Ikke før og blande meg..
Men no må dere roe dere ned. Ødelegg før flere en dere sjøl med sånner "useriøse" innlegg..
Så viss dere skall fortsette me krangelen deres over fitteting så venligs ta det på PM..
JA! De skal jeg LETT ha!
Nei, takk.. ellers takk
Ikke før og blande meg..
Men no må dere roe dere ned. Ødelegg før flere en dere sjøl med sånner "useriøse" innlegg..
Så viss dere skall fortsette me krangelen deres over fitteting så venligs ta det på PM..
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
men for faen ta å ta dette an anne plass eg har vert utrulig gla for at vi har hatt lite slik meiningsløs krangling(der en kverulerer på piss ogden andre svarer og ingen vill backe ut) og slike ting på forumet.. dette er noe av det vi har vert bedre på enn andre forum der eg henger...så ikkje øydelegg det.
edit:bra du er den som stopper her mr.crepsley
ellers ha en fin dag begge to.
Du mister 242.. Ikke noe personli mot deg.. Men SERIØST.. Oppfør deg.. No har Mr. Crepsley prøvd og avslutte og si seg ferdig. Da må du vokse opp du og og gjøre det samme.
Som metrakit sier. Vi ønsker ikke slike innlegg på dette forumet. Veldi utriveli og sitt og læs igenom oppdaterte tråder og dere sitter og krangler over SMÅTING. Og i tillegg blande inn dop osv..
Nei skjærp dere. Og ha en god natt.........
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Må vell bar avslutte, når man får trusler på pm.
Her var det mye sletta komentarer gitt, slenger inn et bilde av nye senter kopper til de nye felgene
Kan nesten ikke vente leger ass, de er vel rett runt hjørne nå![]()
Bård sine:
Volvo 740SE 92mod - Bruksbil
Volvo 245GLT 88mod - Hugget
Volvo 245DL 82mod - 9 seters cab
Volvo 144DL 73mod - Langtids prosjekt
har samme senterkopper å gleder meg minst like mye! Kommer vel helst på tirsdag sikkert..?
Massey Ferguson - Alltid en snute foran
Fader Turbo,
du som snurrer, gi oss i dag bar på bar.
Forlat oss våre slitne råder og toppakninger,
som vi forlater bryet med service.
Led oss ikke inn i teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser.
For momentet, ladetrykket og pop-offen er din i all evighet.
Amen.
Hadde ikke jeg hatt ører hadde smilet gått helt rundt![]()
Sist endret av H.Flote; 26/03/11 kl 11:56
760turvo: mye modding av sjermbue med slik senk?
MÅ alle quote bilde? :P
Sorry OT..
jepp, ble faen så fornøgdfår fingra akkurat mellom hjulbuene bak
kunne tenkt meg den litt lavere framme.. men kunsten å gidde har ikke jeg lært meg
angrer ikke et sekund på kjøpet
![]()
Prøvemontering på 245n
![]()
Håkon Arndal, Mulelia, 7600 Levanger
Mob: 47623778
'65 Amazon, '70 142, '68 145, 73' 145, 84' 242, 95' 960
+ nån delebila, prosjekt, bobla, ein mercedes limo, 2 toyotaer, ford 17m og ein opel
Hva er gjort med hjulbuer her, og vil det subbe?
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
Arndal: Si ifra hvis du skal selge bilen!! dæven den var rå!!
Nå skulle jeg akkurat til å skrive litt om tvangstanker som gjør at enkelte bare MÅ komme med negative kommentarer om biler som er senket på lovlig vis. Men jeg lar det ligge da personangrep ikke er tillatt på VCCN-forum
Ordene mine var akkurat passelig store synes jeg. Kortere fjærer SENKER bilen. Om du opplever at bilene dine blir høyere så er det mest sannsynlig veldig utslitte fjærer på bilen fra før.
Har spurt deg gjentatte ganger om å dokumentere alt dette som du påstår finnes på veien men du har til dags dato ikke klart å komme opp med noe som helst. Det skulle ikke være så utrolig vanskelig for deg å feks. scanne inn det positive svaret du fikk fra BT om å få ha coilovers på bilen din. Om du ikke har eller kjenner noen som har scanner så kan du sende papirene til meg så skal jeg ordne det. Vil gjerne vite om disse andre bilene du nevner også. Må jo være mulig å komme i kontakt med eierene og få sett over godkjenningene.
Siden de aller fleste synes det er finere med litt lavere senking enn det som er godkjent er det veldig interessant om noen kommer opp med en måte å få igjennom litt mere senk. DU burde være den rette til denne jobben virker det som.
Flott at du synes inlegget mitt var morro lesing. Om du kunne kommet opp med noe annet enn tomme ord så ville JEG synes det var morro lesing.
P.S. Nydelig å se alle volvoene med JP-kopiene![]()
740BTCC
Prosjekttråd
Problemt her inne er at 99% av brukerne som sier at slikt ikke går å få godkjent,aldrig selv har satt seg inn i veitrafikklovens paragrafer og faktisk skrevet en seriøs søknad som de har sendt inn.
Vidre er det meget få som virker å forstå at det faktisk er en person som avgjør saken hos bt.Og at det er denne personens tolkning av regelverket som til slutt avgjør allt.
skal ikke ødelegge denne tråden mere med dette nå,men skal heller lete frem noen papirer og scanne litt![]()