Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 171

Tråd: Thorvaldsens`s 1997 Volvo 850R

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av regeli Vis post
    Tips: https://www.blocket.se/alvsborg/Volv...7383.htm?ca=11

Jeg er i Gøteborg hele neste uke
    Så da ut til å være et helt og pent sett. Hadde nå vært fryktelig snilt av deg, men du skal få slippe å tenke på det Egeli..

Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
    Så lenge fra kobler fra batteriet før du begynner, og setter på tenningen før du kobler det til igjen er du langt på vei
    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Tenningen i posisjon II og ingen inne i bilen når batteriet kobles til er Volvos egne ord
    Takk for alt av hjelp! Byttet av rattet gikk veldig egentlig greit. Løftet faktisk interiøret i bilen mye mer med et helt og pent ratt.
    Skulle gjerne hatt tak i ny girkule også. Syntes det er litt rart jeg har denne vanlig sorte da jeg trodde R`n kom med en egen for hvert av interiørfargene..

Var også litt uheldig her om dagen.. Klart å få en rimelig stygg skade på framfanger. Denne trengte jo ny lakk uansett, men bekymringen nå er vel egentlig bare hvor godt dette lar seg reparere..
    Om noen her inne driver med plastsveising eller har vert borti litt reparasjoner som dette tar jeg gjerne i mot tips. Ser i alle fall ut til at jeg får en jobb her til vinteren også..

Lignende tråder

1. 1997 850R, AC-kompressor vil ikke starte
    By TurboNoob in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 17/07/15, 15:43

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •