EGT = exhaust gass temprature ja![]()
EGT = exhaust gass temprature ja![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Men så lite tøft i forhold til masse målere a? hehe
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
greit å ha oversikt. men selv om oljetrykket står på 0 så legger man ikke merke til det før det er forsent (som oftest).. lurt å ha litt varslinger![]()
One Ring to rule them all
Er ikke uten grunn jeg ikke gadd å bytte ut orginal dashen.. Har ikke behov for noe bedre enn det som står der fra før av:P
Er varsling på dem jeg har kjøpt, både lys og lyd. Pluss peak, i form av høyeste og laveste avleste.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
nice! link? er ute etter oljetrykk og turteller med shiftlight![]()
One Ring to rule them all
Her har du dem, se på premium metric serien:
http://prosportgauges.com
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Det lille som har hendt idag:
![]()
Sist endret av Exerqtor; 03/05/10 kl 18:43
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
fin høyde på bilen din syns jeg mye har du senket den?
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
mener det står lenger bak i tråden hvor mye coiloverene senker. nå er dem justert ned max(?)
Fått fiksa lakken i motorrommet?
1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
1996 945 Turbo - " Brukis "
68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*
neinei, ikke noe heising bak, mer ned forran!
Vet ikke helt hvor mye lavere den er enn orginal, kan prøve å måle fra kanalene på 244'n etterpå å sammenligne.
Fra top på coiloverne og til bunn så er det 14cm.
Nope. skal bygge ferdig alt tenkte jeg, også lakkerer jeg hele bilen neste gang.
Kommer til å bli gjort om litt på coilover patenten bak, så da blir den automatisk litt høyrere. Også ser det værre ut på bildet der enn det er i real life, litt uheldig med skyggene på kanalen så det ser ut som den er mye lavere i ræva nå enn den faktisk er:P
Og ja, blir lavere forran, skal korte inn fjørbeina med 45mm også dra demperne helt ned i spacerne.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Fått hengt opp mer permanent lys i pauserommet:
Forskjeld på svart å org lys
Der ser enn at det ikke er så mye forskjeld forran og bak:
Og her er åssen det ligger ann med senkinga:
244 med org fjører:
Bak: 63.5
Forran: 67.3
Min med max senk:
Bak: 53,7
Forran: 58.7
Sist endret av Exerqtor; 06/11/10 kl 19:32
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Hah, det er en differanse på 14mm, senk mer..
EDIT: wtf, hvor var hodet mitt?
Sist endret av ArneR; 17/01/10 kl 11:09 Begrunnelse: for trøtt til å regne rett..
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Uansett om jeg ikke kan regne rett er det bra senk..![]()
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Ja er litt forskjeld, men vet ikke helt åssen stand det er på fjørene til 244'n. Kan godt hende dem har knekt. Ikke sjekka over den i det heletatt
Men må finne på noe med hele settet. Blir nok å bygge om så jeg får ferdig coilover demper bak. Hadde vært morro å fått laga noe Öhlins hele veien rundt, men da blir enn jo personlig konkurs.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Ser veldig bra ut! liker stuket på`n, ikke overdrevet noe, men ikke spart på noe heller![]()
Jo takk, hadde jeg hatt noe fjøring på den høyden der så hadde jeg i grunn vært fornøyd, men den står på bunn både forran og bak. Så må bli gjort noe..
Å vist enn skal gå Öhlins så blir det brått 34020,- forran og 24500,- bak..
Øsj:P
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Det er bra dempere dafattern har det på roden sin bak. er en rar følse å ta fartsdumper. vet ikke hvordan man skal forklare det :P men de funker
![]()
One Ring to rule them all
Hehe, men er det verdt pengene? Det er jeg veldig skeptisk til![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)