Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  173
Side 22 av 49 FørstFørst ... 12 20 21 22 23 24 32 ... SisteSiste
Viser resultater 526 til 550 av 1201

Tråd: Skogen Performance 242`n 2JZ-GTE 542hk og 690nm1,4bar på hjul :)

  1. #526
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    blir i værtfall ikke noe mer suge motor det kan jeg si med en gang. nå skal jeg ha turbo og nok effekt til og rive laus hjula på 4 gir!!!!!!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  2. Takk Amundsen T5r, turbomann, Ekren takket for denne posten
  3. #527
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Skarru ha det såpass ukjørbart asså?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  4. #528
    Registrerte brukere minstemann moseby sin avatar
    Medlem siden
    20. juli 2010
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    blir vell B 20
    Volvo 1975 242 "rullende prosjekt"

  5. Takk Moseby Racing takket for denne posten
  6. #529
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    jepp går for stroka b16 med gasser turbohehe

    Joakim_G_R: ja den blir vell forsovidt mer kjørbare langs veien med den nye motor og gir kontra dagens motor og gir. gleder meg.........
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  7. Takk Joakim-G_R takket for denne posten
  8. #530
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    B14 med granadagasser 36/38!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  9. Takk Moseby Racing takket for denne posten
  10. #531
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    den som lever får se men vist du tenker på volvo 5`er så blir det ikke det....
    Tenkte på Rekkesexer med trykkoker
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  11. #532
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    blir 6syl med turbo ja.var egentlig meningen og hente motor nå snart. men nå må jeg få i tur suge motoren først vill ha den i orden når den skal selges
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  12. #533
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Rakseksa med kompressor.. Da får du kjørbar shit.

    Eller kompressor på motoren du har nå?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  13. #534
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    blir 6syl med turbo ja.var egentlig meningen og hente motor nå snart. men nå må jeg få i tur suge motoren først vill ha den i orden når den skal selges
    blir det volvo motor eller bmw?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  14. #535
    Registrerte brukere TvilsomRacing sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Eide, Møre Og Romsdal
    Innlegg
    379
    Antall takk

    Standard

    eller suuupra
    1990 Volvo 240 Turbo Prosjekt SOLGT
    2005 Nissan X-trail 2,2DCI Sport "trekk vogn"

  15. #536
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    det blir 2jz-gte med singel turbo data sprut e85 og div......... .det har jeg skikkelig trua på!!!!!! kansje ikke det mest spennende motor valget men skal jo være skudd sikkert med moderat trimming
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  16. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  17. #537
    Registrerte brukere J-A-E sin avatar
    Medlem siden
    05. april 2010
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    293
    Antall takk

    Standard

    Det blir kult
    Volvo V70 Summum
    Nissan Leaf Tekna
    Honda Civic Aerodeck

  18. #538
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Ikke dumt, kan tilogmed bruke orginal suprakasse også!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  19. #539
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    2jz er jo gode motorer, men burde vel helst være Volvosekser eller i det minste europeisk (BMW eks)

    2jz har jo "ALLE".... Kanskje ikke i 242, eller Volvo for den sagt skyld. Men de er jo tunge da i forhold til feks: BMW M52BXX eller nyere og Volvo sin B6XX4X...

    Liker tankegangen
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  20. #540
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ja dem er ganske tunge de motorene men er jo flere som har disse motorene i volvo og ingen som sliter med at bilen blir for tung foran.får jo ned vekta litt med alt man kan tas av motoren som jeg ikke trenger i volvo`n
    blir og bruke r154 kasse 5trins kassa fra lille bror 1jz den tåler masse juling og er vist mye finere og gire.denne kassa er laget av toyota i modtsetning til 6 trinns kassa fra 2jz som er laget av getrag og er vist litt ei og få i gir.
    passer også bedere med R154 kassa også da kommer gir spaken midt i orginal hulet på 240 og det gjør jo ikke noe.
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  21. #541
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Er du medlem av volvo racing klubb?
    Volvo 242 '82

  22. #542
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    nei er vell ikke det.hvordan det? vist du tenker på merkene på skjermene er dem kjøpt på auto art.
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  23. #543
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    nei er vell ikke det.hvordan det? vist du tenker på merkene på skjermene er dem kjøpt på auto art.
    Var det jeg tenkte på ja. Bare lurte...
    Volvo 242 '82

  24. #544
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    dem ser litt gammle ut så syntes dem kledde bilenhehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  25. #545
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    2jz bi gromt Husk masse bilder
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  26. #546
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    dem ser litt gammle ut så syntes dem kledde bilenhehe
    Ja er tøffe merker. Volvo racing klubb er en fullt aktiv klubb for folk som kjører rally og racing med volvo.

    Nettsiden er nede nå, men pleier å stå litt her...

    www.volvoracingclub.net/
    Volvo 242 '82

  27. Takk Moseby Racing takket for denne posten
  28. #547
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    det blir 2jz-gte med singel turbo data sprut e85 og div......... .det har jeg skikkelig trua på!!!!!! kansje ikke det mest spennende motor valget men skal jo være skudd sikkert med moderat trimming
    syns det var eit veldig spennande motorvalg egblir rått!!gleder meg til og følge med framovernår startar bygginga for fult med nye motoren?

    ser det er nokon som klager på vekta, men ligg ikkje mykje av vekta i dei orginale delene på motoren?som grenrør, turbos, osv..meiner og ha lest det ein plass men kan hende det er bullshit
    Sist endret av volvobrage; 05/06/11 kl 22:25
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  29. #548
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    nå må jeg først få i orden suge motoren så jeg kan få solgt den.planlagt bygge start er juli/august så jeg er klar til neste sesong
    ja har hørt prat på at orginal grenrør og twin turboene veier 30-40kg med alt som hører til dem og det er jo litt vill jeg påstå men skal jo prøve og slanke den så mye som det går....blir moro og begynne
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  30. #549
    Registrerte brukere bakterius sin avatar
    Medlem siden
    26. mai 2011
    Sted
    Bodø, Norway
    Innlegg
    770
    Antall takk

    Standard

    åh. har så lyst på å kjøpe komplett understell ifra deg det meste er på plass nu men mangler understellet :P hva vil det koste for dem korte nye coilovers fremme og racing coiloversene bak, topplagring, endeledd, og bærekule spacern? Jeg har en 242 1978 som det skal driftes med

  31. #550
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Bakterius: send meg en PM du så skal vi finne priser til deg
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

Side 22 av 49 FørstFørst ... 12 20 21 22 23 24 32 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •