Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  173
Side 9 av 49 FørstFørst ... 7 8 9 10 11 19 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 225 av 1201

Tråd: Skogen Performance 242`n 2JZ-GTE 542hk og 690nm1,4bar på hjul :)

  1. #201
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    bilen var jo ikke til og kjenne igjen etter jeg byttet momentstaga og panhard også byttet jeg jo det som er igjen av foringer til polyflex.blei mye tightere og pressis.og med demperene er jo det beste å ha stående fjærbein sånn som magnum har.men har pratet med en som driver og bygger løpsbiler om jeg skulle flytte demperen på baksiden av akselen. og da spurte han om jeg skulle ha den lav og stiv. for da var det vist bedere og ha dem foran akselen.så blei dem sittende der og det funker fint for min del!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  2. #202
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Det er og bedre å ha fjær og demper der fjæra sitter festa, enn å ha det der dempern er festa orginalt. Men er PÅ akselen det blir best.

    Får også tak i gjengerør man kan sette ved org fjærplass, og gjøre det slik.
    det eg og tenkte, at det burde vært bedre og hatt den der som fjær orginalt står..
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  3. #203
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    bilen var jo ikke til og kjenne igjen etter jeg byttet momentstaga og panhard også byttet jeg jo det som er igjen av foringer til polyflex.blei mye tightere og pressis.og med demperene er jo det beste å ha stående fjærbein sånn som magnum har.men har pratet med en som driver og bygger løpsbiler om jeg skulle flytte demperen på baksiden av akselen. og da spurte han om jeg skulle ha den lav og stiv. for da var det vist bedere og ha dem foran akselen.så blei dem sittende der og det funker fint for min del!
    så dei delene var vel verdt pengane japolyflex, er det samme som polyrethan?er så mykje forskjelige navn
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  4. #204
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    je er det samme greieneog det var vært hver eneste krone!hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  5. #205
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    har ikke fått bilen opp på bukker enda men her er et bilde med de comp felga er ikke helt reine men det får jeg ta seienere!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  6. #206
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Ble kjempebra

  7. #207
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Nice Eiker slurehjul nå da?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  8. #208
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk

    Standard

    "liker"
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  9. #209
    Registrerte brukere saabfaen sin avatar
    Medlem siden
    02. juni 2010
    Sted
    2233 vestmarka
    Innlegg
    633
    Antall takk

    Standard

    Dom der hadde passa fint på 940`n min au blei bra
    Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa

  10. #210
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Nice Eiker slurehjul nå da?
    det stemmer!men dem er vell skakke etter en runde på skogen med den kvaliteten som er på dem!!!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  11. #211
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av saabfaen Vis post
    Dom der hadde passa fint på 940`n min au blei bra
    haha du mener vell det du!ja blei ikke så værst
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  12. #212
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    nå ligger det en liten videosnutt av langsvingen på rudskogen fra 1oktober!filmet litt langt unna men er da litt lyd og litt røyk.hehe prøvde og lege en lenk til filmen men det funka ikke.men finner den vist man søker på mosebydrift!
    Sist endret av Moseby Racing; 16/11/10 kl 20:53
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  13. #213
    Registrerte brukere andreas y. sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    osterøy.hordaland
    Innlegg
    288
    Antall takk

    Standard

    sånn
    93 940 gullklumpen langtidsprosjekt
    13 isuzu dmax bruksbil

  14. #214
    Registrerte brukere J.A.S sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Skotterud
    Innlegg
    658
    Antall takk

    Standard

    blei tøft med comp hjula

  15. #215
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Må innrømme det er litt grom lyd i sugiser
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  16. #216
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Stilig

  17. #217
    Registrerte brukere Volvo-Lars sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Horten, Vestfold
    Innlegg
    997
    Antall takk

    Standard

    Bøllete bil!

  18. #218
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    takker for fine tilbakemeldinger folkens moro og høre!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  19. #219
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    Bilen blei jo HELT annerledes med nye hjul Tøff film og, deilig med sugis lyd

  20. #220
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    hehe ja felger har mye og si.må innrømme at brukte litt tid etter jeg hadde satt på comp hjula med og finne ut om jeg syns det blei tøft eller ikke.blei liksom et helt annet stuk på biln syns jeg.også ser den høyere ut
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  21. #221

  22. #222
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    takker!moro og høre
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  23. #223
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    anbefaler alle og gå inn på gatebil.no og se på bilder og film av den nye rudskogen!skal stå klar våren 2011..fy og jeg gleder meg til våren den banen blir jo bare helt vill
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  24. #224
    Registrerte brukere J.A.S sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Skotterud
    Innlegg
    658
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    hehe ja felger har mye og si.må innrømme at brukte litt tid etter jeg hadde satt på comp hjula med og finne ut om jeg syns det blei tøft eller ikke.blei liksom et helt annet stuk på biln syns jeg.også ser den høyere ut
    tenkte spørre om du hadde heva den men stuket blei bra slik skjønner jo hvorfor mange har dissa hjula =)

  25. #225
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    har ikke heva den nei. men har sikkert litt med at jeg har speisa ut hjula en del bak og at det ikke er kant på felga!men blei tøff nå litt mer race stuk på den!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

Side 9 av 49 FørstFørst ... 7 8 9 10 11 19 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •