Tja. Framgang har det fortsatt vært lite av i prosjektetHøsten ryker som vanlig til med mykje jakt også har det vært utruleg mykje jobbing enda.
Har endeleg fått gjort unna litt andre ting så satser på meir fart her framoverHar og kjøpt oss ei leilighet ilag så huset blir litt oppussa og solgt i vår
Då slepper eg det både som utgift og tid tjuv så det blir bra for bilprosjektet!
Litt av det bilrelaterte som har skjedd siste tida. Har sveist opp igjen eine sida på pickupen til pappa. Kanalar var ikkje mulig og få tak i så det blei heimeproduserte sveisedelar.
Har sveist ein oljetank eller ka ein skal kalle det til AmundsenNjål har stått for produksjon av deler. Skal være ein del av oljesystemet ala den orginale boksen
Skal sveise om ei 960 bunnpanne til T5 for ein kar på forumet, ferdig med oljerøret
Også har eg vært med ein kompis som har eit rått golf prosjekt og hjelpt han litt med begynnelsen på buret og vært psykisk støtteDet har vært vanvittig gøy og fått meg skikkeleg gira på 242en igjen etter ein lang periode der det har blitt ett tiltak og gjere ting med den pga mykje anna på gang.
Når eg først var i gang med tigen her om dagen sveiste eg på noken distansehylser til ekspansjonstanken.
Så plukka eg fram 6aren eg har hatt liggande for og ribbe den og så den er klar til og sveise om girkasse påVar jo faktisk ein heil del brukande deler på den så det var jo ein bonus
![]()