Da har jeg endelig fått gjort litt her igjen! Jeg klarer jo alltid å få skaffa meg noen småprosjekter ved siden av, så det blir ikke alltid så mye tid til denne. Handla meg en 93mod 240 som egentlig skulle høgges, men jeg tenkte at jeg skulle bygge den til bilcross bil. etter å ha grubla litt, kom jeg fram til at den var alt for bra til bilcross ettersom den var veldig bra for rust. bilen mangla motor/gir og interiør, så da var det bare å begynne å sanke deler for å få den på veien igjenFikk den sammen, eu-godkjente den og solgte den videre, så da lever den forhåpentligvis mange år til!
Så ble det endelig litt tid til å drive med denne igjen;
Skar ut den delen i bagasjen jeg tidligere hadde bygd om, så det ble plass til orginal tank igjen.
Donorbilen ble en 240 bilcrossbil som er blitt så dårlig at jeg nå skal hugge den. Til og med denne delen var noe krølla, så jeg vil påstå at den bilen har gjort nytta si..
Rust var det også, så da var det greit å få inn litt friskt stål før jeg sveisa den fast i bilen. Det som var av overflaterust ble sandblåst før montering.
ferdig sveisa inn, og hatt på grunning.
Hentet meg en orginal B230FK litt tidligere i år, som skal brukes til PKK. satser på motorbytte til neste helg