Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 65

Tråd: Inspirasjon, volvo 780

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Geitung Vis post
    Står en 780 her i bergen og råtner bort :-/
    Var et trist syn igrunn :( fyren hadde alt til bilen slik jeg forstod det men hadde planer om å bygge om til noe turbo greier om den skulle på vei igjen.... tar bort litt av sjarmen med en slik bil syns jeg :-/
    Synd at slike grombiler står å forfaller. Vet du noe om den? Er den norsk med skilter? Hadde vært morro om den ble handlet av noen her inne så man fikk sett en prosjekttråd. Var en tråd på en ND regga 87 modell her inne tidligere, men jeg finner den ikke igjen.

Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Syns en 780 er penest i original utførelse, men om den alt er tukla med så er det bare å modifisere og mekke B-) innenfor rimelighetensgrenser da... Sto en ganske pen på bcb her en dag! Desverre med svarte felger..
    Den hvite der har jeg fått en snap på Ikke dum, men felga ødela hele bilen, desverre.. Helt enig angående det med å ha orginal. Den jeg har er igrunn ødelagt fra før med uorginale fangere, uorginal motor, orginal ledningsnettet har det vært begynnelsen på brann i ved sikringsboksen. Masse rart fra tidligere eiere. Så sånn sett får jeg ikke så dårlig samvittighet for å "ødelegge" min mer. Kommer en anna uorginal motor oppi senere. Samt noe karosseriarbeid å litt diverse

Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Den på bcb har stått der lenge nå...
    Ja tror det jeg å. Har fått et bilde av den på snap, å det er en liten stund sia nå egentlig.
    Er ikke denne som var til salgs for en beite sia på face med oppmala understell å litt diverse?
    Sist endret av SirKim; 13/11/15 kl 00:01

Lignende tråder

1. Motor inspirasjon
    By kapli in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 0
    Siste post: 18/07/11, 03:14
  2. Noen som har bilder av volvo s70? trenger inspirasjon:)
    By spørck in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 17
    Siste post: 10/09/10, 13:19
  3. Hjelp! Bilder til inspirasjon 242 søkes
    By Børge Vikebø in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 19
    Siste post: 11/05/10, 14:08

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine