Har forresten kjøpt meg elvifte fra Sverige, som kommer om noen uker. Da blir det litt ombygging der. Er lei den svære vifta som tar masse effekt og bråker![]()
Hvem skal lakkere bilen din? Frode, Bernt Olav eller Kobæk?
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Da er det Kobæk![]()
Frode på KBG Autolakk sprøytet den, mens broren til han eldre som jobber der tok grunnarbeidet (Var innleid pga. mye å gjøre).
Ganske ok pris der, men enkelte ting er jeg ikke 100% fornøyd med. Men det er som regel slik det er når man opplakkerer, hvis ikke han som gjør jobben legger hele sjelen sin i det.
Har pusla litt med fangern i dag. Sett at alt passer i hop, og hva jeg trenger å bestille. Må ha noen klips.
Fangern med addon:
Lurer på åssen det hadde blitt med hvite lister jeg..
![]()
Sist endret av henrik940; 31/07/10 kl 17:50
Noe kjent med den fangern der hehe![]()
ja den blir vel det hehe:P
snart lakkering nå da ser jeg.. blir bra det sikkert.
Skal du klikke max med rubbing og polering på resten nå da?![]()
Hehe,min blei a bra når jeg tok den for ett års tid siden,må nok rebehadle litt snart,tørr i lakken blitt![]()
Hmm, er Kongsberg sålangt sør at når ein tek bilder kjem det opp-ned?![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Haha, neiMen fikk fikk fangern til å ligge rett når jeg hadde den riktig vei, så jeg la den på rygg og tok bilde opp ned
![]()
Må også kjøpe meg 4 nye hjul soon! Bakhjula er snart blanke, og framhjula lider av slitt ytterkanter pga feil spissing. Autotech har tatt på seg jobben, og jeg takker for det![]()
Når får du den igjen a?
blir nok bra,får vel ikke sove om nettene du nå?:P hehe blir stas å montere den sammen igjen