Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 31 av 206 FørstFørst ... 21 29 30 31 32 33 41 81 131 ... SisteSiste
Viser resultater 751 til 775 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #751
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Vanvikan
    Innlegg
    509
    Antall takk

    Standard

    Har du ikke de Twin-pipe rørene ETTER lydemperen da? Rart att bilen skal bråke mer da...
    Femmer skal være rettstillt

  2. #752
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Joakim: om du leste hele innlegget mitt så hadde du sikkert fått med deg at jeg tok av twinpipe sattsen fra 945n og stripsa den fast under 242n for å se hvordan det blei bare så det er ikke laga noe twin på 242n Enda nei, men det blir senere, og DA skal du få se bilder i massevis ja hehe

    Henrik940: har masse bilder av rattet pga oppussinga av rattet, derfor så mange, regner med det ikke er SÅ mange bare av rattet i seg selv, men under flere faser av renoveringen

    OHKorpan: har bytta ut bakre lyddemper på 945n med rakrøra\twinpiperøra pga det gir ikke plass nok å bruke begge deler dessverre. men du skulle virkelig hørt brodern sin 744 med samme styret DEN brååååker den... nonturbo vett... så turbon demper virkelig mye lyd er sikkert å visst.

  3. #753
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Jeg telte over her en gang, tror du hadde 26 bilder av rattet ditt jeg

    Blei ikke noe fint med de pottene
    høyt nok og med bross og lav vogn, så tror jeg det kan bli schpaa..

    Kodja:
    Må lære meg å ikke skumlese..
    Hva bil er den potta fra?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  4. #754
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    tror nok det blir bra når de kommer opp dit de skal ligge mot fangern ja samt med slik nyere modell innsynsskydd under der, sånn originalplast som er fra 86+
    twinpipen er fra? "selvsveisa" by nabon her jeg bor

  5. #755
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard


    var på biltema i går og kjøpte batterifeste til 945n... siste skanse da før eu kontrollen som gikk greit i mårrest... og måtte bare blogge dette kule kønr haha
    "du er nr 242 i Køen." ja veit da vell det da din tulling æ kjøre jo 242 hahahaha sabla kjipt for de som kjører 945 å må vente såååå jævla lenge i kø

  6. #756
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Haha

  7. #757
    Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Innlegg
    524
    Antall takk

    Standard

    det der twinpipe greiene så jo ikke bra ut! hadde du enda hatt v8'er i den så hadde det jo vært greit med 2 rør, men

  8. #758
    Registrerte brukere Tonytic sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Sør-Trøndelag, Stadsbygd
    Innlegg
    694
    Antall takk

    Standard

    skal du ha twinpipe'n der bør du øke avstand mellom dem ihvertfall. men jeg tror det blir penest med et rør. hadde vel ikke likt å hadd 2 pikker du heller?
    Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE

  9. #759
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Hadde vært fett med 4" JT dieseltut den er snasen den.

  10. #760
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboHansen Vis post
    Hadde vært fett med 4" JT dieseltut den er snasen den.
    4" JT ? dieseltut? JT leverer jo hverken eller til 200-serien. Ei heller 7/900, såvidt meg bekjent.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  11. #761
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    4" JT ? dieseltut? JT leverer jo hverken eller til 200-serien. Ei heller 7/900, såvidt meg bekjent.
    Jo fåes da kjøpt på bcb 400kr elno og den er porno

  12. #762
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    twinpipen misstenker jeg blir enda smalere på 242n for det er trangt under der. og jo det blir twin og ikke dieseltut. har jo bensinmotor for svingende :-P

    to pikker hadde vært perfekt... kanskje man hadde blitt ferdig fortere å da :-P hahahahaaaa........

    skal se om jeg ikke får skaffet meg et sett originalfelger til i dag nå til bilen... har bøttevis med dekk og stålfelg i 14'' men ingen dekk i 15'' til de felgene liksom...

  13. #763
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    på 240 er det GOD plass til twin pipe så hvis du må ha den smalere en på 940en så skal jeg faen meg komme oppover å vise deg et par ting!
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  14. #764
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    5.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    [IMG]
    var på biltema i går og kjøpte batterifeste til 945n...
    Likt som det originale?

  15. #765
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    har vært på fosen nå og hentet meg et sett 240 turbofelger, Virgo 15" originale ja!! bytta de mot et av de 2 settene med 15" 740 turbofelger, Draco, jeg hadde liggende og samle støv...
    så nå har jeg 4 sett originalfelger. eller rettere sagt, 4 typer, har 5 sett til sammen
    240 Turbofelger, Virgo 15"
    740 Turbofelger, Draco 15"
    940 Turbofelger, Hydra 16" x 2sett
    17" Polaris originalfelger
    begynner å bli ei bra samling det vell. mangler bare dekk på 3 av de setta nå så
    har en dunge 14" stålfelger med dekk i god stand, så om noen trenger det så si fra så kan vi bytte om du har bare dekk i 15" dim...

    har også vært og fått pris på lakkering av bilen i Rissa... nyoppstartet av noen polakker\russere, som har fått mye skryt!
    de gav meg pris på 30 000 +mva for hellakkering inn og utvendig. når jeg leverte bilen så demontert som jeg klarer å få den. plukker ut interiør og motor\gir.
    så da ble det samme pris om jeg ville ha originalfargen eller annen farge. men jeg er piiiittelitt i tvil. liker originalfargen etter jeg så to biler som er strøken utvendig med det på et bilde fra VCCN treffet, samt jeg har jo alltid fått litt ståpels av lazerblå... og det er jo ikke mange 242ene med laserblå for å si det sånn...

    liten avstemning kanskje??

  16. #766
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvoRsport Vis post
    Likt som det originale?
    10 gang bedre! skal ta bilde å legge ut i 945n tråden i helga en gang

  17. #767
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Laserblå hadde vært utrolig gromt!

  18. #768
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D Vis post
    Laserblå hadde vært utrolig gromt!
    oh jess!
    problemet mitt da hadde vært at jeg ikke hadde turt og brukt bilen så hardt vinterstid som jeg har lyst til med sladding hehe

    har leita litt men kan noen moderatorer forklare\utføre dette for meg?!
    lage en avstemning på tråden her!:
    1. Originalfargen.
    2. Lazerblå.
    3. Mørk Blå metallic av et slag.
    4. originalfargen med flakes og et par ekstra strøk klarlakk

  19. #769
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Hehe, bare å gjøre å vask bilen godt etterpå Du har jo 945 til det formålet også

  20. #770
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    5.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    10 gang bedre! skal ta bilde å legge ut i 945n tråden i helga en gang
    Det hadde vært fint, må ha et nytt feste selv

  21. #771
    Registrerte brukere Langedal sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Sortland
    Innlegg
    371
    Antall takk

    Standard

    Skal du først skifte farge på bilen, kan du godt ta noe fancy Laserblå er fine greier.

    Du vil sikkert være redd for å bruke bilen på vinteren uansett hvilke farge du velger. Du bruker jo tross alt ganske mye penger på dette. Men synes ikke det er noe godt argument egentlig, for du må nå vel klare å holde deg på veien? Og så lenge du klarer det, er det bare å vaske den regelmessig
    Erik Langedal

    Mine biler: 3 generasjoner V70 og en 760 Turbo

  22. #772
    Registrerte brukere kapli sin avatar
    Medlem siden
    23. jan. 2010
    Sted
    Seljord
    Innlegg
    587
    Antall takk

    Standard

    Nr 4 samt ikkje bruk bilen på vintern hadde vært mitt valg

  23. #773
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    skal jo seff prøve å holde bilen på veien ja :-P har ikke vært det store problemet så langt :-)
    er festsjåfør for mr volvo-power ;-)
    kjørte innom en gjeng som stod med valmet som løftehjelp og skrudde på ny forstilling på en rød 244 i rissa etter uttforkjøring el noe :-P fancy...........

    volvoRsport: festet er genialt bra. litt overrasket faktisk :-)

    får sikkert dilla på polering og bruker trekk over bilen til daglig med lazerblå tenker jeg :-P hehe

    men lag en avstemning påå tråden her da moderatorer... artig å se hva som menes...

    skal forresten sjekke et par plasser til ang pris på lakkering og det. men ser en stor fordel å ta det i rissa så kan jeg kjøre en svipptur innom og se status på arbeidet og ta bilder :-)

  24. #774
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    tar dem nokk ikke mere en ei uke å få lakk på bilen hvis du leverer den helt nedplukka og u pussa derimot leverer du den ferdig pussa og klar til lakk er den klar på to dager maks hadde rekt det på en dag også kommer ann på hvor flink du er med slipinga
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  25. #775
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    gidder ikke å pusse noe selv i såfall nei... de må uansert pusse Det igjen selv så :-) skal jeg betale 30K+ så skal jeg ikke pusse mye selv gitt!!! :-)

Side 31 av 206 FørstFørst ... 21 29 30 31 32 33 41 81 131 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •