Da var det virkelig på tide men en oppdatering igjen.
Har ikke skjedd sånn alt for mye med bilen egentlig. Bilen har fått nytt originalbatteri fra Volvo da dette Bosch batteriet mitt som ikke rakk å bli mer en ett år ikke holdt mål. Har også nylig fått byttet olje og filter.
Er en del småtteri som skal i orden for å få bilen EU-Godkjent. Nye forstillingsdeler som bærearmer, lenkearmer og foringer til stabilisatorstag er bestilt fra USA, så venter enda på dette. Nye tåkelys til framfanger og øvre motorfeste er bestilt fra Sverige, så burde vel komme etterhvert det også.
Hadde også bilen på diagnose hos Volvo for litt siden hvor det viste seg at LMM er død, så denne er også bestilt fra USA.
Kjøpte meg nå nylig tepperenser fra Kärcher. Tenkte jeg skulle få plukket ut hele interiøret å gitt det en god runde med rens. Interiøret i bilen er generelt helt, rent og pent. Men er nok mye å hente på et 20 år gammelt lyst interiør. Førerstol er vel den som er mest slitt.
Denne måtte jo prøves! Så vel egentlig ikke før da hvor møkkete det var, hehe.
Ble bare en kjapp test på bagasjeromsgulvet. Bildene taler for seg selv
På denne tiden av året er det viktig å tenke tilbake på riktig tid av året også. Legger ved et bilde av bilens glansdager i 2017
Montert LED i ryggelys.
Bilde fra Sørlandstreffet i sommer.