Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 57 av 92 FørstFørst ... 7 47 55 56 57 58 59 67 ... SisteSiste
Viser resultater 1.401 til 1.425 av 2281

Tråd: ChrML's Worklog [Volvo 940 LT - 1995]

  1. #1401
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Hva er langtidsplanene ?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  2. #1402
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Hva er langtidsplanene ?
    Står i førsteposten . Sammen med Veldig langtidsplanene.

  3. #1403
    Registrerte brukere mcnugget sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2010
    Sted
    Førde
    Innlegg
    675
    Antall takk

    Standard

    Planene ser bra ut.. Bilen din er forbildet til bilen min... hehe...
    Ser ut som den sparka godt ifra no og, så no er det berre å stå på og realisere alle planane dine, så blir bilen skikkelig grom..

  4. #1404
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Blitt skikkelig grom den bilen din nå Chrml
    Å slettes ingen dumme planer for å si det sånn

    Ble litt imponert når det gjelder spool. (Når jeg tenker på at du har en dritt-kam i)
    Når du får inn en skikkelig en av Jens Gustavsson eller noe tenker jeg det blir enda bedre!
    Merka det godt iallefall når jeg satt på at det bar mye bedre spool hos deg!
    Når du blandt anna lå på 3000rpm å ga flatt, så spoolte den ganske bra!

    Så etter at jeg satt på med deg er det jo sånn at jeg nesten må bestille grenrør selv nå

  5. #1405
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Takk, artig å høre . Ja, skal bli artig å få inn ny kam!

  6. #1406
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Har du bestemt deg for kam?
    Specs på den?

    Må bare henge meg på de andre og skryte av prosjektet jeg også, Meget bra bygg
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  7. #1407
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jonass Vis post
    Har du bestemt deg for kam?
    Specs på den?

    Må bare henge meg på de andre og skryte av prosjektet jeg også, Meget bra bygg
    Yup, har bestillt en kam fra Gustavsson. Den har forskjellig profil på inn og ut og har visst en såkallt "moderne profil", altså mer effektiv på et bredt turtallsområde. Har ikke flere specs enn det. Men han måtte vite ca 30 ting/mål osv... om bilen/oppsettet var det for å regne seg frem til hvem kam jeg skulle ha, så satser på at det blir bra . Det er fyr som har peiling!

    Han fant ut at jeg burde ha en kam med høyt løft og lav duration for å oppnå et bredt spekter. Som stort sett drar bedre enn VX3 hele veien og får veldig mye effekt på toppen.

  8. #1408
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Mye må du betale?

  9. #1409
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Mye må du betale?
    Underkant av 4000 kr.

  10. #1410
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Det er såpass ja..
    Du får få inn film å fortelle om spool når du har fått den i

  11. #1411

    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    758
    Antall takk

    Standard

    vil merke mykje med ny kam. bytta ut min v-kam med ein spesialslipt som eg kjøpte brukt, og det gjorde STOR forskjell. mykje betre drag gjennom heile registeret.

  12. #1412
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Førde, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    likte veldig godt denne sitaten du skrev: "så nå er planen en komfortabel, strøken og holdbar bil med ca 400 hk."

    den passer med planen som eg har til ein 740 (langtidsprosjekt) som eg holder på med

    Seinare en gang langt framover i tiden kjem eg til å ha mykje div spm til deg om feks AirC...

  13. #1413
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skjarlie Vis post
    vil merke mykje med ny kam. bytta ut min v-kam med ein spesialslipt som eg kjøpte brukt, og det gjorde STOR forskjell. mykje betre drag gjennom heile registeret.
    Høres veldig lovende ut . Må ha, må ha!


    Sitat Opprinnelig postet av samuel Vis post
    likte veldig godt denne sitaten du skrev: "så nå er planen en komfortabel, strøken og holdbar bil med ca 400 hk."

    den passer med planen som eg har til ein 740 (langtidsprosjekt) som eg holder på med

    Seinare en gang langt framover i tiden kjem eg til å ha mykje div spm til deg om feks AirC...
    Hehe, bare å spørre ivei .

  14. #1414
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Da ligger følgende deler i bestilling for øyeblikket:
    - Kam fra Jens Gustavsson i Sverige
    - Superflex til forstilling og stang til å dreie ny foring i bunn av coilover bak fra UK
    - Bensin og tenningschip fra statene


    Kjøpt meg en multilink MK2 til som står i nærheten og skal hentes i morgen som jeg skal plukke frahverandre. Kjekt med reservedeler. Så har jeg noen deler jeg kan presse foringer i på forhånd og. Og bare bytte etterpå. Eventuellt syreduppe og pulverlakkere.

  15. #1415
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Syredyppe alu? Er det noe great success ?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  16. #1416
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Syredyppe alu? Er det noe great success ?
    Nei, da blir det spist opp . Tenkte mer på alle de diverse lenkearmene, klokke, drivaksler og slikt jeg.

  17. #1417
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. mars 2010
    Sted
    Midt-Norge , Nord møre.
    Innlegg
    1.006
    Antall takk

    Standard

    Du går grundig til verks som vanlig. Misunner deg det

  18. #1418
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Title sine? Begge multilinkene?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  19. #1419
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Title sine? Begge multilinkene?
    Bare den ene.

  20. #1420
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    virker ikke som jeg trenger være redd for og slite sund MK2 akslingen når jeg får den på min bil med orginal FB
    så masse sladde bilder og sladde filmer fra den Trackday bilde tråden

    Solide greier vertfall

  21. #1421
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Nei, da blir det spist opp . Tenkte mer på alle de diverse lenkearmene, klokke, drivaksler og slikt jeg.
    Var det jeg og mente. Med mindre det har kommet en ny fin "mild mot alu, slem mot møkk"-syre. Lano for liten og lano for stor, vet du..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  22. #1422
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Bildene jeg fikk av deg på skogen.







    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  23. #1423
    Registrerte brukere Kalsn sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.159
    Antall takk

    Standard

    Råe bilder!

    Hvordan er tomgangen din nå foresten, varierende? har du fått montert inn filteret i trykkrøret? er så sykt slitsomt med all nykkingen på lave gir ect :(
    Volvo 940 Turbo T5 Holset Edition
    Subaru Forester S-TURBO 1999
    Bmw 318i Touring 2008

  24. #1424
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kalsn Vis post
    Råe bilder!

    Hvordan er tomgangen din nå foresten, varierende? har du fått montert inn filteret i trykkrøret? er så sykt slitsomt med all nykkingen på lave gir ect :(
    Tomgangen er fortsatt varierende. Men nå kjører jeg uten det originalgitteret og siden motoren prøvde å sluke litt av det gamle . Trenger en bedre måte å feste honeycomb filteret og siden det jeg prøvde å feste først fikk lov til å gå bakover i røret mot intercooleren. Det gjorde at det ble krøstet til en ball som lå inni LMM-en. Må isåfall få festet det på begge sider.

  25. #1425
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    tec7 eller noe sånt på begge sider av "filteret" burde vell funke? evnt hvis det er alu rør du har så sveise det fast? da sitter det i hvertfall
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

Side 57 av 92 FørstFørst ... 7 47 55 56 57 58 59 67 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •