Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  173
Side 15 av 49 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste
Viser resultater 351 til 375 av 1201

Tråd: Skogen Performance 242`n 2JZ-GTE 542hk og 690nm1,4bar på hjul :)

  1. #351
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    blir vell en liten sotvifte på denne. men jeg skal ikke ha noe monster turbo skal bygge det så jeg får ladetrykk så tidlig som mulig og mye moment
    liker jo og sladde og herje og da ser jeg ikke poenget med og ha 100hk opp til 4000rpm også pluteslig få 500hk til det blir for dumt...
    Er jo ingen Audi-motor du har...

    Skal gå greit å få klem i bunn med toppen din.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  2. #352
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2010
    Sted
    bjørkelangen
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    må komme oppom en dag og tittepå de nye coilovera gitt, litt lyst på sånn til min

  3. #353
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ja fikk dem hjem i stad og det er GROMT.hehe gleder meg til og sette dem på bilen sammen med alt det andre

    audi nei! ja får håpe det blir moro med turbo etter vært
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  4. #354
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    da får jeg vell legge ut litt bilder på de nye bak coiloverene mine.også har jeg fått meg hydr håndbrekk




    detta er gromme greier!!!!!!!



    så nå kan det henne det går ann og få litt heftigere oppstell inn i svinga
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  5. #355
    Registrerte brukere J.A.S sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Skotterud
    Innlegg
    658
    Antall takk

    Standard

    åssen har du tenkt å koble brekket, med tanke på at det er 2 kretser... ?

  6. #356
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Homo-brekk da!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  7. #357
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    veit ikke har tenkt litt på og koble dem sammens inn på brekket og ut igjen til to etter brekket håper det funker!hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  8. #358
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Blir bra dette her får du sånne dempere til 740 også bak? må få sånne forran også nå da

    PS: må lære deg å hilse når noen kjører forbi deg på mekonomen

  9. #359
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ja får tak i sånne til 740 også men er bestillings vare.driver og jobber med gaz for og få pris på hva en gaz coilover til volvo foran med og uten flasker vil komme på.men dette kommer vi tilbake til

    hilse ja!!hehe så det var deg etter at vi hadde pasert deg. men sorry da....hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  10. #360
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    veit ikke har tenkt litt på og koble dem sammens inn på brekket og ut igjen til to etter brekket håper det funker!hehe
    Bygg om til 2 pumper, med egne væskebeholdere.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  11. #361
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Du må bruke 2 pumper og "skjøyte", uten å bruke veskebeholder! Ellers vil du trykke veska tilbake i tanken fremme når du drar i brekket!

  12. #362
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Berg Performance Vis post
    Du må bruke 2 pumper og "skjøyte", uten å bruke veskebeholder! Ellers vil du trykke veska tilbake i tanken fremme når du drar i brekket!
    Er det ikke en form for tilbakeslagsventil i sylinderen når man drar i spaken?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  13. #363
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Man kobler vel gjerne bremsekretsen bak gjennom det hydrauliske brekket... altså i serie... den funker jo som en mastersylinder så er jo ei lita glippe der når brekket ikke er aktuert, sov vil gjøre at kretsen bak funker som normalt, intil man napper i brekket og det overstyrer
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  14. #364
    Registrerte brukere Euro-96 sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    128
    Antall takk

    Standard

    Det er sånn jeg har gjort på min og det fungerer 100%.
    Han på eu-kontrollen skrøt og sa at han aldri hadde hatt en 240 inne på kontroll med så godt håndbrekk..
    Han så ikke at håndbrekkwirene var borte og at det kun gikk ett bremserør bakover..hoho!!
    Volvo 945 Turbo-98
    Volvo 245 Turbo-93
    Volvo 242 16v Turbo-82

    "better to be first in hell than second to heaven"

  15. #365
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Euro-96 Vis post
    Det er sånn jeg har gjort på min og det fungerer 100%.
    Han på eu-kontrollen skrøt og sa at han aldri hadde hatt en 240 inne på kontroll med så godt håndbrekk..
    Han så ikke at håndbrekkwirene var borte og at det kun gikk ett bremserør bakover..hoho!!
    Du koblet vekk 2-krets'en?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  16. #366
    Registrerte brukere Euro-96 sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    128
    Antall takk

    Standard

    Nja..jeg bruker to-krets på frambremsene men har kun enkrets til bakbremsene nettopp pga håndbrekket.
    Volvo 945 Turbo-98
    Volvo 245 Turbo-93
    Volvo 242 16v Turbo-82

    "better to be first in hell than second to heaven"

  17. #367
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    er noe sånt jeg har tenkt på og gjøre også.trur det blir moro med ordentlig brekk
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  18. #368
    Registrerte brukere Euro-96 sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    128
    Antall takk

    Standard

    Jeg fikk ihvertfall et håndbrekk jeg kan stole på.
    Pluss at pumpa er gjemt i midtkonsollen og originale håndbrekkarmen er brukt.
    Ble meget fornøyd selv ihvertfall og det er jo det som teller.
    Volvo 945 Turbo-98
    Volvo 245 Turbo-93
    Volvo 242 16v Turbo-82

    "better to be first in hell than second to heaven"

  19. #369
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    det stemmer.ser frem til og få hydr brekk det skal bli stas
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  20. #370
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Lur løsning det ja.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  21. #371
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    jeg trenger ikke og gjemme brekket mitt da detta er jo rææser bil
    også må jeg jo vise den fine fargen som er på det
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  22. #372
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2010
    Sted
    bjørkelangen
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    jeg trenger ikke og gjemme brekket mitt da detta er jo rææser bil
    også må jeg jo vise den fine fargen som er på det
    ja farger er viktig! hehe ja prøvd og koble hydraulisk på min men det funka dårlig :/

  23. #373
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    jeg trenger ikke og gjemme brekket mitt da detta er jo rææser bil
    også må jeg jo vise den fine fargen som er på det
    Skal Stefan til å lage lilla delar no?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #374
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    neeeeei detta er fra ksr.no
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  25. #375
    Registrerte brukere VolEvo sin avatar
    Medlem siden
    26. nov. 2010
    Sted
    Rygge, Ostfold, Norway, Norway
    Innlegg
    96
    Antall takk

    Standard

    med tanke på krets problemet med brekket så kunne du jo bygget om til akseldelt to krets system
    242 79mod.

Side 15 av 49 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •