Opprinnelig postet av
mrstfu
Uansett hva du gjør, er du tjent med å gå for enn med elektronisk gasspjeld. Frem til midt i '98 var alt waierspjeld, og du lå regne med å bytte nesten hele bilen for ånfå det til å fungere optimalt, siden det er Motronic 4.4 før, og ME7 etter, med førstegenerasjon Canbus. Aka, ledningsnettet i hele motorrommet og sannsynligvis resten av bilen må endres eller byttes.
Du kan få tak i en 2.4T og stappe nedi, i tilfelle TROR jeg du kun trenger turbo, ledningsnett med sensorer og det der, samt hjernen. Usikker på om hjernen til kassa må mappes om, hvis du har automat. Uansett, en ny og lik motor er desidert billigst og lettest tilgjengelig, med minst arbeid.
Hva mener du er høyt forbruk da? Det er fysiske begrensninger på hvor billig disse kan kjøres, noe særlig under 0.8 på langkjøring kommer du til å slite med.