Kjøpte meg en 944 gl polar i juletider 2009. Bilen har kjedlig og sliten blå farge utvendig + blått interiør, bilen har lavt utstyrsnivå. Den har el speil med varme og webasto, thats it... Planene for bilen blir ganske basic foreløbig, add-on hele veien, senk 40mm, bilstein sprint dempere eller lignende, polyforinger+diverse stag.
Motor planer er hovedsaklig en f-blokk som vilbli godt over, borre retur/tur hull til turbo, borra opp og montere underspyling av stempel, h-råder og wiseco stempler. topp blir vell en porta 530 fra bilcrosshop og vanli 940turbo manifold.
Gearkassen blir en ganske standard m90 med enkelmasse svinghjul, 850r lammel og audi rs4 trykkplate :P
Dette er tatt i april, 2010.
Kjøpte meg 960 armlenet av de-icer, takker for det. Har også begynnt og konvertere interiøret sakte og sikkert til grått.
Her er 780 radiorammen+målerholder fra golf3 med selskap av 3stk vdo målere fra pedersens-racing, volt og oljetrykk/temp.
Her er delenumrene til det du trenger for 2-din oppsettet som alle lurer på.
3510660 Radiofack 495,85
1384062 Ljusledare 126,31
1356392 Lock 53,75
1376250 Lock 67
100A dynamo som jeg kjøpte av OHKorpan, greit med en bedre dynamo når det blir sterio bygging senere
Tips og trix godtaes med Takk![]()

Svar med sitat

Dette beklager jeg på det sterkeste, da jeg har store planer for denne bilen