Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  3
Side 19 av 28 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 ... SisteSiste
Viser resultater 451 til 475 av 695

Tråd: Rockeren's 740 B230FK Bruksbil...Byttet mot Chrysler Grand Voyager!

  1. #451
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Beklager om jeg virker motarbeidende nå, men som bilkjøper er det vel mer tiltalende om det ikke har vært noe galt med toppen i det hele tatt enn at den er kostet på en formue fordi den var skakk og ventilene var brent?
    Jaha,så det er det du begynner med nå ja..

    Skjønner snart ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på å legge ut info om noe som helst her på dette forumet,for det er en jævla jakt på å finne feil på det gjør,UANSETT! Skjønner nå hvorfor jeg ikke har vært så ivrig på forumet i det siste.

    Men noen motsier seg selv,opptil flere ganger også,så egne meninger er visst flaut å ha på dette forumet...Men jeg er iallefall ikke flau for å ha mine egne meninger,og stå for de..

    Dere er velkommen til å gi meg saklige råd og tips,men kan ikke de som IKKE klarer å la være å slenge med leppa og bare finne feil å plukke på,holde seg til h..... unna denna prosjekttråden!!

    Det er faen ikke rart bilene mine er tungsolgte,når enkelte her gjør ALT som står i sin makt for å ødelegge.

    GOD NATT!
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  2. #452
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Slutt å mobb Rockeren!


    MVH moderator The Sven
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  3. #453
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rockeren Vis post
    Jaha,så det er det du begynner med nå ja..

    Skjønner snart ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på å legge ut info om noe som helst her på dette forumet,for det er en jævla jakt på å finne feil på det gjør,UANSETT! Skjønner nå hvorfor jeg ikke har vært så ivrig på forumet i det siste.

    Men noen motsier seg selv,opptil flere ganger også,så egne meninger er visst flaut å ha på dette forumet...Men jeg er iallefall ikke flau for å ha mine egne meninger,og stå for de..

    Dere er velkommen til å gi meg saklige råd og tips,men kan ikke de som IKKE klarer å la være å slenge med leppa og bare finne feil å plukke på,holde seg til h..... unna denna prosjekttråden!!

    Det er faen ikke rart bilene mine er tungsolgte,når enkelte her gjør ALT som står i sin makt for å ødelegge.

    GOD NATT!
    Var kanskje feil tidspunkt å komme med det på men det var igrunn bare en vurdering fra mitt ståsted om det egentlig trekker opp at det er utført motorreparasjoner som egentlig ikke skal være nødvendig i løpet av motorens levetid. Dette får selvsagt være opp til hver enkelt. Nå blir uansett toppen i orden og da blir det nok bra. Er iallfall veldig bra at bilen blir satt i stand fremfor å stå der og tape seg
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  4. #454
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Var ikke ment som mobbing fra min side, kun litt velmenende råd om bilsalg. Skrevet på en litt fleipende måte men som sagt godt ment. Har kjøpt og solgt en del etterhvert og vet at en god handel er når alle er fornøyde. Selger bør ta høyde for at kjøper får prute litt og om man mener man må ha 20 og får 17-18 så bør man være fornøyd.

    Om man ikke bruker bilen og den står et år og bare forfaller så kan man bare glemme å få mere for den. Da har bremsene satt seg osv. Man må kanskje mye mer ned i pris og til slutt taper man enda mer på at man var standhaftig i begynnelsen.

  5. #455
    Registrerte brukere MrX sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Alta
    Innlegg
    775
    Antall takk

    Standard

    Beklager mitt innlegg, kunne helt klart ha spart meg for det.

    Ser fram til update om hvordan det ble med nytoppen.
    MrX
    2009 V70 D5 AWD

  6. #456
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rockeren Vis post
    For 15.000 kan du få kysse meg i ræva!!!!
    Du må jo ha seriøse problemer,som ikke klarer å finne på annet enn å skrive dritt.Hold heller kjeft heretter om du ikke evner å være saklig.
    )
    Var jo for faen meg ikke dritt det? Det var et BUD!

