får laga tråd innpå her og da. må jo følge "strømmen"
har juksa litt med klipp og lim.
driver og bygger en 87 mod 240.
hadde en ft motor i den før som rasa, så nå har jeg byggd ny motor.
har bygget en 230ft motor med følgende spec:
overhalt 530 topp med t5race kam
dobble ventilfjører
borra til første od
turbonetics t3 super 60 steg1 ar63
porta 940 manifoild
650cc dyser
msd ls1/ls7 coiler
autronic sm4
bremset til 250hk/400nm 98okt
og 295hk 450nm e85
driver også med en motor som torgeir wetterhus skal bygge for meg.
230blokk med betong
h-råder + je stempler
16v glt topp
custom grenrør med løs collector 321 stål
custom innsug
sm4
søt turbo, kanskje comp turbo
har gjort litt med bilen også.
understell:
bilstein racing dempere
rally fjører
polyforinger overalt der det er plass
ipd 25mm kregningshemmere forran og bak(får se åssen det blir bak)
ipd justerbare momenstag og pannhardstag
sandblåst og lakkert det meste
drivverk:
1031 aksel som snart får en powertrax locker diff.
sandblåst og lakkert
sitter en m45 i nå som dør ganske fort.
bli ei bmw zf kasse etter det.
bremser:
borra og slissa skiver, black diamond forran, tarox bak
nye kalippere
ferrodo ds2500 klosser forran, tarox bak
stålomspunnede slanger
bensinsystem:
org matepumpe i tank mater en catchtank.
044 pumpe under bilen
ombyggd fuelrail med an6 tur.
eller så har jeg sveisa endel rust. laget større hjulhus bak
nye kanaler, bakskjermer og bakplate fra volvo
endret gulv for bedre plass til eksos
+ en hel del jeg ikke kommer på. autometer målere, magnaflow rustfri eksos mm.