Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  49
Side 7 av 10 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 231

Tråd: Luddemann: Styling,lakkering og ombygging til T5!

  1. #151
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Sikker på at registeret ditt står som det skal nå da?

    Og du vet at oljetrykket ditt er/var ok? Får håpe det ikke er noe fare på ferde i allefall.
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  2. #152
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Virker ikke som det er noe gale med registerreimen...ingen lyder derifra, og går jevn og trøtt. Kossen sjekker jeg oljetrykk? :P
    Det er ihvertfall nokk olje, og har aldri vært lite siden motorbytte. Ingen lekkasjer noe sted.
    Høres veldig ut som at tikkelyden er et stempel eller noe...:-/
    Har søkt opp og lest litt på tidligere inlegg som ligger her ute ang "tikking", og skjønner det kan være flere ting. Tikkingen følger turtallet forresten
    Lest litt her "http://forum.vccn.no/showthread.php?67177-Tikkelyd-850-T5&highlight=tikking"... og ser noen mener det kan være "dysetikking"... Kossen fikser man det? =)
    .

    Men motoren starter og går normalt. Har ikke merket mindre "trøkk" heller. Så håper å kunne kjøre til Bergen på søndag...
    Om et stempel slår oppi toppen, er det veeldig kritisk og bør fikses umiddelbart??
    Sist endret av Luddemann; 03/04/15 kl 22:11

  3. #153
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Høyrest ikkje heilt bra ut. Viss det hadde vore registerreima hadde sikkertt lyden komt frå toppen ein plass, men eg trur ikkje det er den for då ville du sannsynlegvis ha merka at han gjekk dårlegare og.

    Eg vil no i alle fall anbefala å få nåken som har god peiling på motorar til å høyra på lyden og finna ut kva det er før du kjører so longt med det. Det er ikkje verdt å knusa motoren for å komma seg heim heller.

    Får no håpa det ikkje er nåke alvorleg feil. Kor høg lyd er det?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  4. #154
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Hør lyden her:https://www.youtube.com/watch?v=54o5...ature=youtu.be

    Her er jeg på tur i Molde by vettu =)


  5. #155
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Luddemann Vis post
    Det der er definitivt ikke dysetikking. Dette er nok noe mekanisk som et resultat av at du har kjørt den for hardt. Disse motorene tåler mye juling, men hvis du grisekjører den mens den kutter osv blir det fort problemer.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  6. #156
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Dysetikking er det ikkje. Reknar med du meinar ventiltikking, det kan det kanskje vera, ikkje lett å sei når eg berre har høyrt det på ein film men syns ikkje det høyrest heilt sånn ut.
    Sist endret av Øygard; 04/04/15 kl 11:55
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #157
    Registrerte brukere Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    Innlegg
    8.132
    Antall takk

    Standard

    Det er ikke ventiltikk. Den er også for hul til å være dysetikk. Prøvd å skru oljepåfyllingslokket løst og bare la det ligge oppå? Hopper og spretter det så kan det være def. toppakning.

    Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  8. #158
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Så ikke dysetikking eller ventiltikking... Skal prøve med oljefyllings-lokket nå, kan ta meg en liten kjørerunde og se som alt ellers er greit. En kjommy lurte på om det var "Tenningsbank", sjeivt stempel eller noe... :-/
    Defekt toppakning kan virke nærliggende, da det trolig er luftlekkasje derfra og, og at kuttingen skyldes det også. Men skal ut å kjøre så kommer jeg med oppdate =)

  9. Takk Svirre takket for denne posten
  10. #159
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Jeg var ute å kjørte nå.... og den går normalt. Tror jeg satser på å kjøre den pent og rolig til Bergen i morgen, med mindre dere har veldig sterke anbefalinger om å la den stå.
    Oljelokket ristet ikke når jeg la det løst oppå, og motoren rister ikke noe mer en før.. Så når jeg kommer til Bergen, (vist jeg kommer frem) får du ta en tur å se på Øygard =)
    Akuratt ferdig med motorprosjektet jo, er lite motivert for å begynne påan igjen nå!!! Men du har rett Daniel, jeg burde ikke kjørt den så hardt når den kutter... :-/ Noen ganger må man lære på den harde måten. :(

  11. #160
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. nov. 2014
    Innlegg
    11
    Antall takk

    Standard

    Kan selvfølgelig ikke diagnosere din bil over nett, men har erfart lignende feil selv og desverre hørest det ut som du kan ha en litt bendet rådestake. Hadde samme greia med min at den feiltente i ny og ne. Det er som nevnt tidligere en dårlig combo med feiltenning og hard kjøring, dette tok knekken på motoren min iallefall, men min tikking var verre en din da. Likevell om det så er en bendet råde så vil det si at råden har blitt litt "kortere" som gjør at undersiden av stempelet dit streifer veivloddet når stempel er på bunn.

    Dersom det ikke er så altfor mye skade kan man sikkert bruke opp igjen stempel. Kanskje du slipper unna med nye rådelager og råder, men kan jo være greit å bytte stempelringer når du likevell har ute stempelene, men da er det anbefalt å hone opp igjenn sylinderene. Slike jobber har jo en tendens til å utvikle seg til større prosjekt, det har det iallefall for min del!

    Dersom du kjører lenge med dette skal du ikke se bort ifra at du sliter mye mer på sylinderveggene på grunn av skeivt press osv. Kan bli mange ringvirkninger av dette dersom det ikke blir gjort noe med.

    Eventuelt kan du jo bare bytte motoren da, men først og fremst bør du finne ut hva som førte til feiltenningen. Er ikke unormalt at gamle pluggledninger kan svikte litt under større belastning, kanskje hjernen har vært chippet, eller en defekt lambdasonde? Kan vere mye rart, men uansett bør du plukke ned bunpanna for å ta en titt.

  12. Takk Luddemann takket for denne posten
  13. #161
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Takk for langt svar "VolvoT5"! "Bare å bytte motor".... lool, jeg satt jo nettop i denne, og har brukt 1 mnd på å få den godkjent :P Nei motorbytte blir det ikke, om ikke denne kreperer først :P

    Jeg var innom Frydenbøgården i Åsane i dag, og en mekanikker så sjapt på motoren, og prøvde å høre lyden som ikke er der lenger...(han fikk høre videoen) Han mente det var/kunne ha vært ventilløfterne som hadde fått noe drit/rusk i/mellom seg, noe som hadde gjort at den slo høyere eller noe, men at dette har gått seg til. Dette kunne han si fordi motoren gikk så bra, og ingen fusking. Han var med på en prøvetur, og motoren går jo som en kule(utenom kuttingen). Dermed kunne vi se bortifra registerreim-hopp, defekt toppakning ol.
    Som sagt, lyden er jo vekke, og slik jeg forsto mekkanikeren er bilen friskemeldt =)

    Utenom det kutter jo den fremdeles, det fikk han kjenne på prøveturen. Han mente jeg skulle prøve å bytte bensinfilter... det ble gjort i dag, men kuttingen er der fremdeles... Skal kontakte han og høre hva det da kan være =)

    Fra dagens økt - Bytte bensinfilter :


    Så skulle jeg motnere dumpventilen, så endret rørsystemet ifra den jeg hadde(høyre på bildet) til den venstre, men så mangler jeg noe rørgreier jeg må få kjøpt...

    Så slik blir det midlertidig...:

    Utover det kan jeg skryte av Frydenbø i Åsane. Jeg kom 15 min før timen min, men mekkanikeren kom å møtte meg idet jeg parkerte, presanterte seg. Han forklarte meg ulike muligheter på hva han trodde lyden kunne være, og tok seg tid. Jeg betalte heller ingenting, og fikk visittkortet hans så jeg kan ta kontakt. For en Service! =)
    Sist endret av Luddemann; 09/04/15 kl 21:39

  14. #162
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Godt å høre at det finnes den typen mekanikere også! ^ Som regel skal de jo ha betalt om de så mye som snakker med deg ved skranken. Det de tydeligvis ikke har forstått er at det er når en opplever slike ting at en ønsker å komme tilbake til dem neste gang man trenger noe gjort når en blir godt mottatt som det der.

