okei, har endel karosseri, lakk osv som gjenstår jeg + motoren :P
hehe, det kan hende ja.. :P
vogna skal bli 100% er plana![]()
På tide med litt bilder av det lille som har blitt gjort tenker jeg
tenkte en stund på hva som ble den beste måten å lage hull i innsuget til dysene på, da jeg ikke har stort med utstyr på verkstedet, ingen søyleborr maskin å slikt
delene til viftestyringa via MS! 1000 Ohms motstand, 1 Diode og 1 Transistor
ny railen kappet og dyseholderne
laget blendings lokk til gamle gasspjeld posisjon (med vinkel sliper! hadde ikke hullsag som var liten nok..)
lakkert innsuget hvitt
dro en strek hvor enden av hullet på dyseholderen havner.
merket opp hvor hulla havner.
borret litt
ser ut som det kan funke med litt fin sliping seff
litt sliping her så blir det vell gött tenker jeg!
Heva panseret litt i forsøk på å få ut litt varme fra motor rommet
![]()
Ble vel bra med kjølinga nå, vil jeg tro ;P
1997 Volvo V70
1969 Oldsmobile F-85 Sports Coupe
Fat people are harder to kidnap
vet ikke enda, kjøler bra nok på vanlig kjøring.. vil vise seg når den får kjørt seg :P
org radiator eller?
lurer på om jeg må oppgradere jeg og..
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
er org radiator ja.. skal bytte til termostat som åpner før 90grader og styre vifta via sprutet nå.
det tenker jeg utgjør en god del..
82* termostat hjelper mye det. Jeg sleit faktisk å få opp varmen i motoren min..![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
finnes det ikke 82, 86 og 92 da? har 92 i min nå, å det blir for treigt. men når jeg får inn en som åpner tidligere blir det greit tenker jeg![]()
Mulig det finnes 86 også, men jeg tok en 82 fra en FT iallefall![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
okei, men kjøper uansett en som åpner før 90 grader![]()
Det er nice.Hørt om batmobil, med supermann-obil, har jeg ikke sett før. Er vel det du har, blå og rød
![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
jepp
hehe, noe sånt jastygg som fy, men funker greit
![]()
Mangler bare S'en på panseret![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
ja, gjorde detokei, tar i da hehe
mista eksosen ved downpipen i går, og når jeg kjørte med bare dp så lada den allerde ved 2000rpm! hvorfor lader den treigere med komplett eksos?
Blir vel mer motstand i eksosen ?
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
ja, er eneste logiske forklaringa.. men litt sykt at den begynner å lade så tidlig i forhold til med eksosen montert :P
Derfor større eksos jo bedre gjelder med turbo.
Siden du ikke skal på veien med bilen så er da 3,5" dp med uttak bak forhjul greit.
En lyddemper må du vel ha kanskje men.
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Må ikke![]()
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
vurderer å bygge større downpipe, 3.5" som går ut til 3" eksos med 1 potte..
hehe, okei :P lurer på om de også tok tredje gire på slutten av breisladden? knasa bra hvertfall :P
litt bilder fra en økt i dag
dagens dele leveranse
innsug satt på..
kjapt bilde med railen, står feil vei pga at hvis jeg snur den nå tar an koblinga i torpedo'n
trangt?? dette må rettes på
fant ut at fuel railen fremdeles blir for lang, så den blir kappa slik at den er like lang som en nuke rail, 36cm
innsuget har jeg begynt på, men har ikke noen til å punkte det sammen enda..