Sitat Opprinnelig postet av SWR Vis post
Hvis den er "SKIKKELIG VASS" så går den på tomgang på 1800 rpm. bruker 3 liter på mila og eksploderer ved 7000 snurr. Og da burde vel en sånn levere alt fra minst 180 til 230 hk ved 8000 rpm.. på vanlig suppe.
Umulig å si når det ikke står noe som helst specs om kammen.
Humm. Med frisk b230f mente jeg en bunndel i med orginal innmat. Dette klarer vel omtrent ikke 7000rpm engang?

For det ble gjort noe med toppen sto det kammen i og fikk den til a ga pa tomgang pa 1000rpm nar den ble varm.

Pa kgtrinming sine sider star det att toppen deres med storre eksosventil er klar for effektuttak oppmot 200hk. Han som tok toppen mente att oppsettet kunne gi oppimot 200hk, men hvor reelt er dette?

Det eneste jeg fant om kamen. Sier det deg noe?
KY 126
275 grader ved 1,25 i klaring.
Har i tester fungert veldig bra på Volvo og Saab borret.
Testes nå i Rallycross 2150