Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 631

Tråd: vangsfreaken's 740/945/944-garasjetråd

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Jeg husker ikke eksakt grunntrykk, men den er vidåpen lenge før 1.2 bar, selv om man ikke ser antydning til det...
    Tråkker jeg 100% med litt belastning klarer den cirka 1.5 ved 3000rpm, så ikke noe å si på spool sånn egentlig det merkelige er at jeg ikke har typisk boost creep hvor det stagnerer for så å stige sakte, når turboen først begynner å snurre vil den mer eller mindre banke opp på maks trykk momentant.

    Jeg har et bittelite håp siden jeg tror jeg har større wg enn han, men det skal vel godt gjøres at det stopper på 1.7 Begynner å bli trangt da...
    Nja, jeg vil tippe er dersom du tester på lave turtall med signalslangen til wg plugget, så får du betydelig forskjell.

    Jeg tror også at forskjellen i motorvolum er större enn forskjell i wg.
    Ang. selve wg så gjorde eab dette:



    För min egen HY35 er aktuell for montering på noen bensinmotor, så vil den bli utstyrt med WG klaff i störrelse 41 +/- 1 mm.
    Sist endret av Batland; 29/04/20 kl 13:11

Lignende tråder

  1. Daruu's garasjetråd
    By Daruu in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 151
    Siste post: 07/09/21, 21:59
  2. Wahl - Garasjetråd
    By Wahl in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 13
    Siste post: 13/12/17, 10:10
  3. Eskil95's Garasjetråd- 760/960
    By Eskil95 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 22
    Siste post: 06/05/13, 09:18
  4. JonasS` worklog\garasjetråd.
    By JonasS in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 13
    Siste post: 08/05/12, 18:42

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •