http://www.adressa.no/nyheter/sortro...ms_ss=facebook
Trøndere vett![]()
http://www.adressa.no/nyheter/sortro...ms_ss=facebook
Trøndere vett![]()
http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=23937069
Bare meg? eller er denne veldig dyr??
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Kan ikke være så galt siden det er bare skygge og ikke tatt når bilen er nyspyla på en mørk kveld. :P
Volvo 740 TIC. Billig bil, mye deler for de som vil.
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24187309
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
Dette må da være særdeles optimistisk prising??
"Bakaksle er en sperre aksling av typen truetrack, truetrack er byttet ut me orginal innmat. "
Det har altså vært truetrac, men den er fjernet? Vitsen med å oppgi den infoen er..?
Og hva er en lyktespoiler?
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
2007 mod Toyota Hilux
1979 mod Volvo 242 Prosjekt
Billig V70RFWDmed gass
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24231829
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24057449
Ganske kurant pris for en S70 dette?
93 940 gullklumpen langtidsprosjekt
13 isuzu dmax bruksbil
2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES
Volvos blekke på godkjente produktendringer sier "Monteres det ventilerte skivebremser foran, kan det benyttes effekter opp til 220 hk DIN (28 kpm)".
28kpm er 274,5nm
En Mustang 5,0 fra 1995 har i følge Bilrevyen 1995 388nm.
Tipper den kan være litt vrien å få godkjent
Liker ikke så godt å spekulere i sånne ting her, men reagerer litt på setningen i annonseteksten som sier "Tidligere praksis fra Volvo/biltilsynet er at de godkjenner V8 i Volvo 200 serien dersom denne har en effekt under 220 HK"
Noe som for meg virker som overlagt villedende - da det er innlysende at denne bilen må registreres for å være interessant, noe eier helt sikkert har undersøkt og funnet ut ikke er rett fram og greit.
Men - fryktelig synd, for bilen virker skikkelig staselig, og en "moderne" V8 er sikkert helrett i den!
1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T
Vel, jeg hadde ikke peil på antall nm, bare ikke regnet med at det var så lett..
Angående hk, før så ble v8 godkjent over lav kant så lenge effekt var under 220hk, så stemmer greit det han sier.. Hvordan ellers kan du få en Chevva 350 godkjent i 240? Med tanke på at en 305 har ca 300nm...
2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES
Trikset så vidt jeg kan forstå er vel å finne de rette årsmodellene - er noen av de som omtrent ikke har effekt i det hele tatt i forhold til størrelsen. 305'en fra 1979 har for eksempel bare 235nm iflg wikipedia.
Men tviler for så vidt heller ikke på at ting har gått greit før, men det er da ikke kjemperelevant hvis denne bilen ikke kan godkjennes nå - og hvis den kan det, hvorfor gjør han da ikke bare det?
1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T