Helt sjukt hvor dårlig disse chippene faktisk fungererJeg har jo selv vitnet helt oransj/rød manifold, turbinhus og et lite stykke ned på downpipe! Helt sjukt at det går bra egentlig.. Dette var faktisk en 940 vi bygde for isbane for et par år siden, kompsenka, kinaturbo og 300oppsett. Funka utrolig bra, men så begynte tenninga å kødde med oss, og dermed ble den utrolig varm etter noe grisekjøring. Den har stått i ro i lang tid nå, så vi må jorde noen pinner i tenningshjernen og få senka den 3° eller noe slik.
Norge er egentlig en dårlig plass å drive med gatetrimma bil. Sølevann på pumpene, 22kr/l for 98, umulig å skaffe e85 annet enn dyrt racefuel.. Et datasprut blir jo aldri bedre enn den som mapper det heller, og det finnes utrolig mye useriøst der ute vil jeg tro.
Jeg har ikke som hensikt å ta ut absolutt max effekt, jeg skal jakte på bredt register og gi meg mens egt og baktrykk har fornuftige verdier. Så får toppeffekt bli som den blir. Jeg skal uansett kjøre på 98oktan så lenge vi har det på pumpa her
Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk