Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 4 av 54 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste
Viser resultater 76 til 100 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #76
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    EGT = exhaust gass temprature ja
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  2. #77
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Målere for 8000 kr? Da kan man jo heller ordne en løsning hvor alle verdiene kommer opp på en fastmontert 7" skjerm tilkoblet en liten datamaskin. Med uling i steroen for varsling .

  3. #78
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Men så lite tøft i forhold til masse målere a? hehe
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  4. #79
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Men så lite tøft i forhold til masse målere a? hehe
    Hehe, er i mot målere fordi det er tøft . Målere skal en ha fordi de er nødvendig .

  5. #80
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    greit å ha oversikt. men selv om oljetrykket står på 0 så legger man ikke merke til det før det er forsent (som oftest).. lurt å ha litt varslinger
    One Ring to rule them all

  6. #81
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Er ikke uten grunn jeg ikke gadd å bytte ut orginal dashen.. Har ikke behov for noe bedre enn det som står der fra før av:P

    Er varsling på dem jeg har kjøpt, både lys og lyd. Pluss peak, i form av høyeste og laveste avleste.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  7. #82
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    nice! link? er ute etter oljetrykk og turteller med shiftlight
    One Ring to rule them all

  8. #83
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Her har du dem, se på premium metric serien:

    http://prosportgauges.com
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  9. #84
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Det lille som har hendt idag:





    Sist endret av Exerqtor; 03/05/10 kl 18:43
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  10. #85
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    fin høyde på bilen din syns jeg mye har du senket den?
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  11. #86
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    mener det står lenger bak i tråden hvor mye coiloverene senker. nå er dem justert ned max(?)

  12. #87
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Vestlandet
    Innlegg
    991
    Antall takk

    Standard

    Fått fiksa lakken i motorrommet?
    1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
    1996 945 Turbo - " Brukis "
    68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
    X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*

  13. #88
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kermitt Vis post
    mener det står lenger bak i tråden hvor mye coiloverene senker. nå er dem justert ned max(?)
    Skulle nok vært heisa opp litt i ræva..

  14. #89
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    neinei, ikke noe heising bak, mer ned forran!

  15. #90
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    fin høyde på bilen din syns jeg mye har du senket den?
    Vet ikke helt hvor mye lavere den er enn orginal, kan prøve å måle fra kanalene på 244'n etterpå å sammenligne.

    Sitat Opprinnelig postet av kermitt Vis post
    mener det står lenger bak i tråden hvor mye coiloverene senker. nå er dem justert ned max(?)
    Fra top på coiloverne og til bunn så er det 14cm.

    Sitat Opprinnelig postet av 245 gl Vis post
    Fått fiksa lakken i motorrommet?
    Nope. skal bygge ferdig alt tenkte jeg, også lakkerer jeg hele bilen neste gang.

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Skulle nok vært heisa opp litt i ræva..
    Kommer til å bli gjort om litt på coilover patenten bak, så da blir den automatisk litt høyrere. Også ser det værre ut på bildet der enn det er i real life, litt uheldig med skyggene på kanalen så det ser ut som den er mye lavere i ræva nå enn den faktisk er:P

    Sitat Opprinnelig postet av kermitt Vis post
    neinei, ikke noe heising bak, mer ned forran!
    Og ja, blir lavere forran, skal korte inn fjørbeina med 45mm også dra demperne helt ned i spacerne.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  16. #91
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Fått hengt opp mer permanent lys i pauserommet:



    Forskjeld på svart å org lys



    Der ser enn at det ikke er så mye forskjeld forran og bak:



    Og her er åssen det ligger ann med senkinga:

    244 med org fjører:
    Bak: 63.5
    Forran: 67.3

    Min med max senk:
    Bak: 53,7
    Forran: 58.7
    Sist endret av Exerqtor; 06/11/10 kl 19:32
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  17. #92
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Hah, det er en differanse på 14mm, senk mer..

    EDIT: wtf, hvor var hodet mitt?
    Sist endret av ArneR; 17/01/10 kl 11:09 Begrunnelse: for trøtt til å regne rett..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  18. #93
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ArneR Vis post
    Hah, det er en differanse på 14mm, senk mer..
    10mm

  19. #94
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Uansett om jeg ikke kan regne rett er det bra senk..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  20. #95
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ja er litt forskjeld, men vet ikke helt åssen stand det er på fjørene til 244'n. Kan godt hende dem har knekt. Ikke sjekka over den i det heletatt

    Men må finne på noe med hele settet. Blir nok å bygge om så jeg får ferdig coilover demper bak. Hadde vært morro å fått laga noe Öhlins hele veien rundt, men da blir enn jo personlig konkurs.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  21. #96
    Registrerte brukere Mr.X sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Green Side Of Tønsberg
    Innlegg
    38
    Antall takk

    Standard

    Ser veldig bra ut! liker stuket på`n, ikke overdrevet noe, men ikke spart på noe heller

  22. #97
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Jo takk, hadde jeg hatt noe fjøring på den høyden der så hadde jeg i grunn vært fornøyd, men den står på bunn både forran og bak. Så må bli gjort noe..

    Å vist enn skal gå Öhlins så blir det brått 34020,- forran og 24500,- bak..

    Øsj:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  23. #98
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Det er bra dempere da fattern har det på roden sin bak. er en rar følse å ta fartsdumper. vet ikke hvordan man skal forklare det :P men de funker
    One Ring to rule them all

  24. #99
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hehe, men er det verdt pengene? Det er jeg veldig skeptisk til
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  25. #100
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Shit! :O 60 000 kr for den fjøringa rund-baut? Det er sykt dyrt det!

Side 4 av 54 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •