Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.756
Side 74 av 613 FørstFørst ... 24 64 72 73 74 75 76 84 124 174 574 ... SisteSiste
Viser resultater 1.826 til 1.850 av 15308

Tråd: Godbiter fra bilannonsesidene

  1. #1826
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Gaupes påstand om at kilometerstanden kan lyve kommer godt med her ja

  2. #1827
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Min gt med 132 000 dokumenterte km på telleren sier seg veldig enig med Gaupe. MYE rust
    Sist endret av Karl; 15/01/11 kl 16:02

  3. #1828
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Tenkte på akkurat det samme!

    Det der er en bil som har blitt jevnlig behandlet under, men ingen andre steder. Lenge siden jeg har sett så oppspiste hjulbuer bak.... Reservehjulsbrønnen på ene bildet henger jo nesten ikke på en gang! Stakkars bil...

    Sånn blir en 240 seende ut etter 28 år på veien, og null rustbehandling/fjerning i hjulbuer og reservehjulsbrønner
    Om du løftar på mattene og grev litt i tectylen, så finn du nok ein del meir stygg rust. Slike bilar kan berre prisast som prosjekt og delebil.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  4. #1829
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Om du løftar på mattene og grev litt i tectylen, så finn du nok ein del meir stygg rust. Slike bilar kan berre prisast som prosjekt og delebil.
    Det er sant.

    Det er ikke å komme fra at mange 240'er har ganske graverende rust hvis man graver litt i tectylen, så det er vel ikke bare denne det gjelder i såfall

    Men denne her er åpenbart priset 16-17k for høyt..

    Fant denne som jeg synes så ut som en ordentlig godbit:

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26126645
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  5. #1830
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  6. #1831
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. feb. 2010
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    1.087
    Antall takk

    Standard

    Hehe, en i bygda som selger den! Ser jo faktisk veldig strøken ut fram til dei siste bildena!

    Edit: Meinte den burgunder 240'n med rust til 20k
    97' 940 LT

  7. #1832
    Registrerte brukere Aleks sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Samnanger-Hordaland
    Innlegg
    119
    Antall takk

    Standard

    Den har vel heller aldri vært over 30km/t
    2000 Volvo V70 2.4 Turbo "Gullet"
    2013 Mercedes-Benz s204 4matic
    2011 Mercedes-Benz w212
    1989 Chevrolet Camaro 350 TPI

  8. #1833
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=26304758

    for dem som er spesielt interisert
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  9. #1834
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. feb. 2010
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    1.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Aleks Vis post
    Den har vel heller aldri vært over 30km/t
    Og er vandt til å bli rusa med når den blir løyst!
    97' 940 LT

  10. #1835
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sånn reservehjul som stressboblene har dette vel. Noen av dem hvertfall..
    Rare greier.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  11. #1836
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Det er sant.

    Det er ikke å komme fra at mange 240'er har ganske graverende rust hvis man graver litt i tectylen, så det er vel ikke bare denne det gjelder i såfall

    Men denne her er åpenbart priset 16-17k for høyt..

    Fant denne som jeg synes så ut som en ordentlig godbit:

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26126645
    Ja, denne (76 244DL) kunne jeg vurdere å kjøpe - original, tilsynelatende strøken. Men prioriteringer, prioriteringer...

    Synd med 83-modellen med rust i skjermene osv, for den har gått lite og ser ut til å være bra behandlet ellers. Kan det sies å være begått noen "feil" her - eller kan man bare ikke slippe unna rust over tid...?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  12. #1837
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    At den ser slik ut etter 122k km tyder på at noe er gjort feil der ja
    Men, man kan ikke unngå rusten.. Den kommer uansett

  13. #1838
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Er oljebehandlinga som gjør at bilene ruster i hjulbuer og kanaler Slik tynn tectyl som man sprøyter på med en luftsprøyte inni i kanaler og hjulbuer blir sånn klebrig. Med olje så legger vannet seg under
    Men heller en opprusta orginalbil en en som er rustfri og skrudd ihjel.
    Jobber man kveldstid etter jobb en uke så får man jo sveist opp hjulbuer, baljer og kanaler. Og sveise opp gulv som er opprusta tar jo ikke mere enn et par timer

  14. #1839
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    740 med B204GT - importert fra hvor?



    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26204958

    forresten hver har lyst på et pickup prosjekt? http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo...3.htm?ca=3&w=3
    Sist endret av jacobsen; 16/01/11 kl 16:20
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  15. #1840
    Registrerte brukere Bård sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Skien
    Innlegg
    1.067
    Antall takk

    Standard

    Mener det var i Italia 740 med de motorene gikk til

  16. #1841
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Kjenner ikke akkurat den bilen, men Turbo 16V var vel typisk for Italia - viktig med høy ytelse, samtidig maks to liter av avgiftsårsaker.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  17. #1842
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.404
    Antall takk

    Standard

    Lurer på om Østerrike og Sveits har liknende avgiftsregler og at en del 2 litersutgaver kommer derfra også.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  18. #1843
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Bilar med G i motorkoda, er ein F-motor utan katalysator, men med lambdasonde. For marknadar med blybensin.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  19. #1844
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.404
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Bilar med G i motorkoda, er ein F-motor utan katalysator, men med lambdasonde. For marknadar med blybensin.
    Er vel en del som ble levert med K-jetronic også til litt utpå 90-tallet. (B230E, 200E)
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  20. #1845
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Er vel en del som ble levert med K-jetronic også til litt utpå 90-tallet. (B230E, 200E)
    Nyaste b230e eg har sett, er 90 modell.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  21. #1846
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.404
    Antall takk

    Standard

    Kan kanskje stemme det. Oldren på forumet hadde vel en 740 90 med B200E. Det er vel den seneste jeg vet av med K-jetronic også.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  22. #1847
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Bilar med G i motorkoda, er ein F-motor utan katalysator, men med lambdasonde. For marknadar med blybensin.
    tror du den 740 er noe og ha da?

    så jo bra ut.
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  23. #1848
    Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Innlegg
    918
    Antall takk

  24. #1849
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  25. #1850
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. feb. 2010
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    1.087
    Antall takk

    Standard

    Er vel ein veldig god bit! 96mod 940LT raud stasjonsvogn, gått 221k til 28 000
    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26372231
    97' 940 LT

Side 74 av 613 FørstFørst ... 24 64 72 73 74 75 76 84 124 174 574 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •