Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Vi får vente å se.
Det en en god idè. Det som vanligvis gir de beste resultatene er at man bruker god tid og legger en god plan som man holder seg til og ikke vingler og vimser underveis.
Det er to utfordringer med LH2,4.
1. Billige universalchip som er helt på jordet. Folk som overhode ikke har greie dette og som blander og mikser epler og appelsiner, hummer og kanari og alt mulig annet man kan tenke på. Man kroner så verket med vassekte dritt made in china.
2. Man chipper kun bensinhjernen og dette er som å bytte dyser i en forgasser, men hva med tenningen? Det er tenningsmappet som er det i särlasse viktigste for en turbomotor, men dette gjör man lite og ingenting med. Det man trenger er ett slikt USB chip for å mappe tenningshjernen også.

Som ren bensinhjerne mapping synes jeg at dette ser meget lovende ut. Som ett rent datasprut for bensinen er faktisk LH2,4 slett ikke dårlig til å styre gode dyser basert på signaler fra en stor og GOD LMM.
Jeg synes egentlig at Ecomax chippen jeg har, er helt grei, sånn som oppsettet er nå. Motoren går reint og fint, og det virker ikke som at den går magert eller fett. Er såklart ikke verdens beste løsning uansett, men funker enn så lenge.

Bør jeg flytte over LMM’en min i et 3" hus når jeg monterer nye dyser, eller åssen burde jeg gå fram?

Ecomax chippen funker kanskje dårlig med 3" LMM og store dyser?

Jeg har ikke original-chip, så jeg får ikke brukt det heller for øyeblikket

Sent from my iPhone using Tapatalk