Jeg ser at ungdommen vanligvis er fokusert på forskjellen mellom eldre og nyere sput og gjerne vil modernisere, men hvorfor??
Hva tenker du blir bedre?
Hvis man ikke er opptatt av dreiemomentet mellom tomgang og ca. 4500 o/min., så er ikke 531 topp noen katastrofe. Man følger bare opp med turtallskam, "grove" dyser, stor turbo, dårlig ladetrykkstyring og kjører på høye turtall. Jeg tenker at det er ikke mulig å endre ett motors funksjonsmåte i særlig grad med å endre fra ett velmappet godt, gammelt sprut til ett som er nyere.
I forhold tilECUmaster, så har jeg fulgt med på en kar som driver med mapping og tuning og er fanatisk opptatt av datasprutene. Han snakker mye og fordelene og ulempene til alle de forskjellige datasprutene. Når han etter mange å bestemte seg for å begynne å selge sprut til kundene selv, (han var lei av at folk kom inn med all mulig dritt som gav han masse problemer) så valgt han, av alle sprutene han fritt kunne velge mellom,ECUmaster.