Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  742
Side 32 av 77 FørstFørst ... 22 30 31 32 33 34 42 ... SisteSiste
Viser resultater 776 til 800 av 1916

Tråd: mrstfu: Dunfrid™ - '07 V70 AWD - En æra er over </3

  1. #776
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Vet ikke om de kan vris i etterkant uten å presse de ut.
    Nei, regner ikke med det. Tenkte på om det er noen annen justering baki der, men regner ikke med det. De foringene er vel utvikla for å kompansere for det som dukker opp ved senk, ikke for å gi justeringsmuligheter.

    Ringte Bilia Økern nå, og han fant ikke noe - men han hadde bare tilgang på tilbehørskatalogen over originaltilbehør, sa han. immortal92 , hvis du har delenummeret blir jeg storveis takknemlig
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #777
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.465
    Antall takk

    Standard

    Kun spissing som er justerbar bak.

  3. #778
    Registrerte brukere immortal92 sin avatar
    Medlem siden
    22. juni 2011
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    889
    Antall takk

    Standard

    Har ikkje delenr dessverre, da eg kjøpte hos ipd.. Men mine står ikkje på max, berre nesten. Blei montert på verksted so veit ikkje nøyaktig. Men er sikkert bittelitt camber framme også Må presses inn riktig første gangen iallfall, ingen justeringsmuligheter etterpå med foringene.
    Bilia må kunne finne delenr

  4. #779
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Tja, han karen på Bilia Økern fant det ikke - men han virka ikke som han med størst innsikt i katalogen heller. Har satt en kjenning på saken, og jeg har funnet en del delenummere, men på volvopartswebstore.com står ikke disse oppført som mer enn "bushing".
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  5. #780
    Registrerte brukere immortal92 sin avatar
    Medlem siden
    22. juni 2011
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    889
    Antall takk

    Standard

    Ahaa, skjønner. Eg fikk tips fra en kamerat om at volvo hadde tilsvarande til en brøkdel av prisen, men når eg spurte volvo so sa dei ja, men dei fant ikkje delenr med en gang.. Utolmodig som eg va so bestilte eg fra ipd etter er par daga fordi eg skulle ha mange andre deler også
    Kjedelig å måtte bestille fra USA når det er snakk om så lite.

  6. Takk mrstfu takket for denne posten
  7. #781
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Tja, han karen på Bilia Økern fant det ikke - men han virka ikke som han med størst innsikt i katalogen heller. Har satt en kjenning på saken, og jeg har funnet en del delenummere, men på volvopartswebstore.com står ikke disse oppført som mer enn "bushing".
    Bushing er jo riktig navn, får du googla eller ebaya fram et bilde på delenummeret? Disse foringene er "engangs", dvs når de først er pressa inn så er det vinkelen du har satt. De kan i teorien presses ut igjen å snus men erfaring sier at de blir ødelagt når du presser dem ut igjen. Derfor er det veldig viktig at det blir riktig første gangen. Mål camber først så får du en pekepinn. Tror nok helt inn, dvs arm helt ut er triks.

    Når det kommer til godkjenning så er tuv papirene basert på en orginal bil, dvs at hvis man får røde tall så skal det fortsatt gå greit. Det er jo tross alt ikke justerbart fra fabrikk.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  8. Takk mrstfu takket for denne posten
  9. #782
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Jeg har sjekka i
    VIDA
    og volvo har ikke løse foringer at all. med mindre det er gjemt under noe svært spesielt

    Edit: fant det!
    Skal se om jeg finner korrekt delenr

    Noen som har anelse om hvilken det er her?
    mrstfu dette er til m66 - bare jeg finner korrekt del så skal du få delenr til din og

    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  10. #783
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Bushing er jo riktig navn, får du googla eller ebaya fram et bilde på delenummeret? Disse foringene er "engangs", dvs når de først er pressa inn så er det vinkelen du har satt. De kan i teorien presses ut igjen å snus men erfaring sier at de blir ødelagt når du presser dem ut igjen. Derfor er det veldig viktig at det blir riktig første gangen. Mål camber først så får du en pekepinn. Tror nok helt inn, dvs arm helt ut er triks.

