Hehe, akkurat det er langt fra noen selvfølge for min del, faktisk tvert imot hvis man tenker over det. Jeg er ikke tilhenger og tester som vi har kjørt har bekrefter at man mister respons og spool up med en slik løsning.
Bare se til det som jeg mener er det råeste systemet ever, Air-injectorerne som brukes i motorsport på Cosworthmotoene. Det er ikke snakk om å kjøre trykk "på oppsiden".
En god høykvalitets actuator med korrekt fjær og korrekt forspenn + en god bleed ventil gir som oftest ett SVÆRT godt resultat.
Hele tenningskartet er godt nå. Under en innkjøring før mapping, så bør turtall over 5000 o/min og ladetrykk over ca. 1,0 BAR unngås.




Thanks:



Svar med sitat
Eller er det best å kjøre så høyt forspenn på wg at den holdes lukket under spoolup uansett og åpner når ecu sier det? 
Jeg oppdaterer når jeg skal mappe ladetrykksstyring.
Veldig fint å ha under mapping
sikkert over 1000° i manifolden
Er ikke Volvo sin maxgrense 930-950° eller noe rundt der?


God respons! Minusgrader i manifolden etter mange pådrag (4-5 minusgrader ute), mao god kjøling. Vanntemp er stabil på ish 75 grader. 



Det ser mørkt ut for isbanesesongen i år, men mirakler har skjedd før 
Jeg syns det lover godt med såpass tidlig respons på en grovjustert motor, under innkjøring