Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  384

Vis meningsmålingsresultat: Produsere?

Velgere
414. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • JA! De skal jeg LETT ha!

372 89,86%
  • Nei, takk.. ellers takk

42 10,14%
Side 47 av 77 FørstFørst ... 37 45 46 47 48 49 57 ... SisteSiste
Viser resultater 1.151 til 1.175 av 1921

Tråd: Nye JP MK18 8,5X18" fra AFL.no BILDER AV FERDIG FELG PÅ BIL

Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Terje1 Vis post
    Problemt her inne er at 99% av brukerne som sier at slikt ikke går å få godkjent,aldrig selv har satt seg inn i veitrafikklovens paragrafer og faktisk skrevet en seriøs søknad som de har sendt inn.

Vidre er det meget få som virker å forstå at det faktisk er en person som avgjør saken hos bt.Og at det er denne personens tolkning av regelverket som til slutt avgjør allt.

skal ikke ødelegge denne tråden mere med dette nå,men skal heller lete frem noen papirer og scanne litt
    Er kansje litt dumt hvis man får avslag på en slik søknad, og de ser at du kjører rundt med de fjørene som du ikke fikk godkjent? hadde du ikke prøvd å fått det godkjent hadde de kansje ikke tenkt så mye over fjørene

Registrerte brukere roger turbo sin avatar
    Medlem siden
    21. mai 2010
    Sted
    N-Trøndelag
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Arndal Vis post
    Prøvemontering på 245n

Her var det rett høyde ja Så veldig bra ut
    Volvo 745glt turbo (solgt)
    Volvo 142 71mod. bruksbil
    Volvo 244 84mod. lett prosjekt
    Volvo 242 80mod. turbo prosjekt

3. Takk yengis takket for denne posten
    Registrerte brukere Fjellvang sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordland
    Antall takk

Standard

Så jævli pent ut på den 245'en

Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Narvik, Norway
    Antall takk

Standard

Mye tøffe biler her. Kommer sikkert masse mer også

Registrerte brukere Turbotony sin avatar
    Medlem siden
    27. april 2010
    Sted
    Tønsberg/Nøtterøy
    Antall takk

Standard

Registrerte brukere Turbotony sin avatar
    Medlem siden
    27. april 2010
    Sted
    Tønsberg/Nøtterøy
    Antall takk

Standard

Arndal : blei jævli feit på bilen din bruker du 215-35-18 ???

Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Terje1 Vis post
    Problemt her inne er at 99% av brukerne som sier at slikt ikke går å få godkjent,aldrig selv har satt seg inn i veitrafikklovens paragrafer og faktisk skrevet en seriøs søknad som de har sendt inn.

Vidre er det meget få som virker å forstå at det faktisk er en person som avgjør saken hos bt.Og at det er denne personens tolkning av regelverket som til slutt avgjør allt.

skal ikke ødelegge denne tråden mere med dette nå,men skal heller lete frem noen papirer og scanne litt

Terje; Om du klarer å hjelpe til med å få en praksis for godkjenning av mere senk så tviler jeg på at noen synes det er ødelegging av tråden. Heller tvært imot. Tror de aller fleste på akkurat denne tråden er interessert i noe slikt.

Noen sliter til og med med å få godkjent fjærene med tuv, motorbytter, felger osv. så det er ikke rart at retningslinjer rundt dette blir etterpurt. Som du sier så er det en person som avgjør hos BT, men de har sine kjepphester som de flittig rir. Om det kommer fram dokumentasjon som tilsier at de bør godkjenne så hjelper det nok veldig for bileierne som kan legge fram slikt.

Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. des. 2010
    Sted
    Mo I Rana
    Antall takk

Standard

noen som vet når di får inn flere felger på lager?

Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Trygve_johnsen Vis post
    noen som vet når di får inn flere felger på lager?
    April/Mai

Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Levanger
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Turbotony Vis post
    Arndal : blei jævli feit på bilen din bruker du 215-35-18 ???
    jepp
    Håkon Arndal, Mulelia, 7600 Levanger
    Mob: 47623778

'65 Amazon, '70 142, '68 145, 73' 145, 84' 242, 95' 960
    + nån delebila, prosjekt, bobla, ein mercedes limo, 2 toyotaer, ford 17m og ein opel

Registrerte brukere elephant sin avatar
    Medlem siden
    02. okt. 2010
    Sted
    2050
    Antall takk

Standard

Tar Gt bilprodukter i Verdalen inn disse?
    Og er Gt bilprodukter og bilprodukter to forskjellige firmaer?
    Eller kan man få kjøpt disse av bilprodukter.no?

Mulig jeg er ute og kjører, og har blandet sammen her.

Registrerte brukere Thomas S sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Verdal'n
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av elephant Vis post
    Tar Gt bilprodukter i Verdalen inn disse?
    Og er Gt bilprodukter og bilprodukter to forskjellige firmaer?
    Eller kan man få kjøpt disse av bilprodukter.no?

Mulig jeg er ute og kjører, og har blandet sammen her.
    Vi fikk inn et lass uka som var ja,men de er alle solgt..
    Kommer vel mere i april/mai..
    Gt Bilprodukter og Bilprodukter er 2 forskjellige ja

- VOLVO S70 2.5T 98
    x VOLVO 745 TIC 87mod
    x 3stk 240

Registrerte brukere solan sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2011
    Sted
    Verdal
    Antall takk

Standard

Bra med bilder her

Loitt ot men støtter opp det Terje1 sier, er også noen som har fått godkjenning med fjærer laget på mål fra feks åkrane. Jeg fikk blant annet min 242 godkjent med 60-40 senk i fjorsommer, vel og merke nytypen lesjøfors med modda fjærskåler fram (noe jeg mener må til for å ikke føle at man er ute og kjører båt)

Det han på bt så på var støtdempertest, at fjærene var i spenn, målte avstander litt her og der fra hjulet og til forskjellige punkt, så på tuv papirer og papirer fra forstillingskontroll. Det tror jeg var alt.

Dette kan jeg bevise for deg Karl, ettersom mål fra skjermkant og til senter av hjulnav er skrevet inn i vognkortet, så kan du jo sammenligne mine mål med en annen 240 med 40mm lesjøsenk. Men dette først når bilen blir hentet fra vinterdvale.
    77 Volvo 242

Registrerte brukere Thomas S sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Verdal'n
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av solan Vis post
    Bra med bilder her

Loitt ot men støtter opp det Terje1 sier, er også noen som har fått godkjenning med fjærer laget på mål fra feks åkrane. Jeg fikk blant annet min 242 godkjent med 60-40 senk i fjorsommer, vel og merke nytypen lesjøfors med modda fjærskåler fram (noe jeg mener må til for å ikke føle at man er ute og kjører båt)

Det han på bt så på var støtdempertest, at fjærene var i spenn, målte avstander litt her og der fra hjulet og til forskjellige punkt, så på tuv papirer og papirer fra forstillingskontroll. Det tror jeg var alt.

Dette kan jeg bevise for deg Karl, ettersom mål fra skjermkant og til senter av hjulnav er skrevet inn i vognkortet, så kan du jo sammenligne mine mål med en annen 240 med 40mm lesjøsenk. Men dette først når bilen blir hentet fra vinterdvale.
    ringer deg til uka når felgene dine kommer Tore
    å Gratulerer forresten

- VOLVO S70 2.5T 98
    x VOLVO 745 TIC 87mod
    x 3stk 240

Medlem siden
    05. feb. 2011
    Sted
    Verdal
    Antall takk

Standard

Thomas S: Supert Og tusen takk for gratulasjonen
    77 Volvo 242

Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Antall takk

Question

Bra med bilder her

Få besvis på dette, da her på BT si sier di at man vet av ulovlig senking som består av sveising av bærende karroseri, dvs fjærskåler. Di tok bilder av mine, for neste visning da di ikke godkjente mine fundmetalfelger.

Så vil gjerne se mere papirer på div senking, da som "jeg " som andre ikke har sett et enda papir på mere en lesjöfors fjærer !

Medlem siden
    05. feb. 2011
    Sted
    Verdal
    Antall takk

Standard

Det eneste jeg kan "bevise", er målene som er innskrevet.
    77 Volvo 242

Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Få besvis på dette, da her på BT si sier di at man vet av ulovlig senking som består av sveising av bærende karroseri, dvs fjærskåler. Di tok bilder av mine, for neste visning da di ikke godkjente mine fundmetalfelger.

Så vil gjerne se mere papirer på div senking, da som "jeg " som andre ikke har sett et enda papir på mere en lesjöfors fjærer !
    du får godkjent 240 med coilovers

Registrerte brukere Volvo-245- sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Akershus
    Antall takk

Standard

Flere bilder!!

21. Takk yengis takket for denne posten
    Registrerte brukere hakonsenjr sin avatar
    Medlem siden
    16. juni 2010
    Sted
    Skien, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

da har jeg fått 4 stykk mk18 felger hitt blir å få montert di på bilen etter jobb i dag da..

Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Aron24opssh Vis post
    du får godkjent 240 med coilovers
    Nok prat !

Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Antall takk

Standard

Bra med bilder her

Høres bra ut. Om det kan komme en mal på hvordan få godkjent litt mere senk så har masingen min lykkes. Det er ikke snakk om å bevise noe for meg. Jeg driter i om folk kjøre rundt med biler som subber i bakken og blir stoppet i teknisk hele tiden. Det jeg ikke liker er kritikken av folk som kjører lovlig.

En annen ting som irriterer er utsagn som ikke blir fulgt opp med dokumentasjon, eks; "jeg vet om en 240 som er godkjent med 400hk" eller "han fikk godkjent coilovers på 240en sin". Jeg vil gjerne se godkjenningspapirene på dette før jeg sluker det rått.

Spilte du med åpne kort angående moddingen din av fjærskålene eller satset du på at mannen på BT ikke så dette? Har ikke hørt om noen som har fått dette godkjent og da er man tilbake til start. Selv om man klarer å lure seg forbi en kontroll på BT så betyr ikke det at alle modifikasjonene ble godkjent. Jeg fikk godkjent senking på en av bilene mine mens den hadde helhvite baklykter. Det betyr ikke at jeg fikk godkjent baklyktene, bare at de ikke la merke til dem. Nedbyggerne til Kaplhenke er ikke godkjente selv om noen kommer seg gjennom EU med dem montert på bilen. Om alt hadde vært så jævla enkelt å få godkjent som enkelte skal ha det til så hadde det virkelig vært gøy å drive med bil i Norge.

On topic; Hvordan går det med planene om å lage 17" felger, noen som har hørt noe?

Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Nok prat !
    Nok prat? hvis du tar å ser litt på forumet her / søker på godkjenning med coil overs så får du faktisk bevis / bilde av papirer som viser att det er mulig å få godkjent 200 serien med coilovers..

Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Aron24opssh Vis post
    Nok prat? hvis du tar å ser litt på forumet her / søker på godkjenning med coil overs så får du faktisk bevis / bilde av papirer som viser att det er mulig å få godkjent 200 serien med coilovers..
    Den tråden vil jeg ha link til

Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kent o Vis post
    Den tråden vil jeg ha link til
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=coilovers

Side 47 av 77 FørstFørst ... 37 45 46 47 48 49 57 ... SisteSiste