Man lærer så lenge man skrur. Fikk ordna litt LF&S, uten at jeg trenger å gå inn på det, i samma slengen titts jeg litt på LED til skiltlyset bak - og her har noen ført jallamekken komme krypende før. Reflektoren er svidd i filler, og pæreholderen er deretter surra inn i gjengeteip for å få den til å sitte.

Skulle også titte litt på muligheter for LED i speilbelysninga, og her har jallanissen også vært. Låseklipsen på den høyre reflektoren har knekt av, og noen har låst den med Sika eller noe sånt, med andre ord, når jeg vippa den ned, var det umulig å få den til å sitte ordentlig igjen.

Ny speillys-reflektor og skiltbelysning er på vei, samt litt LED. Blir sikkert hyggelig. Fant en bunch med ledninger over sparkeplata på førersida og, mulig disse går bakover til taxi-mekken ved batteriet bak. Greit med ledninger fra foran til bak, men jeg bil fjerne tilførselen, inntil jeg har noe å bruke de på.

Nye telefonen tar fine bilder uten at de blir ihjelkomprimert av Photobucket da, og det er jo en hyggelig sak.