øøøøhh.... nei..... og ja..
tds har elektronisk pumpe..
øøøøhh.... nei..... og ja..
tds har elektronisk pumpe..
-00 V70 awd
-88 transporter syncro offroad
-67 transporter splittbuss
sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..
Hehe... Men begge har 6 sylindre da! Iallfall en ting som er samme! Også går de på diesel
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
tds har elektronisk styrt pumpe ja... alle bmw's diesler er det etter -87.. fra og med -88 modell.. går fint å bygge om for innbygging i volvo.. noe som hadde vært lurt da det er en ekstremt mye bedre maskin enn vag dieslene.. som jeg også driver med... anbefaler en tds/td motor(er like bortsett fra intercooler på tds) med 524td pumpe fra e28 eller e30 før -88 med dette oppsettet og intercooler kan du uten store problemer dra ut gledelige 200dieselhk..
-00 V70 awd
-88 transporter syncro offroad
-67 transporter splittbuss
sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..
Skjønner ikke hvorfor bmw dieselene skal være så mye bedre jeg... Synes pumpene og topper går hele tiden på de. Aldri hatt noe tull med d24 jeg.
Hehe vært med på at det har ryki topper på tds ja når vannpumpa går. Pumpe er jo standard at det er byttet på de.
ja stemmer det.... men generelt så er det eierens ettersyn alt kommer an på.... og vag maskina er ikke mye å skryte av... har en ute i gården her den er god som gull men behandles deretter..... pluss bmw rekkediesel med 6er.. hatt ca 20 vag med diesel og 8 bmw diesel...
-00 V70 awd
-88 transporter syncro offroad
-67 transporter splittbuss
sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..
Du har ikke fulgt med i timen skjønner jeg...
Jeg har en 740 med B230FK med viking ecotrim chip.. Men den bruker for mye..
Hva? Er ikke dette et Volvo-forum?? Jeg banner muligens i kirken, men jeg kjøper ikke et VW produkt uten at jeg MÅ... Sånn bortsett fra D24/T/Tic
Ikke dum den der igrunn, men jeg må ha noe med skilter og som er i god stand..
Tja, veteran hadde sikkert ikke vært så dumt.. Får se hva som skjer
2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
1986 740 Diesel storprosjekt
Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
-> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88
Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...
Rockeren: Trodde du hadde solgt den 740n jeg. Derfor. Å trodde heller ikke det var ecotrim på den. Hadde for meg at det sto ecomax. Men hvor mye dro den på mila med den ecotrim chippen?
Volvo løs
Tidligere: 2006 V70 Summum D5 185hk
04 S80 2,4D+, 94 850GLT og 84/87 740dieseler
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid
kanskje jeg er helt på bærtur
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
Trodde at D20, gammel dieselfemmer, ikke ble brukt på Volvo solgt i Norge, at den var forbeholdt markeder med en skarp avgiftsgrense ved to liters sylindervolum. Men kan kanskje ha vært mulig "på spesialbestilling"?
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
import den 240 ser ut til. pga markeringslys bak på sida
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
Mener det skal være en D20 jeg, men ikke vært borti så mange D24'er :P
Ser ut som en femmer.
Har ikke solgt den enda nei, men det er planen å selge/ bytte den ut nå.
Mener da det er ecotrim jeg har.. Og den går på 0,85-0,86 på pendlinga.
Oslo- Åndalsnes med ekstremt pen kjøring fikk jeg den ned på 0,75 på mila.
Men det er uansett for mye om jeg hadde klart det på pendlinga også.
Flere grunner til å kjøpe diesel:
- Billigere i drift
- Billigere enn bensin pr. liter..
2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
1986 740 Diesel storprosjekt
Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....