    Sier du sånt til alle andre som gir deg bud eller prøver å prute? Ikke rart du ikke får solgt
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  7. #457
    Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Innlegg
    918
    Antall takk

    Standard

    synest mange går over kanten når det gjelder å rakke ned på rockeren samme hva han gjør med bilene sine.. som andre har nevnt tidligere synest jeg også at det er bra at han vedlikeholder bilene sine..

    nå har jeg støttet deg i dette, men du må også tåle litt kritikk fra meg..
    enig i at mange komentarer og innlegg fra folk her kunne ha vært droppet, men mye av det du blir sint og irritert over er jo ikke ment spydig fra andre.. f.eks det budet du fikk på 15.000.. hva er no det å bli helt spinnvill av? er jo bare å takke nei til budet og ferdig med det i stedet for å kjefte på budgiveren? har sett mange slike eksempler.

    uansett, synest du gjør et bra arbeid på bilene dine, og synest det er dumt av enkelte å komme med negative komentarer etter hver oppdatering du kommer med

  8. #458
    Aartun sin avatar
    Medlem siden
    16. juli 2010
    Sted
    Sola, den i Rogaland...
    VCCN medlemsnummer
    190
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    Må si at jeg støtter deg rockeren,
    slik det fungerer i ett forum med så mange meninger så gjør det at uansett hva man foretar seg så vil noen tenke det motsatt, måten det ytres på er en annen sak.
    virker for meg som noen skriver inlegg nettopp for å få reaksjoner, ikke gi de reaksjoner så vil det sansynligvis avta.
    samtidig som noen av inleggene, som ikke er ondsinnet ment, gjerne blir litt misforstått.

    Uansett, jeg syns du har bra stå-på vilje! så lykke til videre med salg/prosjekt!
    -88 240 hobby bilen

    Kjører til daglig en Multivan eller Leaf

  9. #459
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Har ikke hadd noe problem og lange ut 20-25 for denne.

    en grei shining hadde du kanskje fått 30 og.
    ser ikke på det som noe umulig.
    når andre folk selger råttne 740 orginal turbos for 35-50k
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  10. #460
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Han som hadde bilen før Rockeren kjøpte den for 25 000 kr for rundt 3 år siden. Da var det en original 740 med B230E. Gamlingkjørt og gått rundt 220 000 km.

  11. #461
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Ja og? I og med at den er kosta på så mykje kan ein ta eindel meir for den enn andre er verdt. Er jo mykje NYE deler her, at det er bytta på grunn av havari eller andre ting har jo ikkje så mykje å sei, det er fortsatt nye deler og ein kan da heve prisen noko.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  12. #462
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Ja og? I og med at den er kosta på så mykje kan ein ta eindel meir for den enn andre er verdt. Er jo mykje NYE deler her, at det er bytta på grunn av havari eller andre ting har jo ikkje så mykje å sei, det er fortsatt nye deler og ein kan da heve prisen noko.
    "Hei. Det har vært mye plunder og bytting av deler her, mye har gått i stykker. derfor skal jeg få mer når jeg selger."
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  13. #463
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    "Hei. Det har vært mye plunder og bytting av deler her, mye har gått i stykker. derfor skal jeg få mer når jeg selger."
    Ja ok, du er kanskje inne på noko. Berre sjå på kiaen til ein eller annan på forumet som han kjøpt for 1500 eller ke faen
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  14. #464
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Ja og? I og med at den er kosta på så mykje kan ein ta eindel meir for den enn andre er verdt. Er jo mykje NYE deler her, at det er bytta på grunn av havari eller andre ting har jo ikkje så mykje å sei, det er fortsatt nye deler og ein kan da heve prisen noko.
    Bare en liten catch. Uansett hvor urettferdig og kjedelig det er så får man sjelden igjen penger for det man har kosta på den. Visse unntak såklart, dersom toppen er defekt lønner det seg helt klart å sette på en som er i orden før det blir solgt.

    En ting er den prisen selger vil ha for den, som igrunn kan være helt rettferdig mtp det som er kostet på den og hvor mye mer det ville kostet å gjøre det samme selv. En annen ting er det en kjøper faktisk vil gi for en sånn bil. Jeg syns bilen er verdt 20 000 kr, men jeg ville sannsynligvis ikke reist å kjøpt bilen for den summen fordet. Hvis du skjønner?

    Bare se på de som har bygd seg skikkelig grombiler og kanskje skal ha 100 000 kr for den. Si det er en bil som koster 50 000 kr å kjøpe i original stand og som er kostet på 100 000 kr i gromdeler og slitedeler som kommer på 150 000 kr for å gjøre det selv. De fleste velger å kjøpe den originale. Dermed ligger somregel grombilene ute til salgs leeeenge, selv om dette er biler de fleste digger. Noen får ikke solgt iheletatt. Bare for å ta et eksempel.
    Sist endret av ChrML; 20/08/10 kl 18:52

  15. #465
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Var jo for faen meg ikke dritt det? Det var et BUD!

    Sier du sånt til alle andre som gir deg bud eller prøver å prute? Ikke rart du ikke får solgt
    Vel,nå var det vel ikke direkte budet jeg siktet til,men du er ellers også veldig flink til å være spydig og usaklig.


    Sitat Opprinnelig postet av Karl Vis post
    Var ikke ment som mobbing fra min side, kun litt velmenende råd om bilsalg. Skrevet på en litt fleipende måte men som sagt godt ment. Har kjøpt og solgt en del etterhvert og vet at en god handel er når alle er fornøyde. Selger bør ta høyde for at kjøper får prute litt og om man mener man må ha 20 og får 17-18 så bør man være fornøyd.

    Om man ikke bruker bilen og den står et år og bare forfaller så kan man bare glemme å få mere for den. Da har bremsene satt seg osv. Man må kanskje mye mer ned i pris og til slutt taper man enda mer på at man var standhaftig i begynnelsen.
    Neida,så ikke på ditt innlegg som mobbing,tvert imot
    Om jeg ikke får solgt den med det første,så kommer jeg nok til å sørge for å få kjørt den en tur innimellom for å holde bremser og slikt vedlike
    For det setter seg fort som du sier..Og andre ting går istykker...
    Biler står seg ihjel når de ikke blir brukt..
    Men som nevnt tidligere,jeg går ikke ei krone under 20.000 iallefall..Håper jo selvsagt at noen vil by høyere når den er klar for salg

    Sitat Opprinnelig postet av Ekren Vis post
    Har ikke hadd noe problem og lange ut 20-25 for denne.

    en grei shining hadde du kanskje fått 30 og.
    ser ikke på det som noe umulig.
    når andre folk selger råttne 740 orginal turbos for 35-50k
    Hmm...Du har vel kanskje et poeng der ja,men det å finne rette kjøperen som vil betale såpass kan jo ta sin tid...
    Skal følge med litt på markedet og se hva andre har lagt seg på i pris,og legge meg rundt der jeg også.


    Beklager til de jeg kanskje har vært litt frekke mot,men når man får fylt opp en side i tråden med 90% bullshit,og man føler at man er en stor tulling fordi man har gjort ting på en måte,og alle andre har såklart en mye bedre løsning.Da blir jeg rett og slett bare oppgitt,irritert,forbanna og lei..Såpass lenge har jeg vel vært aktiv på VF og dette forumet,at folk burde kjenne meg såpass nå..Lunta er lang,men når den først når kruttet,så kommer det en utblåsning.Er vel ganske sikker på at dere hadde reagert slik selv

    Men nå har jeg hatt min utblåsning,og er ferdig med den for denne gang...

    I morra skal jeg prøve å få skrudd sammen greiene og se om jeg får start om jeg rekker...Travle tider...
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  16. #466
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Blir nok bra det . Men hvorfor vil du ikke ha bilen selv? Er jo en ganske kurant bil nær man får det meste i orden.

  17. #467
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Vel,nå har jeg jo en stk 760 som trenger omsorg...Og en 740 Diesel som virkelig trenger omsorg..Så om jeg skal få ferdig iallefall 1 bil så må jeg selge 1...Og jeg tenker på å parkere Olds'en i vinter..Og har støtt bruk for stv..Så selger denne for å få 760'n på beina som vinterbil..
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  18. #468
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rockeren Vis post
    Vel,nå har jeg jo en stk 760 som trenger omsorg...Og en 740 Diesel som virkelig trenger omsorg..Så om jeg skal få ferdig iallefall 1 bil så må jeg selge 1...Og jeg tenker på å parkere Olds'en i vinter..Og har støtt bruk for stv..Så selger denne for å få 760'n på beina som vinterbil..
    Aha, ja, det blir kanskje litt i overkant med biler .

