jeg skal neddover for første gangmen gidder ikke stille ut den fæle 740ien eller ta den på banen, så skal heller filme svin kjøringa deres på banen med HD camera!
![]()
jeg skal neddover for første gangmen gidder ikke stille ut den fæle 740ien eller ta den på banen, så skal heller filme svin kjøringa deres på banen med HD camera!
![]()
Det er sykt mye råe volvoer som ferdes på sommertreffet, hadde vært god reklame å hadd vccn stand der, der man også kunne melde seg inn som medlem.
evt vccn trackday på acr, tror vi hadde blitt mange!
Fart eller spøling
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
jeg mener et arrangement med noen tusen tilskuere å kanskje 200 biler, eller en bilklubb som leier for å la medlemmer kjøre.
tviler på at bmwklubben (vet ikke om den heter det, men en eller annen bmw klubb som er der nå) må betale like mye som "sommertreff" gjør for ei helg.
skjønna du nu?![]()
Nu er ikke banen godkjent for kjøring med sykkel løp og sånt bare trening,
Ja er nok litt forskjelige priser på leie av bana, Rana gatebil har en bra pris på ei helg og sommertreff har en ana pris og vanlige folk som BMW klubben har en leiepris.
Litt for mange biler oppover tia
nå nermer dette seg. noen fra harstad sortland lofoten osv som skall nedåver neste torstdag? kunne kjørt en gruppe nedåver ilag![]()
regne m d blir 12 ferga fra lødingen.. volvo 242 på hengarn![]()
typisk med arbeidshelg hvert år når det er sommertreff![]()
- VOLVO S70 2.5T 98
x VOLVO 745 TIC 87mod
x 3stk 240
Wohoo, ser ut som det blir sommertreff på meg i år
Har ikke fått muligheten de to siste årene, så nå gleder jeg meg skikkelig![]()
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
litt usikker. vi tar enten 15,10 eller 18,00 ferga fra løddingen. dette finner vi ut da noen av følgekameratene må få litt avspasering fra jobb =) synd og si det men vi kjører faktisk ingen volvoer. 2 stykk greit brukbare cosworth rwd og en orginal RS500 på skilt blir stående bakpå hengern. og en ok 200sx
Nårtid kjører du nedover Luigi ?
blir nok ikke å dra... pga er bilcross på ramfjordmoen samme helg å jeg må stille som funksjonær vist ikke kan dem ikke stille til løp pga folk som ikke gider å stille
Ser ut som mine planer om å reise dit ble skutt i senk av arbeidsgiver som skal ha meg på kurs i Bergen torsdag og fredag! Hadde de bare somla seg til å sendt meg den 7ende som de lovte......
Audi A4 B8 Quattro 11`
VW Transporter 4-Motion 10`
Suzuki Bandit 600 97`
Polaris Sportsman 500 11`
X-Volvo V70 T5 97`
X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`
Viss noen kjører kveld/natt til fredag så rop utvært arti med følge på turn sørover
![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
satser på og ha bilen ferdig til helgen. begynner å nerme seg, bare ingenting kommer i veien... tar på tur torsdag kveld..![]()
Adrian Øvergård
TLF 46801564
Vi starter fra Bodø kveld/Natt til TorsdagHar vært arti og møtt på noen forumfolk på turn
![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Vi kjører fra saltdal på fredagskvelden
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.