Er det mye jobb og bytte slavesylinder? Hvordan er den festet? takker for svar på forhånd
Er det mye jobb og bytte slavesylinder? Hvordan er den festet? takker for svar på forhånd
Her er et bilde av en M90-kasse (hvis det er det du har) med slavesylinderen på:
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Er det bare av med røret og en sega ring så nappe den ut?
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
er bare å skru av røret og ta av segeringen ja, så kan du dra den rett ut å som kimove sier, pass på nivået... skal lite til før det blir for lite, å da blir du liksom aldri ferdig...