Kjører nok fra fauske en gang på fredags ettermiddag vil jeg tro.
Kjører nok fra fauske en gang på fredags ettermiddag vil jeg tro.
Vi skulle bare ha satt et kl slett der dem som kan kunn møtes på Fauske en plass og så kjører vi ilag nedover?![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Jo, skulle vel sikkert gå ant detMen skulle ikke dere kjøre natt til fredag?
Hehe, leste litt feil på innlegge ditt tidligereTrudde det sto Torsdag
![]()
Jodå, vi kjører natt til fredagMå jo rigge opp campen osv
![]()
Jepp kjører på fredags ettermiddag jeg også, er jo meldt regn, så blir vell tur på bana dahehe...
Bir nok ikke kolonekjøring til ACR for min del da jeg har under 2mil ditt:P
Men Vi har buss klar,200sx klar,asona b med volvomaskin++div andre biler.
Litt for mange biler oppover tia
Hva er prisen før banekjøring?
Vi kan jo ta litt kolonnekjøring hvss dere kommer innom her før dere tar turn oppoverTror jeg trenger hjelp fra høyere makter for å bli ferdig med bilen
Priser Sommertreff Vårtreff 2011
Publikum voksen (helgebillett)
300.-
Publikum U/18år (helgebillett)
200.-
Barn u/12 år og funksjonshemmede med ledsager. Ledsager må framvise ledsagerbevis.
0.-
Utstilling inkl fører (helgebillett)
600.-
Banekjøring inkl fører (helgebillett) Gir mulighet til overnatting på baneområde (alkoholfritt) og camp.
800.- Bil og fører.
1.000.- Trekkbil, fører og banebil.
1.500.- Buss/lastebil, fører og banebil.
Overnatting:
200.- pr pers (Gjelder hele helgen og gir tilgang til toaletter og bruk av søppelcontainere samt vakthold)
Sommertreff har egen camp på utsiden av baneområdet hvor vi har god plass til både campingvogner og telt. Oppe på baneområdet settes det opp en "Racecamp" for de som har banebiler. Her kan også familier som ønsker en roligere plass å sove få lov til å campe. Sommertreff forbeholder seg retten til å avvise "festfolket" inn til denne campen av naturlige årsaker. Det er ikke tillatt å ha med alkohol inn på baneområdet. Alle overtredelser av denne regel politianmeldes.
NB! Ingen av campene har tilgang til strøm, dvs man må medbringe egen strømforsyning om man skal ha behov for det.
Aftertrackparty: fredag og lørdag etter kl 20:00
Inngang fredag 18år
250.- (Publikum med Sommertreffbillett betaler 300.- for begge dager)
Inngang lørdag 18år
250.- (Publikum med Sommertreffbillett betaler 300.- for begge dager)
OBS! Etter ønske fra mange tilreisende har vi i år åpnet for inngang til camping allerede torsdag kveld og utover natten. Det vil være mulig å slippe inn for å rigge seg til å legge seg til å sove. Høy musikk, fyll og bråk er ikke tillatt og medfører utvisning fra hele arrangementet. Vi tar et gebyr på 100.- pr pers for å slippe inn på torsdag for å dekke inn ekstra leie av området, vakter, oppryding etc.
Sist endret av Lynvinge; 12/06/11 kl 03:08
ACR!! Så alle får se med egne aua at det e fritt førr sny der.. Ha vært stor bekymring har eg hørt !
![]()
Flotters!![]()
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
Jeg holder til i Bodø![]()
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
starta vel fra fauske litt over 4:-)
Volvo V70 T5 99`
Volvo 940 LT 97`
vi kjører et gjeng fra narvik kl 12 på torsdag. tar ferga over kjøpsvik-drag kl 1400. så fortsetter turen stille og rolig videre nedover
Ser ut som om vi ikke starter før Fredag alikavellKjærringa har eksamen :P
Så blir det visst nokk Bobil istede før B(Bedre)M(Med)W(VolVo)![]()
Vi kjører fra Sortland fredags morgen. Satser på 08.00 ferga fra Lødingen, og tar nok en liten stopp på Fauske rundt 11.00, før vi fortsetter til ACR.
Erik Langedal
Mine biler: 3 generasjoner V70 og en 760 Turbo
Starter herfra på torsdag kl 20.00 og forventer å være framme på torsdag kl 20.20 !![]()
pakket bilen klar nå. bare og vaske doningen imorgen tidli og dra =)
spøker for hele sommertreff turen min, pga posten for øyeblikket :(
Venter enda på slavesylinderen min :(
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
Han bor jo på gruben så må han opp tl skonseng dær biln står
Litt for mange biler oppover tia
blir ikke noe acr med min bil, kjørte havari på turbo idag :'( ryker så blått så inn i h@££*$tte. jeg er drittsur nå, ender vel med å sitte på en kompis nedover. blir så irritert
synd å høre yngve. hadde gledet meg til og se bilen live :(
tar 18-30 ferga løddingen - bogenes så om noen ser en vin rød golf 3 GTI så heng på![]()