Fikk koblet opp med ett batteri og en bryter for å teste i dag. Flushet gjennom med renATFolje og som forventet var det høyst på tide. Der var det myye gammelt dritt fra tannstanga.
Fungerte bra det lille jeg fikk testa på garasjegulvet. Kommer til å koble på en bryter inni slik at jeg får tvangskjørt pumpa ved behov uten å måtte starte motoren i f.eks depot eller garasje.
Litt vanskelig å få knipset bilder da opplegget står godt gjemt frammi der.
Delene som er brukt er:
-Pumpe fra Mercedes A klasse
-Kjøler til automat fra Pajero 00-06
-1,5m 10mm armert lavtrykkslange
-M16x1,5 x 3/8 BSP ansats
-40cm 1/2" slange med 3/8" 90° pressnippel i ene enden og 10mm Snittring på andre siden.
Eneste modifiseringen er å kappe tur/retur på rør til tannstang og sette på slanger. Snittring på trykkside og bare slangeklemme på retur via oljekjøler og tilbake til beholder på pumpe.
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk