Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  13
Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 143

Tråd: BCB bil og deler

  1. #101
    Registrerte brukere Aleks sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Samnanger-Hordaland
    VCCN medlemsnummer
    2004
    Innlegg
    119
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte lykter og pærer fra BCB her om dagen. Tok ei uke fra jeg bestilte til pakka kom. Da hadde de vel fått delene hos Volvo først, hvertfall pærene. Ikke dårlig det synes jeg! Flinke til å svare på mail også, så blir nok handlet mer der
    2000 Volvo V70 2.4 Turbo "Gullet"
    2017 Tesla S
    2011 Mercedes-Benz w212
    1989 Chevrolet Camaro 350 TPI

  2. #102
    Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Innlegg
    918
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Marius-Skau Vis post
    Handler ikke hos Bcb før dem får fiksa ny hjemmeside og kan ta telfon ^^
    De tar bestandig telefon når jeg ringer, aldrig noe problem.. til og med fått svar på telefon utenom åpningstid et par ganger.

    At hjemmesiden er noe tungvint er jeg forsåvidt enig i, men den har forbedret seg betraktelig på et par år da..

  3. #103
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. sep. 2010
    Sted
    Stavanger, Norway, Norway
    Innlegg
    751
    Antall takk

    Standard

    Aldri hatt problemer, alltid tatt telefonen når jeg ringer

  4. #104
    Registrerte brukere Motstand sin avatar
    Medlem siden
    28. des. 2010
    Sted
    Espa
    VCCN medlemsnummer
    358
    Innlegg
    451
    Antall takk

    Standard

    Grei leveringstid og ok service. Men unngår helst å handle der da jeg får migrene av å rote meg rundt på den fæle hjemmesia:P..
    95` Volvo 945 B230FB
    99` Toyota Hilux
    96` Volvo 855 2.5 10v

  5. #105
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    bestilte fra dem på fredags kvelden, dem ringe meg i dag pågrunn av no deler dem ikke hadde innne, fikk lagt til no mer på bestillinga uten problemer. ikke no vondt å si om dem

  6. #106
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. mars 2011
    Sted
    Vældre
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Har handla der i snart 5 år. De vet lite om dieselmotorer. Men utenom det er det tommel opp fra meg
    2012 Volvo V60

  7. #107
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Kjempetrivelige karer som sitter inne med mye kunnskap!
    Har vært der flere ganger, og har alltid gått ut derifra med et smil om munnen
    Har også en god del deler på lager, og det dem ikke har pleier dem å bestille.

    Fine priser har dem også
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  8. #108
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    var innom der 45 min etter stengetid. banket på vinduet. dem åpnet døra, jeg fikk handlet det jeg trengte.. kan ikke bli bedre service..

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

  9. #109
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    hva gjør du når du bestiller når du er medlem her på vccn? tar du bare å bestiller på vanlig måte men at du skriver inn brukernavn å medlemsnummer?

  10. #110
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. april 2012
    Sted
    Hallingdal
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Ikke tommel opp fra meg. Laang svartid på telefon, uoversiktlig nettside, og de prioriterer de tinga de tjener mest penger på.

  11. Takk Norhagen, Marius Skau takket for denne posten
  12. #111
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Prøvde til tross før det jeg skrev tidligere og opprette kontakt med BcB.. Etter 1 uke gir æ opp
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  13. #112
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Borre
    Innlegg
    202
    Antall takk

    Standard

    Sendte en henvendelse til dem over deres hjemmeside og har aldri fått svar. Tommel ned!
    Volvo V70 D5 2006 mod
    Volvo S80 D5 2003 mod
    Volvo 66DL 1,1 76 mod
    Volvo 66GL 1,3 76 mod

  14. #113
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Lillesand
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Han fikk en mail av meg med diverese deler jeg trenger, skulle sette sammen en pris å lage en ordre og gi tilbake melding.
    Gått en uke nå, ikke hørt en dritt enda. Tyyyypisk BCB.
    Men når delene først kommer så er det bra så er det veldig greit at du kan bestille alle produktene til DO88.se og KL-Racing gjennom BCB og få VCCN rabatter.

  15. #114
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. aug. 2012
    Sted
    Jessheim
    Innlegg
    70
    Antall takk

    Standard

    Tommel ned.

    Handelen gikk kjempegreit med rask levering. Bestilte en takvinge til V70N. Fikk også tips om montering (de anbefalte meg å lime)

    Info fra BCB:

    "Kjempe billig takvinge til Volvo V70N 3MND.2000-2007 modell,passer også XC70 2001-2007. Denne ligner den originale,men er uten bremselys da den er tilpasset slik at det som sitter originalt i bakvindu forsatt synes bakfra. Den leveres grunnfarget.
    Dette er en utrolig god pris.
    Kan skrues/limes eller bare limes med eks. sikaflex 221 eller slike typer lim."

    Min erfaring:

    - Elendig passform. 3-4 mm glippe på yttersiden av "foten" på begge sider (ligger helt nedpå på innsiden)
    - Bremselyset vises ikke i det hele tatt
    - Burde nok heller skrudd vingen fast. Da hadde jeg kanskje fått klemt en del av glippen

    Konklusjon:

    Dårlig produkt og ikke korrekt info

  16. #115
    Registrerte brukere kenar sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Løten/ Hedmark
    VCCN medlemsnummer
    72
    Innlegg
    345
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Larsemann82 Vis post
    Tommel ned.

    Handelen gikk kjempegreit med rask levering. Bestilte en takvinge til V70N. Fikk også tips om montering (de anbefalte meg å lime)

    Info fra BCB:

    "Kjempe billig takvinge til Volvo V70N 3MND.2000-2007 modell,passer også XC70 2001-2007. Denne ligner den originale,men er uten bremselys da den er tilpasset slik at det som sitter originalt i bakvindu forsatt synes bakfra. Den leveres grunnfarget.
    Dette er en utrolig god pris.
    Kan skrues/limes eller bare limes med eks. sikaflex 221 eller slike typer lim."

    Min erfaring:

    - Elendig passform. 3-4 mm glippe på yttersiden av "foten" på begge sider (ligger helt nedpå på innsiden)
    - Bremselyset vises ikke i det hele tatt
    - Burde nok heller skrudd vingen fast. Da hadde jeg kanskje fått klemt en del av glippen

    Konklusjon:

    Dårlig produkt og ikke korrekt info

    eller bare du som har montert og justert den feil? vet mange sliter med å tilpasse uorginale styling deler, er alltid noe ekstra som må gjøres, å det sitter i ferdigheter å kunnskap.
    Dette er noe de fleste som kjøper uorginale deler bør vite
    1998 V70 Tdi bruksbil. http://forum.vccn.no/showthread.php?...558#post516558
    1988 760 gle (turbo prosjekt) http://forum.vccn.no/showthread.php?...ighlight=kenar
    1989 245 gle x
    1989 760 Turbo delebil

  17. #116
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. aug. 2012
    Sted
    Jessheim
    Innlegg
    70
    Antall takk

    Standard

    Justere vingen? Ja jeg kunne jo begynt å slipe den til for å få den til å passe, Men det mener jeg skal være unødvendig på en modelltilpasset del. Montert feil? ikke så mange måter å montere denne på tror jeg. Prøvde meg fram til beste plassering, men den satt bare riktig på et sted, noe som ga en normal vinkel ift taket/luka.

    Prisen på disse er vel ca 1/3 av en Orig Volvovinge, så jeg er ikke så veldig lei meg. Det ble helt greit. Poenget med innlegget var vel heller å advare andre som ikke ønsker og "justere" så mye på delene de kjøper. Det verste er egentlig at bremselyset ikke vises. Og nei, jeg kunne ikke plassert den høyere. Da hadde glippen blitt MYE større.

  18. #117
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Aure i Møre og Romsdal
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Vet ikke helt hva jeg ska si.. Småting som pakninger, hjulbolter o.l så har ting gått greit. MEN!! Jeg har en erfaring med de som jeg gjerne vil dele!

    Bestilte noe plast (Heico) til S60`en min. Var usikker på om det var rett, men ligna på bilde iallefall. Hadde god dialog, og de mente det var dette jeg var ute etter. Da delene kom, viste det seg at det ikke var dette som stemte med resten på min bil. Jeg viste den gang ikke om det, men såg det med en gang jeg åpna pakken. Ringte dem med en gang og forklarte saken, og at jeg ville pakke det inn og returnere det. Joda, det var greit det, men de kunne bare gi meg 75% av hva jeg betalte tilbake.
    .. HVA? Joda, han i telefonen holdt på sitt, han var kursa hit, dit, opp og ned kunne han fortelle, så dette hadde han stålkontroll på. Det beste var jo at vedkommende satte på litt "sinnastemme" i tillegg iløpet av kort tid..

    Ikke faen, tenkte jeg. Kontaktet forbrukerrådet, forklarte situasjonen, samt mailet over samtalen jeg hadde med BCB (komuniserte med mail inntil jeg hadde fått pakken) og hva jeg hadde fått høre i telefonen.

    .. For å si det kort og greit, jeg fikk igjen hver krone, bortsett ifra frakten selvfølgelig.

    Dette gir jo meg personlig litt noia for gjengen. Prøvde tross alt å snyte meg for over 1000kr.

    Jeg handler fremdeles hos de om jeg må. Men dobbeltsjekker da alt.
    "300hk på en td04 18T ? Inte rart norska volvor går skit

    Et peak på "300"hk före motrykket stiger til himmelen och bilen tappar effekt som fy..."

  19. #118
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. sep. 2010
    Sted
    Stavanger, Norway, Norway
    Innlegg
    751
    Antall takk

    Standard BCB bil og deler

    info@bcb.no

    Der har de svart meg jevnt å trutt

  20. #119
    Registrerte brukere Larsge sin avatar
    Medlem siden
    14. nov. 2012
    Sted
    Ålvik, Hardanger
    Innlegg
    92
    Antall takk

    Standard

    Jeg sendte tilbake en Borbet A - kopi felg som jeg var svært misfornøyd med. Det tok sin tid da de skyldte på at leverandøren var treig. Saken har nå ordnet seg og jeg har fått ny felg. Selv om saken tok sin tid så fikk jeg alltid svar på mail fra Roger vedr. updates i saken...
    "Det er i motbakke det går oppover!"

  21. #120
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    Har handlet en del deler fra BCB til diverse volvoer gjennom åra som amazon, 850, v70n, 940 og 960.

    Kan nevne en episode med BCB og det var at ac kompressoren låste seg fast på v70n min, og jeg hadde kun den bilen da, så den måtte repareres raskt ( ac kompressoren satt bom fast at den ødela rem, strammer, nedre rem hjul da alt av plast og gummi smeltet grunnet friksjonen), mekonomen, volvo, jahre og meca hadde ingen ac kompressor inne. Men BCB sa at du antakelig hadde en inne så de ba meg om å komme innom med den gamle så skulle de se.

    De har mye på lager, men hadde ikke akkurat den jeg skulle ha, men de kunne skaffe den kjapt til dagen etter. Leveringstiden var mye lenger på de andre stedene jeg spurte. Så de har jo vært hjelpsomme på omtrent alt av det jeg har trengt, og faktisk så er ikke amazon/veteran deler så dyrt hos de som man skulle tru, det fant jeg ut ved tilfeldighet :P

    MEN internettsiden er veldig tungt syns jeg. Skruvat, mekonomen, bildeler.no, meca osv har veldig bra hjemmeside, der du har mulighet til å dele opp slik at du kun får opp deler til akkurat den bilmodellen du skal ha.

    Vær så snill og få orden på denne siden BCB, hvis dere fikser opp den og gjør den enklere så handler jeg garantert mer av dere, problemet er at jeg er for lat til å skumme gjennom hjemmesiden deres for å lete etter små enkelte ting..
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  22. #121
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    Jeg vet at dem driver å jobber for å få til ei bedre nettside.

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

  23. #122
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard Re: BCB bil og deler

    Sitat Opprinnelig postet av buster83 Vis post
    Jeg vet at dem driver å jobber for å få til ei bedre nettside.
    Det har dei jo gjort før også, og det vært omtrent verre. Får dei ikkje orden på.dette, er bcb berre ei lokal sjappe om litt.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #123
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard Re: BCB bil og deler

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Det har dei jo gjort før også, og det vært omtrent verre. Får dei ikkje orden på.dette, er bcb berre ei lokal sjappe om litt.
    Enig. Håpløst uoversiktlig side.

    Sendt fra min Note II
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  25. #124
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    Bcb driver lureri.

    Ble sponset av dem, div kjøretstyr osv eks. Så så jeg på nett at dem hadde halvhjelm til 850 el hva det var. El oppunder 900kr.

    Pga spons da, så hørte jeg på slik hjelm, og da med spons og reklame skulle jeg få hjelm til rundt om kr 900. Idiotisk. Greit nok, ga f i det jeg.
    Og det som står på mail vi sendte: priser på nett er såkalt "lokkepris".

    Så nå har jeg fått nok av dem. Tenkte å gi en sjanse til, men siste nå. Var samme med eksos, lykter, grill, takvinge for ei stund sida. Ble mye dyrere, sjøl med rabatt hadde via vccn.
    Rote sjappe. Får mark av dem
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  26. #125
    Registrerte brukere daols1 sin avatar
    Medlem siden
    16. mai 2010
    Sted
    Ændal
    Innlegg
    222
    Antall takk

    Standard

    makan til jævla drittbutikk skal du lete lenge etter
    Alle ganger jeg har bestillt derfra har jeg fått feil

    Bestillte lambda sonde for en stund siden til min fars bil... Ringte på telefon og ga ham alle opplysninger bosch nummer, farger på ledninger etc!!
    Fortsatt like høyt bensin forbruk.. Ble da kjøpt inn orginal volvo lambda... og tror du fanken ikke at bensinforbruket gikk kraftig ned...

    Jaja det var 1200 i dass!

    Bestillte også hjullager til 142en min som jeg skulle montere i dag... rev av di gamle lagera banka på di nye lagra med låseringer og full pakke skulle bare sette putte i stikk akslingene igjen så var det ferdig.. og da kom komplikasjonene.... joda.. låseringen var 7mm for stor til å gå inn i bakakslingen..

    jaja nå står bilen bom og jeg må kjøpe nye lager igjen..

    Så gutter og jenter.. Styr unna denna drittbutikken for ALLT i verden!!!

Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •