jo i utgangspunktet på leting etter lyst skinn i 945n også, men kom over det sorte skrynkelskinnet fra 965 istede... men det blir så dumt å ha To mørke biler innvendig. en må ha litt forandring så en kan velge bil ut fra dagsform på et vismye triveligere å kjør lys bil i alle fall. dessuten er det veldig vanskelig å finne mørkt interiør fra C70 som ikke koster deg En krone slik dette gjorde
hehe
Er et firma på Heimdal som tar den jobben billig Kodja... Husker ikke helt navnet nå i farten, men er bare folk som er litt vanskeligstilt kan vi si som jobber der. Tror jeg betalte 500kr for å trekke opp salen på scooteren, skikkelig kvalitetsstoff!
hm kanskje d kanskje d. må jo se løsninger, har jo tross alt to skinnseter foran som kan trekkes opp først som en test imens jeg bruker delskinnsetene også
prøv å kom på hvilket firma da![]()
tja har ikke fått gjort stort... pga demontivert i hverdagen generelt... men i dag skal jeg prøve å få tatt ut passasjersetet foran og satt dit c70 framsetet så dere får sett hvordan det blir samt tatt et lite sammenligningsbilde hvordan de to setene blir opp mot hverandre = himmel og helvetehehe
så også på dørsidene foran fra c70n, fant ut at jeg skulle at den brytern som åpner bagasjelokket og tanklokket på c70 og bruke som bagasjeromsåpner på bilen, da brytern er fjærbelasta og spretter tilbake med en gang så ikke elmotoren i åpner brenner seg pga for lang belastning. må bare finne kontaktstykke som skal inn i den samt koble det opp på en bra plass. lurer på om det blir bygd inn i sidepanelet baki, sånn pekende rett fram inntil sida. vanskelig å forklare nøyaktig hvor
![]()
hvorfor ikke et slett tank lokk og popper på det samtidig? siden du har knappen klart :P
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
du tenker på et race tanklokk typ sparco sitt?har had det i tankene ja
hehe men tror nok jeg holder karrosseriet slik det Er
men et slett et kan jo alltids fikses, gjør seg jo det
![]()
da har jeg pælma ut originalsetet for siste gang. står å lagrer seg i bua i påvente av pickup av en annen kar her nå forhåpentligvis snart.
som dere ser er det på hååååret med plass i bredden for å få på plass C70 setene. er akkurat plass sidelengs. så er spent på hvordan det der blir til slutthehe bredde bilen innvendig? hehe
ser utrolig mye deiligere å sitte i slike seter framover en gang i framtiden... tar nok sin tid! usikker på om setene kan justeres ned mer i høyden, for har ikke kobla opp strømmen og sjekka det enda. samt jeg må fikse vippe funksjonen på passasjersetet.
noen som har gjort det før på slike seter?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Jeg sliter litt med mine seter selv, å jeg har ikke vågt å begynne på den, i frykt for å ødlegge mer enn jeg klarer å skape.
Alt Elektrisk virker på passasjersetet, men ikke vippefunksjonen. På førersetet viker ikke el.justeringa til ryggen, men vippefunksonen.
Ellers kan jeg ikke vippe frem førersetteryggen å få det til å stå fremmoverlent.
Dessuten er det dratt ut en kontakt av "styre enheten". plugger jeg mangledne kontakt i så black'er hele setet ut å fungerer ikke.
Har feilsøkt manøverdelen, men den var helt ok.
Instagram: stuvikbaardsen
Comfort Sport Advanced
skal du sege recarostol nå da?![]()
- Volvo 245 (b230, hx35, haltech ++)
- Volvo s60 2,4 turbo
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=747
Vippefunksjon på recaro setene?
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
har da begynnt med feilsøking og utbedring av Vippefunksjonen på C70 setene, har jo to som ikke vil vippe og har nå mener jeg funnet ut hvorfor... på bildene nederst her ser dere såvidt, tlf bilder tatt på innsiden av trekka, at det går to tynne vaiere fra spaken der, disse går til hver sin side innvendig til låsen i ytterkantene på seteryggen der man låser\låser opp vippen. den ene fungerer ikke\er gådd av på det setet som ikke vil vippe men som sees på det andre bildet kanskje så er den hel.
tok selvfølgelig å demonterte helskinnsetene som ikke er med i planen om bruk først så jeg ikke trenger å være redd for å ødelegge delskinnsetene minemen skal nok utbedre og reparere begge to slik at jeg kan selge helskinnsetene etter hvert sikkert. tar jo bare plass å lagre de men er utrolig gode å sitte i så anbefaler egentlig slike kontra andre sportsseter eller piss man pakker inn i en bruksbil!!
trekket er festet på undersiden som dere ser av bildet med en UU som du trør motparten nedi, vanskelig å forklare... men ser det sikkert ut fra bildet av trekket hva jeg mener?! må litt pekkåpukk for å få det vippa ut av sporet sitt men så går det rett avspent på hvordan det blir å Montere det derrimot... dog ser jeg et lite problem i å demontere hele setetrekket... må jo kutte av alle klipsa\krokene som sitter oppover på seteryggen for å få av. hvor får man kjøpt nye kroker\haker for å holde trekket inntill? volvo fant ikke noe delenr på dette... får fankern ikke av nakkestøttene heller samme hvor mye jeg trykker inn de to plassene på baksiden og prøver å dra av støttene.... fader altså
bikkja ligger godt planta i alcantara\delskinnsetetkoooser seg gitt så snill å god
![]()
da har jeg bestilt opp ny wire til vippen. skal legge opp sprengskisse så det vises hvor den sitter, men spent på å se om jeg faktisk MÅ av med alt eller ikke for å skifte den. må se litt nærmere på systemet i kveld.
wiren i seg selv kostet ikke stort. 120 kr tror jeg det ble så da er det bare å vente på å få den før jeg begynner å styre for mye inni der.
noen som vet av slike kit\pakker med kroker for å hekte\holde trekket inntil på innsiden der?
Tror jula har slike ting faktisk.
One Ring to rule them all