    Når det kommer til godkjenning så er tuv papirene basert på en orginal bil, dvs at hvis man får røde tall så skal det fortsatt gå greit. Det er jo tross alt ikke justerbart fra fabrikk.
    Ja, minst mulig negativ er det jeg satser på, er ikke noe #hellaflush stancegreier jeg skal ha. Visste ikke det om godkjenninga, men vil jo ikke slite dekka i filler heller, eller påvirke grep mer enn jeg må. Regner med det er ganske selvforklarende hvilken arm/stag/bro det er og hvordan den skal stappes inn, når jeg stikker huet inn under der.

    Delenummerene jeg fant er fra IPD, under produktinfo til camberforingene deres.

    CROSS REFERENCE
    30748889
    9200154
    30748437
    30748681

    Disse ga ikke noe mer informasjon på google enn navnet "bushing", men det sier jo ikke noe mer enn at det er ÉN foring, ikke spesifikt hva slags foring. Skal prøve litt ebaying.

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Jeg har sjekka i
    VIDA
    og volvo har ikke løse foringer at all. med mindre det er gjemt under noe svært spesielt

    Edit: fant det!
    Skal se om jeg finner korrekt delenr

    Noen som har anelse om hvilken det er her?
    mrstfu dette er til m66 - bare jeg finner korrekt del så skal du få delenr til din og

    Takker og bukker, venter spent! Samkjører med det jeg eventuelt får vite.

    Edit: ebay ga ingenting annet enn standardforingene IPD sine skal erstatte. Fant ikke noe på generisk søk etter Volvo Camber Bushing heller, annet enn til XC90 og
    P1
    -biler.
    Sist endret av mrstfu; 12/04/16 kl 22:33
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  11. #784
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Ja, minst mulig negativ er det jeg satser på, er ikke noe #hellaflush stancegreier jeg skal ha. Visste ikke det om godkjenninga, men vil jo ikke slite dekka i filler heller, eller påvirke grep mer enn jeg må. Regner med det er ganske selvforklarende hvilken arm/stag/bro det er og hvordan den skal stappes inn, når jeg stikker huet inn under der.

    Delenummerene jeg fant er fra IPD, under produktinfo til camberforingene deres.

    CROSS REFERENCE
    30748889
    9200154
    30748437
    30748681

    Disse ga ikke noe mer informasjon på google enn navnet "bushing", men det sier jo ikke noe mer enn at det er ÉN foring, ikke spesifikt hva slags foring. Skal prøve litt ebaying.



    Takker og bukker, venter spent! Samkjører med det jeg eventuelt får vite.
    Jeg har googla alle delenr fra
    VIDA
    , og alt kommer opp som vanlig foring.
    Ser dårlig ut gitt.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  12. #785
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Undersøker dette i noen dager til, før jeg biter og bestiller fra IPD.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. #786
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    943
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post

    Når det kommer til godkjenning så er tuv papirene basert på en orginal bil, dvs at hvis man får røde tall så skal det fortsatt gå greit. Det er jo tross alt ikke justerbart fra fabrikk.
    Det kommer nok ann på hvor du viser bilen. På Otta må alt være innafor originale spesifikasjoner. Skal godkjenne 940n med senk, men caster og cambern stemmer ikke, så ble jekkestropp på bærebrua under forstillingskontrollen og en person på hvert hjul til og bryte på refleksene på hjula så alt ble grønt/innafor.

    Vet også om en som ikke fikk godkjent en Kadett C med senk pga han ikke hadde papirer på hjulstillinga bak(!), som om det er mye å justere på en stiv aksel...
    Volvo 240GL 1990
    Volvo V70 D5 AWD 2005
    Opel Kadett 1970

    X Volvo 940 1998

  14. #787
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Et litt bedre bilde av DIMdekselet i dagslys. Liker virkelig fargeforskjellen, blir nok mer av det etterhvert.



