Da skjedde det igjen sist torsdag, bilen er på Frydenbø nå. Først fant de ingenting, ingen feilkoder heller. Da jeg snakket med dem, kom jeg på at jeg pleide å få feilkode på et par-tre dyser de andre gangene, så da sjekket de dysene og fant ut at det kan være dårlig kontakt på alle, og at nr 4 absolutt har dårlig kontakt. I tråden her har jeg skrevet at jeg har hatt feilkode på dyse 4 tidligere. Kontakten blir byttet i morgen, før det skal bilen kjøres mer av han jeg snakket med, i håp om at feilen dukker opp igjen slik at de kan feilsøke når feilen faktisk er der.
Utover det foreslo han dårlig veivsensor, siden den ikke ga feilkode ved feil, sa han. Han sa at da trodde bare bilen at motoren var av, og kuttet dieselen (og slik føles det og, bom stopp og ingen tegn til liv når jeg kinner etterpå).
Denne gangen parkerte jeg bilen etter første stopp og har kjørt Kadett de siste dagene, så kanskje det er derfor det ikke har dukket opp feilkoder, for tidligere har den alltid stoppet minst 2 ganger før den har havnet på verkstedet.
Dårlig kontakt i dyse 4 kunne forresten være grunnen til den vanlige V70-fjuskingen i ca 50 km/h med lavt pådrag, som mange sliter med, så jeg er litt spent på om den blir bedre.
Jeg får lese gjennom tråden og se på tidligere beskrivelser, jeg merker at jeg har glemt det vi har diskutert tidligere, og Frydenbø har visst ikke notert seg hva de har funnet/ikke funnet de andre gangene..