Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Det holder med ett skyvelær.
1. Hvis du bare vil justere på kamdrevet så må man først legge det justerbare kamdrevet oppå ett originalt kamdrev og 0-stille det. Grunnen er at mange justerbare kamdrev IKKE gir original kamtiming når de står på 0-merket sitt. Så vrir man ytterdrevet MOT klokken ca. 1/3 - 1/2 tann.

2. Det er det som er vår erfaring også, men hvis du sjekker i EFR papirene så tåler EFR actuatoren myye mer forspenn enn alle andre actuatorer som vi har vært borti.

3. Dere må gjøre det som dere er komfortable med. Det er alltid "Better safe than sorry."

Det er jo en grei begynnelse.
Grunnet regn og tidsmangel justerte vi kamdrevet litt under en halv tann og dro på litt mer forspenn på wg.
Litt vanskelig å dømme hva kammen gjør hittil, men det oppleves hvert fall ikke dårligere.
Ladetrykket ser ut til å ha økt fra cirka 1.6 til 1.8 (peak/best case scenario)

Sent fra min AC2003 via Tapatalk