Sitat Opprinnelig postet av Tveite Performance Vis post
Følgende retningslinjer gjelder:

- Emnetittel skal inneholde brukernavn og bilmodell; f.eks. "ditt brukernavn": Volvo 240 turboprosjekt



også meiner eg att da skal vera bilder i ein prosjekt tråd!


skal du berre spørra om ting kan du spørra der de hører heime!
slapp pent av. før jeg lagde denne prosjekttråden, innhentet jeg klarering fra admin om nettop dette, i forhold til at det ikke er et faktisk kjøretøy ennå. jeg fikk et klart "kjør på" på alle punkter, med andre ord, disse spørsmålene hører hjemme i denne tråden. tror det er bedre enn at jeg legger inn masse spørsmål på tvers av bilmodeller i forum det ikke hører helt hjemme i. på denne måten kan de interesserte delta, og de som IKKE er interesserte, ignorere tråden totalt.

Sitat Opprinnelig postet av HvedingN Vis post
Men i alle dager, det er da et prosjekt i oppstartsfasen! De planlegger jo hvordan ting skal være og spør om innspill, og det er jo akkurat detta forumet her er til, ikke bare å vise fram den siste Bling-blingen!

Det står meget tydelig i topic at modellen er en Bastard, og om du leser tråden så ser du at det er Lysaker Fjøsmekk og sportseksos som er produsenten av denne. Denna tråden handler om den meget skjeldne MK1 modellen!

Og brukernavn står det i topic

Noe mer galt?
Lysaker Fjøsmekk & Sportseksos, modell Bastard MK1... Jeg liker den. Kan jeg ta den?

Sitat Opprinnelig postet av Tveite Performance Vis post
ja faktisk. venter i spenning.


hehe.. neij. tar ikkje sånt til meg eg :P haha.. men på 3 måneder så bør no da komma eit bilde av bilen vell.? har eigentleg berre venta på att nokon andre skulle kommentera da og (vist da finst noko bil då)

ja er no eit stykke igjen her før da e gull prosjekt ja.
har du lest tråden? fått med deg at dette fremdeles er på designstadiet? fått med deg at jeg ikke vet hvilken bil og drivlinje jeg skal basere Bastarden på? fått med deg at den andre halvparten av prosjektet er syk, og ikke kan delta i prosjektet på nåværende tidspunkt?

om du ikke vil svare, eller ikke liker fraværet av bilder, er det ingen som tvinger deg til å lese.