-
Hehehe, området 16 grader fortenning på maks dreiemoment på en 8V rödmotor ja. Det har ALDRi noensinne funket i praksis. Under 20 grader på maks effekt er heller ikke noe vi har fått til å funke.
Det er bare én måte å få en så stor, gammel, billig og dårlig kinaturbo til å spoole såpass som den gjör, ved hjelp av höyt baktrykk. Du kan gjerne sett inn en nippel ved flensen på eksoshuset på turboen, koble til ett bremserör og så koble ladetrykksmåleren til der for å lese av galskapen. Höyt baktrykk gjör én av to ting.
1. Gir store problemer med tenningsbank -> veldig mye tenningsretard ved ladetrykk -> dårlig resultat, skadelig höy eksostemp, og tilhörende kort levetid.
2. Setter krav om en spesiell kam designet til en motor med en turbo som gir höyt baktrykk.
Sist endret av Batland; 05/08/17 kl 17:51
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules