Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  2
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 64

Tråd: Bilder av råe stereobygg dere har sett\funnet bilder av! :)

  1. #1
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard Bilder av råe stereobygg dere har sett\funnet bilder av! :)

    leter litt sånn forsåvidt etter noen lure ideer og løsninger men også bare knallbilder av heftig bygde anlegg\stereomontasjer i biler.
    regner med de aller fleste har lagret ett og annet bilde av noe stereobygg på pcn sin, de som har litt stereointeresse i alle fall så hiv de ut her. enten det er bilde av en genial måte å bygge inn en diskant på, eller noe sinnsyke glassfiber greier

    eneste kriteriet er at det ikke blir en søppeltråd med masse CRAPP slik som ei vanlig utrekt basskasse i bagasjerommet liksom... det er ikke stereobygg!!! det er ei Basskasse... og helt uinteressant å se for min del! det klarte jeg å bygge på barneskolen, her er jeg ute etter steget videre bilder/video, og spesielt om noen har bilder fra Volvo
    bilder av Genesis 740n og V50n til Kenneth B f.eks

    legger inn et par eksempler på hvilken kategori bilder/video med noe rått Jeg er ut etter å se om noen har lagret slike bilder og ønsker å dele
    ps: og Ja det vil bli litt fast and the furious faktor på de anleggene her! for det er slikt som er blikkfang når en står å studerer på show off's... de som missliker det trenger ikke å kommentere









    Steeeeike det der dro i vei








  2. #2
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    og moderator må gjerne fortelle meg hvordan i huleste jeg får youtubeknappen til å fungere slik den skal! gjør akkurat som på volvoforum. klikker på url linken på youtube og limer inn mellom der det skal på youtubeknappen her inne... doesn't work!

  3. #3
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Det nederste bildet av 240 dashbordet der har da vel ikke noe med stereo å gjøre?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  4. #4
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Shaiko: akkurat slike bilder jeg mente ikke trengte å postes!!! moderator fjern... er jo bare en ren bevisst provokasjon mot topic beskrivelsen...

    The Sven: tja er ikke Mye stereo, men spillern og måten den var bygd inn på var litt sweet syntes jeg er liksom det inntrykket rundt det som får det til å bli så bra
    og ser jeg videre på bildet så aner jeg min egen ide som kan bygges videre på 242n med komponentsett i dørpanelene som går likt på den der

  5. #5
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Er det en bilstereoenhet da? Det er jo ikke en eneste høyttaler i bildet. Syns forøvrig det såg jævli ut men det gjør det jo bare enklere å gjøre det bedre.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    syns det er fett med 6x9 i dørene jeg.

    Men det er tydligvis ikke lov og mene noe annet en deg her på forumet skulle man tru! har du 6x9 i dørene i plastikk raceren din?
    Volvo fantast?

  7. #7
    Registrerte brukere Nikko sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Revetal
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Smile haha

    haha
    - 1992 Volvo 850 GLT - Vrak.

  8. #8
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Shaiko Vis post
    syns det er fett med 6x9 i dørene jeg.

    Men det er tydligvis ikke lov og mene noe annet en deg her på forumet skulle man tru! har du 6x9 i dørene i plastikk raceren din?
    Shaiko: alle vet at det der er direkte KØDD fra din side... det der er 6x9" fra "1900 å skyttergrava"... les topic å skjerpings... var bilder av stereobygg\løsninger litt over å "hive en høyttaler på dørpanelet" ikke sant?! du så litt hvilken standard og hvilket "nivå" jeg var ute etter å se i førsteposten så da trenger du virkelig ikke å bare kødde her bare for å provosere bevisst... det gjør du Mer enn nok i alle andre tråder her på forumet

    The Sven: en spiller er jo absolutt en viktig komponent i bilstereoen uten den blir det jo slettes ikke noe lyd i bilen sett mye forskjellige løsninger som ikke innebærer å skyve den inn i standard hullet, men finner ikke igjen de bildene akkurat nå, så er litt ute etter å se hvilke andre løsninger som er gjort

  9. #9
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    http://www.bilforumet.no/prosjekter/...m-vanlige.html
    denne bilen eies av "pipen" på bilforumet... noen som vet av han og om han er kommet noe lenger med prosjektet? er et utrolig interessant bygg han holder på med! mye kule løsninger.















  10. #10
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Den der husker jeg, er den ikke ferdig enda? Er vel en del år siden den ble påbegynt?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  11. #11
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    tror siste update var i slutten av 2008 venter forgjeves men jeg gir ikke opp ventingen om det betyr at den blir ferdig å noe snasent å se på der!

  12. #12
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Hehe.. Typisk det, om et prosjekt som er på god vei sku bli solgt og avslutta..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  13. #13
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    The Sven: en spiller er jo absolutt en viktig komponent i bilstereoen uten den blir det jo slettes ikke noe lyd i bilen sett mye forskjellige løsninger som ikke innebærer å skyve den inn i standard hullet, men finner ikke igjen de bildene akkurat nå, så er litt ute etter å se hvilke andre løsninger som er gjort
    Jeg vet jo at en cd spiller er en bilstereoenhet!! Poenget er bare at jeg lurer på om det kunne være en datalogger eller liknende! Det er jo ingen høyttalere i bilen!
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  14. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Har bilde av 740'n utvendig iallefall


    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  15. #15
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Jeg vet jo at en cd spiller er en bilstereoenhet!! Poenget er bare at jeg lurer på om det kunne være en datalogger eller liknende! Det er jo ingen høyttalere i bilen!
    hehe skjønner den! tja måten den var montert på uansett da er jo litt sweet i mine øyne

  16. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    Whal;

    Den Genesis 740n er en bekjent av meg som har handra. er forøvrig dyktig lakkerer og allerede rekki og lakkan om =P
    Volvo fantast?

  17. #17

  18. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    Ekke alle som her lik smak med kina grill etc

    Den er blitt mye mer strøken og clean nå, mener iallefall jeg =)
    Volvo fantast?

  19. #19
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Har han kjøpt den nylig eller? Har vel vært en eier som har hatt den en stund etter Kenneth B iallfall, som var bruker på volvoforum. Var han fra Drammensområdet eller noe?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  20. #20
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    ekke lenge sia. ekke helt sikker på akk når han kjøpte den. går i tønsberg nå.Fått av den fæle plastiken og fått på div 960 og candy rød =)

    Ekke alle som er opphengt av japan foto opplegg =P
    Volvo fantast?

  21. #21
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Den gule 240'n har en tråd på bilstereoforumet tror jeg, er ikke sikkert at det har blitt gjort noe mere med den tråden der da men.

    Er forøverig ikke fan av sånne "fyllehelebilenmedstereo" oppsett. Liker bedre cleane innstallasjoner som ser ut som det kunne vært slik fra fabrikk

  22. #22
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    den "plasten" er jo bare orginale volvo deler som er modifiserte da for den stylinga er jo hjemme laga av Kenneth B etter det jeg har skjønt og det ville ikke jeg sett på som plastik å jalla styling når det finnes et sett i hele værden, men det er nå min mening.
    høres ut som om bilen blir strøken når den er ferdig igjen også så gleder meg til å se den når den er ferdig enda en gang
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  23. #23
    Registrerte brukere Devils sin avatar
    Medlem siden
    12. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    163
    Antall takk

    Standard

    ingen som har noen bilder av 940 sedan med sterio i? e intrisert og se på løsningen på kassebygg for sub da eg skal begynn og bygg baki en 940
    Litt for mange biler oppover tia

  24. #24
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    finnes en 940 på forumet her ja, om det ikke var på VF da... ganske clean løsning! let så finner du en egen tråd på akkurat ang "940 sedan anlegg" andreluddvig på VF hadde også et relativt greit oppsett der. og samme med Tholandsli mener jeg mye gode løsninger!

  25. #25
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Devils Vis post
    ingen som har noen bilder av 940 sedan med sterio i? e intrisert og se på løsningen på kassebygg for sub da eg skal begynn og bygg baki en 940


    fant fra VF bruker AndreLuddvig sin 944. veldig fin løsning spør du meg
    noen som vet om han er kommet seg innpå her da...?!

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •