-
Registrerte brukere
Her er starten.
Det sitter i bilen en B230FT med M46 som skal ut.
Det er forøvrig en meget bra gjennomført og vellykket ombygging. Men dette er en 265, ikke sant?
Det blir en PRV med M50 som skal inn.
Jeg må starte med å bytte inn en B28 (original motor) med M50 for så å levere til verkstedet i england for turbo ombyging. Da er bilen bygget tilbake til helt originalt Volvo 264 OEM
drivverk.
Dette gjorde jeg i forkant av flere grunner. Egentlig hadde jeg greid å samle (så godt som) alle nødvendige delene for å sette inn originalt. I tillegg var dette arbeid som jeg trodde jeg var best på, og så ingen grunn til å overlate til eller betale andre for å fikse.
Bilen blir stilt tilbake fra LH2.4 til K-jet.
265_B230FT01.jpg
Sist endret av sbrech; 04/11/21 kl 08:48
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules