Detta blir en liten tråd om hva som skjer med bilen min blir nokk ikke oppdatert så ofte da jeg har lite penger å rutte med

Det hele begynte med at jeg kjøpte meg en bruks bil sommeren 2009 den så sånn ut da:


etter litt rubbing og når jeg fikk på noe dekk med mønster i så den sånn ut:


så gikk girkassa i stykker å det var ikke fordi jeg kjørte gris da det var reversjen som gikk til helvete har ikke noe bilder av det bytte, men alle har sett/gjort det , to uker etter så gikk bak akselen og den så sånn ut invending:


når det var fiksa hadde en kamerat godt til anskaffelse av en 740Gl ombygd til turbo så det ble en liten photo shot med bila våres:








etter det så har den levd ganske lenge helt til clutchen gikk da den var orginal og ikke helt likte ladetrykk sånn ser svinghjulet ut nå etter det:




så ble bilen satt bort for vinteren skulle egentlig gå igjennom litt lakk og litt diverse, men sånn ble det ikke desverre

så nå som snøen har godt å jeg har begynt sånn smått å få litt penger så ble motoren plukket ut da motoren var tom for olje og en stor dam under motoren etter vinterlagringa :( viste seg at BEGGE simringene rundt veiva er gåene og motoren skulle vært overhalt en gang tidligere, men det finnes ikke ett eneste tegn på det! sånn ser da en halv dårlig/bra stelt volvo motor ut etter nesten 400 tusen km inni:










og sånn ser motor rommet ut nå:





så sånn står bilen nå:



foresten er det noen her inne som veit hva dette er for noe? det lå bak fram fangeren:


kommer til å oppdatere når jeg får tilbake bloka mi fra borring da sylindere var ovale og når jeg får noe smidde stempler og H-Profil råder fra Cylmo kommer også på sikt til å bygge om til datasprut og få tak i en ny turbo har allerede valgt en Garrett GT3582R med GT30 kompressor hus og T3 twin entry flens og skal sveise meg eget rustfritt grenrør med pulse split sånn at jeg får litt kjappere spool upp skal også bygge meg eget eksos anlegg med 3,5" down pipe og 3" resten med to potter fordi jeg har fått klager fra naboa

bare hyggelig med komentarer