Sitat Opprinnelig postet av robpau Vis post
vil bare si tusen takk for alle svarene du gir meg, og at du tar deg tid til og hjelpe meg, setter veldig pris på det:=) så tusen takk for det, skal prøve de tingene du nevner og finne ut av dette så fort som mulig! jeg bor i oslo/akershus område, men leverer gjerne et stykke for og få fikset dette om det er nødvendig. du vet ikke om noen bra verksteder som ikke skal ha huset ditt og hytta for og ordne problemet? takk for hjelpen sålangt.

MVH Robin Paulsen
Bare hyggelig sleit selv med dårlig ventilasjon og oljeforbruk, men det forsvant etter at jeg gjorde dette, på ett tidapunkt var det så dårligt at bilen gikk på 4 sylindre og alle pluggene var sota ihjel:P hør med mekonomen jeg veit av erfaring at de er ganske flinke og ikke koster skjorta mekonomen verkstedet i drammen vant jo i tv2 hjelper deg i høst eller så er det jo en mulighet å høre med litt privat folk som driver med skruibg litt på si.
Glemte å nevne at når du har skifta olja og detta så kan du få litt ventiltikking, dette er bare fordi den gamle olja di sansynligvis ligger igjen og castrol olja vasker godt dette forsvinner enten etter noen kilometer eller ved neste oljeskift mao ikke noe å være redd for
Du får gi meg tilbakemelding med hcordan det blir etter oljeskiftet hvordan sto det forresten til ventilasjonen? Testa du det jeg skreiv?