    Blei en tur opp på hytta i helga, og her oppe var det selvfølgelig snø, noe sommerdekka ikke satte videre pris på. Måtte parkere noen hundre meter unna, men det er ikke noe stress






    Har begynt å få litt merkelig oppførsel fra girkassa og. Turen opp hit går veldig mye i 80-sone, og jeg bruker cruisecontrollen en del. Da blir turtallet liggende i øvre sjikt av femtegir, som fører til at den girer opp til sjette når den kommer over bakketopper, og akkurat der har den innimellom skikkelig nervøst girskifte. Går to-tre skjelvinger gjennom bilen. Har også begynt å holde litt vel lenge på fjerdegir på akselerasjon. Regner med å få tak i en skvett JWS 3309 til uka, og forhåpentligvis flusha olja. Håper det fikser biffen.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. Takk degocostly takket for denne posten
  16. #788
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Helgas happening: virker som det er noe kødd med VNT-styringa, eller noe turborelatert, hvertfall. Vanlig akselerasjon fører til en ulelyd, nesten som på en gammaldags kaffekanne, og en suselyd som ikke kan være noe annet enn at turboen lader noe jævlig. Dette har igjen sannsynligvis satt kassa i nødmodus, for jeg får nesten null krefter ut på hjula. På flatmark bruker jeg 15-20sek opp til 80, og det skal nesten ikke stigning til før den ikke klarer å opprettholde farta. Trår jeg gassen i bunn øker turtallet, den lader trykk, men farta øker ikke i det hele tatt. Antar girkassa bare slurer ut kreftene. Ingen varseltrekant, blir ikke bedre etter å ha sletta feilkoder med Torque og ELM327-dingsen, men den kan jeg ikke stole på. Er enda noen timer kjøring hjem, fyrer opp
    VIDA
    og ser om jeg finner noe da. Lyden kom igår, skulle kjøre opp en bakke på et par hundre meter, kjørte på kald motor og kasse, uten harde pådrag. Idag kunne fattern, som lå bak meg, vitne om masse svartrøyk ved pådrag og kald motor, det kan vel hinte om at det er noe ladeluftproblemer ute og går.

    Onkelen min har hatt samme problemet på sin '03 D5, den store forskjellen der er vel at VNT er styrt av vakuum, mens på min er den PVM-styrt. Har kjent over trykkslanger jeg kommer til, kjenner ingen rifter, hull eller løse koblinger, men trykkslangen fra turbo går under motor, så jeg må under bil og få av plastdekselet for å komme til.

    Alt av tips settes stor pris på, håper ikke turboen har gått i dass.
    Sist endret av mrstfu; 17/04/16 kl 20:41
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #789
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Tromsø
    Innlegg
    194
    Antall takk

    Standard

    Håper ikke den lyden av turboen er den samme som jeg hadde, selv om det høres sånn ut. Der var det løsnet noe av vifta og null ladetrykk som følger.
    2011 S40 D2 Summum

  18. #790
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Stig Vis post
    Håper ikke den lyden av turboen er den samme som jeg hadde, selv om det høres sånn ut. Der var det løsnet noe av vifta og null ladetrykk som følger.
    Løsnet noe?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #791
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Har fått en liten indikasjon til. Med Torque og ELM327-dingsen vises at det på full gass ikke er mer enn 0.3bar turbotrykk. Meg bekjent sitter trykksensoren i eller ved intercooleren, så det kan tyde på lekkasje på røret mellom turbo og IC. Stemmer godt med det intense trykksuset, som øker med turtall. Fra kupéen høres det ut som kupévifta på fullt turtall. Jekker opp nu og sjekker.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  20. #792
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Jeg ville startet med å sjekke trykkrør mellom turbo og innsuget. Kan hende det blåser ut et sted/sprekk i IC.

    Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  21. #793
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Høy hyle/sirenelyd fra turbo pleier å bety defekt. Ta av slangen inn på turbo og inspiser turbinhjulet.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  22. #794
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Niks, fant feilen. IC er nok i storform. Derimot:







    De to første bildene viser trykkrøret under motor, med skruefestet midt på - dette har knekt. Derfor kjentes det røret bittelitt løst istad, og etter å ha fulgt det bakover ser som på det tredje bildet - trykkrøret har hoppet av turboen. Motoren har da bortimot gått som en 2.4liter sugediesel, ikke rart det går dårlig opp bakkene.

    Utfordringa ligger i å komme til turboen, siden fordelingskassa er i veien undenifra. Lar ting kjøle seg ned bittelitt, mens jeg stapper i meg kjøttkaker og noen pottiter, så ser vi.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. Takk Svirre takket for denne posten
  24. #795
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Høy hyle/sirenelyd fra turbo pleier å bety defekt. Ta av slangen inn på turbo og inspiser turbinhjulet.
    Jeg fikk rett
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  25. #796
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Alles in ordnung, inntil videre. Mellom turbo og trykkrør, og mellom de to plastdelene av trykkrøret, sitter det to gummipakninger. Den første, mellom turbo og trykkrør, er rimelig hel, om enn godt innkjørt.



    Den andre, not so much.



    Valgte å ta den helt bort her, og heller kjøre med en liten trykklekkasje, enn å risikere at den blir med inn i luftveiene, inntil jeg får tak i nye. Har tatt en liten testtur, iflg Torque er lader den på 1.4bar igjen, håper bare ikke det spretter fra hverandre før jeg får tak i nye pakninger, for med AWDen er det småkronglete å komme frem. En lang slangeklemmetrekker er mer eller mindre obligatorisk å ha.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  26. Takk ovlov86 takket for denne posten
  27. #797
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Helgas happening: virker som det er noe kødd med VNT-styringa, eller noe turborelatert, hvertfall. Vanlig akselerasjon fører til en ulelyd, nesten som på en gammaldags kaffekanne, og en suselyd som ikke kan være noe annet enn at turboen lader noe jævlig. Dette har igjen sannsynligvis satt kassa i nødmodus, for jeg får nesten null krefter ut på hjula..

    Tissemannen min er gjennomsnittlig i størrelse.
    Sist endret av mrstfu; 01/09/16 kl 08:16
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  28. Takk mrstfu, aarnes, Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  29. #798
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Jeg skulle ønske jeg var like flink som deg, mrstfu .
    Hmm?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  30. Takk trulskromke takket for denne posten
  31. #799
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Nesten ålreit at det skjer sånn faenskap, når man klarer å fikse det helt på egenhånd! Den følelsen er ubeskrivelig
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  32. Takk mrstfu, Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  33. #800
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Nesten ålreit at det skjer sånn faenskap, når man klarer å fikse det helt på egenhånd! Den følelsen er ubeskrivelig
    Når det første skjedde frykta jeg kassa hadde eksplodert eller noe sånt, men kassa virker helt nydelig. Dette kan kanskje forklare den litt merkelig oppførselen i det siste og, innimellom har trykket og akselerasjonen spiket litt, kanskje den har slitt seg gradvis av og sluppet ut trykk i det motoren hoppet pga gasslipp. Uansett spekulering, det jeg må få gjort er å bytte pakningene, og finne på en ny måte å holde trykkrøret fast på.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Side 32 av 77 FørstFørst ... 22 30 31 32 33 34 42 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Morten83: 1980 242 Tar form..
    By Morten83 in forum 200 -serien
    Svar: 166
    Siste post: 21/05/16, 20:26
  2. mrstfu: Vera™ - Solgt :(
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2644
    Siste post: 27/01/16, 11:17
  3. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  4. tennings hjerne er ikke i form
    By t.e.b in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/01/11, 21:36

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •