Dette jeg mener:
(lånt bilde fra Yengis sin tråd).
Her er installeringsinstruksen på kaplhenke sine: http://trianglesunlimited.com/images...tion_notes.pdf
Det er mulig man kan få litt mer vinkel på de lagringene jeg har med å kappe littegranne i tårnet, får se når de skal monteres. Vil helst unngå det men om det ikke er så ille så er det fullt mulig å sette det tilbake til original stand senere om behøvelig.
TBO; du er priceless med uttalelsene dineLa spesielt merke til denne; "Gutta på pedersen racing skjønte heller ikke hvorfor jeg skulle ha så mye camber caster... Var vist ikke nødvendig + + +.. men så stod de veldig i veien for meg på rudskogen på div treff også ;D "
Om du hadde et eget racingteam så tror jeg du hadde plukket hjem seier etter seier over hele fjøla. Du har jo halvveis vunnet alt bare med praten din og du ville garantert ha fått pole position i hvert eneste løp selv uten å starte bilen din
Beklager off topic fra meg også Moseby, du får trøste deg med at så snart TBO er inne i bildet så øker antall treff på tråden din betraktelig![]()