Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
Send en PM-til Ola Moen, eller Torgeir Pedersen (helst på FB kanskje)... de skulle vel ha peiling når det kommer til fjærbeina Jeg har ikke rota med 240 fjørbein så skal ikke forsøke å gjette engang

Jeg ser ingen problemer med å sandblåse herda fjærstål... i Flyindustrien benyttes faktisk sandblåsing og kule-peening for å fjærne overflatespenninger i høyt belasta og herda deler for å unngå sprekkdannelse (ved å fjærne stress-rise'ere.

Dog resten av Stål-delene kan du sikkert spandere på ei korrosjonstæring i et StrippAll-bad, så sende de til Gundersen galvano for å få de el-forsinket Jeg gjorde det med mine understellsdeler, og det ble gull
Torgeir hadde nok garantet vist det, eg er så treig med og tenke på sånt
Strøkent understell NjålMen har det noke for seg før pulverlakk?Den bør vel beskytte nok på ein bil som kun skal brukast på bra føre uten salt?Evetulet, fester pulverlakken like bra på el zinka overflate?

Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
kun den løse skåla skal vekk, låseringen må stå igjen ved montering av bilstein cs
TAkk for svar Kim Ove!!!
Greit og vite så eg slepper noke styr under monteringTakk for hjelpa Kim Ove!!!!!!

Skjer litt med bilen i ferien, kjem update etterkvert.
Har jobba mykje heime på gården i ferien sida pappa har vært sjuk lenge no og inn og ut av sjukehus. Kjem med ein update ein dag fort