  19. #469
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Ja,kan si det sånn...4 biler,og kun 1 går for øyeblikket...
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  20. #470
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    280
    Antall takk

    Standard

    Hadde ikkje da kanskje vore greitt å lagt ut litt meir peng og arbeid i denne bilen når du har gjort sopass mykje med den frå før, istadenfor å sette i stand to nye biler?

    Du har jo Olds'n som stv

  21. #471
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Ryddet tråden litt for offtopic, vi er ferdige med den diskusjonen der nå

    MVH moderator The Sven
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  22. #472
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nedkvit'n Vis post
    Hadde ikkje da kanskje vore greitt å lagt ut litt meir peng og arbeid i denne bilen når du har gjort sopass mykje med den frå før, istadenfor å sette i stand to nye biler?

    Du har jo Olds'n som stv
    Dette har jeg vel egentlig skrevet en begrunnelse på tidligere,men jeg kan gjenta det nok en gang...

    Jeg har 4 biler. 3stk volvo,hvor ingen går for øyeblikket.
    1 stk 740 turbo (denne)
    1 stk 760 3.0 24v som venter på ny motor og litt snacks
    1 stk 740 Diesel som venter på full renovering
    1 stk bruksbil Oldsmobilen.

    Oldsmobilen vurderer jeg å sette bort i vinter på vinterlagring,da den neppe blir noe særlig glad for vinterkjøring mtp rust og bensinforbruk.Tenk selv,den bruker i dag i snitt 1,5 liter på mila...Den hadde MINST brukt 2 på vinteren..

    Jeg liker stasjonsvogner bedre enn sedaner,fordi det er mer praktisk..Men spørsmålet blir jo egentlig om jeg har bruk for stv i vinter,når jeg tenker meg om..

    Men en annen side av saken,jeg har ikke lyst til å selge 760'n eller 740 Dieselen,mest fordi de nå er ca null verdt.
    Men skal jeg ha noe håp om i det hele tatt å få gjort noe med de bilene,så må jeg selge en bil,og bruke de pengene på f.eks 760'n.
    Dermed så velger jeg å selge denne bilen til fordel for de andre prosjektene,selv om jeg vil tape en del på den.Og selv om denne ville vært en vanvittig morsom vinterbil..

    Men nå ser det ut til at jeg begynner i ny jobb og blir mer borte enn hjemme,så da får jeg jo se hva man får gjort etterhvert..
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  23. #473
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    280
    Antall takk

    Standard

    Skjønner nesten, men er vel bedre å ha to biler stående som nesten ikkje er verdt noe ting, lage til denne 740'n og bruke den, istadenfor å tape masse peng på den?

    Men er dine biler og ditt valg

  24. #474
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Siden Oldsen er forgasser, så vil den ikke bruke så mye mer på mila om vinteren heller, i motsetning til en innsugsbil.


    Hvis jeg ikke er helt ute på jordet (når jeg ser meg om så er det jorde alle kanter)

    edit: Mente selvsagt innsprut, ikke innsugsbil..
    Sist endret av Wrasko; 21/08/10 kl 16:26
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

  25. #475
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Wrasko Vis post
    Siden Oldsen er forgasser, så vil den ikke bruke så mye mer på mila om vinteren heller, i motsetning til en innsugsbil.


    Hvis jeg ikke er helt ute på jordet (når jeg ser meg om så er det jorde alle kanter)
    Der tar du nok i utgangspunktet feil gitt..En forgasserbil vil nok bruke mer om vinteren enn sommeren..Men motoren i Olds'en er ganske så sliten har jeg funnet ut,så vet ikke helt om jeg vil utsette den heller for en vinter før jeg får ordna med det...

    Nedkvit'n Mja,du har forsåvidt rett i det,egentlig..Pokker også!
    Nå som jeg hadde en god plan(trodde jeg) så kommer du og leverer en mye bedre plan!


    *Tar seg en lengre tur i den berømte tenkeboksen*
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

Side 19 av 28 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Rockeren's gamle 740Diesel-prosjekt D24tic++
    By Rockeren in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 43
    Siste post: 27/10/17, 18:26
  2. Rockeren's 760 Prosjekt-Venter på motor....Til salgs!
    By Rockeren in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 55
    Siste post: 13/07/14, 20:06
  3. JP felger fra Chrysler
    By Tom K in forum PV / Duett / Amazon / 1800
    Svar: 3
    Siste post: 07/04/11, 16:59

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •