Jeg liker ikke 531 toppen, men ellers ser den motoren grei ut. Det vi ikke ser er kompresjonsforholdet og hva motoren klarer når den står i en Dynapack eller lignende og testes med pumpebensin på tanken.
Jeg ser hva du mener med sjarmen, men det forutsetter nok ett vellykket resultat.
Her min versjon av sannheten:
Bygge motor er ett fag, det er konservativt og det er nådelöst brutalt i all sin ärlighet. Enhver vil få det resultatet de fortjener i forhold til de delene de har valgt basert på den kompetansen som ligger bak valgene som gjort.
Det er sjarmerende og belönnende når man oppnår de gode resultatene selv eller man har bistått andre som så oppnår sine mål. Så ser vi at veldig mange gjör så godt de kan og får helt elendige resultater gang etter gang. "De vil, de vil, men de får det bare ikke til." Da ser man at de fremstår som forbittret, misunnelig, sjalu og aggressiv mot dem som gjör det bedre enn dem selv. Det virker ikke å väre en god tilstand å väre i.
Anbefaler derfor at man vurderer å väre forsiktig, skeptisk og nöye når man planlegger oppsettet for å maksimere muligheten til å oppnå ubetinget suksess, kjöreglede og eierglede.![]()