    Bra motoren din er friskmeldt i allefall. Da trenger du bare å finne ut hva som gjør at bilen kutter ved pådrag, så er det "god saus".
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  15. Takk Luddemann takket for denne posten
  16. #163
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Fuelcut du har?
    Har du turbo måler? Mye lader den?
    Overlater den, får du fuel cut
    Det kan eventuelt være at du har satt de 3 vakumslangene bak på
    Turboen feil, som gjør det... Eller? Hvertfall fått fuelcut jeg da, ved harde gasspådrag, jo mere kutt jo mere motstand..

    Har du bytta fra 1994, reversert, til normal slanger inn til intercooleren?
    ...Speeding fast, going nowhere...
    1996 Volvo 850 T5
    2010 Volvo V70 D5

  17. #164
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    Fuelcut du har?
    Har du turbo måler? Mye lader den?
    Overlater den, får du fuel cut
    Det kan eventuelt være at du har satt de 3 vakumslangene bak på
    Turboen feil, som gjør det... Eller? Hvertfall fått fuelcut jeg da, ved harde gasspådrag, jo mere kutt jo mere motstand..

    Har du bytta fra 1994, reversert, til normal slanger inn til intercooleren?


    Jeg har ikke turbotrykkmåler nei, men hvist du har det slikt også ved harde gasspådrag høres det likt ut. Mer motstand(tyngre last/flere folk i bilen) mer kutting.
    Vakumslangene på turboen har jeg ikke rørt....Trodde kansje det skulle komme seg da jeg fikk på plass den siste vakumslangen til dumpventilen, som er montert nå, men det er det samme....
    Bytta intercooler ja, med alle slangene som følgte med.
    Men skal jeg skaffe meg turbotrykkmåler å sjekke da evt? Men ka da... at ved for høyt/lavt trykk kan det bli fuelcut?



  18. #165
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Trudde 1994 , altså omvendte slanger av hva du har var det som ga best effekt derfor jeg lurte på om du hadde bygd om.


    Ja, var uheldig og klarte å sette 2 slanger feil, til turboen. Da overelada den og fikk fuelcut. Slik at du ikke skal ta råder.

    Sjekk disse, riktig farge på riktig plass.

    https://www.google.no/search?q=volvo...41%3B620%3B752
    ...Speeding fast, going nowhere...
    1996 Volvo 850 T5
    2010 Volvo V70 D5

  19. Takk Øygard takket for denne posten
  20. #166
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Det kan være den åpne dumpen som gjør at bilen kutter. Disse motorene bruker trykket fra resirkventilen til å beregne bensinmengde. Kan godt være du får helt feil blanding fordi du slipper trykket ut av systemet. Omtrent samme lyd som med åpen dump får du jo med åpent filter. Satt åpen dump på min 850 da jeg kjøpte den. Bilen gikk som en dass, og det smalt og harket innimellom. Kvittet meg med dumpen, satte på original resirk og åpent filter. Bilen gikk som en drøm, og fikk sikkert 20HK tilbake.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  21. #167
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Hm... Han forje som hadde motoren kjørte med dumptventilen, og han hadde ikke noe kutting. Jeg har ikke kobla om noe på vakunslangene i utgangspungtet, men får sjekke opp i det alikavell
    Jeg har jo kjørt uten dump 1 mnd nå, og merker ingen forskjell i mindre effekt eller mer kutting etter montering... men tar det dere sier til etterrettning =) Hva mener du med åpent filter Daniel? Åpner du luftfilteret på en eller annen måte?
    Selgeren sa jeg kunne borre to 10mm hull under luftfilteret for å få mer effekt(lyd antar jeg), så jeg var dum nokk til å borre hull, og sier velkommen till drit og partikkler rett inn i motoren... :-/ Merka ingen forskjell heller :P

    Veldig glad for at dere tar dere tid til å prøve å hjelpe meg! Veldig kjekt å få respons på workloggen, og tips og råd =) Takk takk =)
    Håper jeg finner ut av det snart... Meeeeen.... skaffet meg 6 prikker på rappen her en dag, så jeg nå må kjøre som en engel uansett... så har ikke hastverk med å fikse kuttingen egentlig :P haha. Tror jeg bare skal bytte tilbake til den gamle fisa-motoren jeg... kommer til å miste lappen med denne

  22. #168
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Mitt råd, om du vil ha motoren så frisk som mulig, få den tilbake til originalstand. Å borre hull under luftfilterboksen betyr at motoren suger luft gjennom luftfilteret, men fra motorrommet. Jo varmere luft, jo mindre oksygenmetning og jo mindre effekt, selv om du kanskje ikke merker det så godt.

    Hvorvidt åpent luftfilter er en bra ting er en annen diskusjon, men dette er et åpent luftfilter:

    http://www1.garaget.org/archive/97/9...25-2025022.jpg

    Varmeskjoldet rundt luftfilteret er kritisk for ikke å dra inn varm luft fra motorrommet. Jeg hadde holdt meg til originalt luftfilter, den løsningen er veldig effektiv opp til effektnivå langt over en original T5, og den henter luft veldig effektivt fra bak grillen. Men, som sagt, det er en annen diskusjon.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  23. Takk Luddemann takket for denne posten
  24. #169
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Som et kompromiss kan en jo fyre inn et kn-innsatsfilter i den originale luftfilterboksen

    Kjipt at du skal slite sånn med nyemotoren nå som alt er godkjent og på stell :/
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  25. #170
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Men en ting? Dump etter
    MAF
    ? Er en dårlig ide, kast på en forge resirkulerans med retur rett før turbo. Kjørte maf på datasprutet med resirk dump. Fungerer silkemykt

    Har du Maf før dump regner den på lufta du slipper ut og kveler den i bensin pga. den tror motoren får lufta som blir slept ut i inntet... Det er dømt te å gå gæli

  26. #171
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Mitt råd, om du vil ha motoren så frisk som mulig, få den tilbake til originalstand. Å borre hull under luftfilterboksen betyr at motoren suger luft gjennom luftfilteret, men fra motorrommet. Jo varmere luft, jo mindre oksygenmetning og jo mindre effekt, selv om du kanskje ikke merker det så godt.

    Hvorvidt åpent luftfilter er en bra ting er en annen diskusjon, men dette er et åpent luftfilter:

    http://www1.garaget.org/archive/97/9...25-2025022.jpg

    Varmeskjoldet rundt luftfilteret er kritisk for ikke å dra inn varm luft fra motorrommet. Jeg hadde holdt meg til originalt luftfilter, den løsningen er veldig effektiv opp til effektnivå langt over en original T5, og den henter luft veldig effektivt fra bak grillen. Men, som sagt, det er en annen diskusjon.
    Det der er veldig smak og behag ja.

    Jeg tenkte mest på om det var lyden han var ute etter

    På BSR sitt åpne filterkit er det hull for å tre i originalrøret som henter luft bak grillen, sånn at du får samme effekten.

    Jeg tredde på en gummilist på kanten på varmeskjoldet. Det resulterte i at det ble tett mellom panser og varmeskjoldet. Når vi målte tempen på luften med originalboks og åpent BSR, var det faktisk bare 0,5 grader forskjell i luften som luftfilteret trakk inn. Det var litt mer før jeg satte på lista, så det ble tett.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  27. #172
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Personlig foretrekker jeg å endre på eksos om man vil ha mer lyd, fordelen med den originale boksen er jo at det originale innsuget trykksetter boksen til en viss grad, siden den er tett, og således gjør hjelper vakuumet med å dra luft inn gjennom filter og inn i motor... eller i det minste spekuleres det i det. Tror ikke man merker forskjell akkurat der, hovedårsaken til at jeg ikke vil ha noe annet enn originalfilter er fordi et highflow-filter, uansett om det er åpent eller innsatsfilter, i mine øyne har dårligere filtrering. Det blir et foretrekkende, absolutt, men i mitt hode vil mindre motstand og mer fløde tilsvare dårligere filtrering, eventuelt filtere som må oljes og som ødelegger LMM - og jeg har ikke blitt presentert for ugjendrivelige bevis for noe annet ennå.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  28. #173
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Personlig foretrekker jeg å endre på eksos om man vil ha mer lyd, fordelen med den originale boksen er jo at det originale innsuget trykksetter boksen til en viss grad, siden den er tett, og således gjør hjelper vakuumet med å dra luft inn gjennom filter og inn i motor... eller i det minste spekuleres det i det. Tror ikke man merker forskjell akkurat der, hovedårsaken til at jeg ikke vil ha noe annet enn originalfilter er fordi et highflow-filter, uansett om det er åpent eller innsatsfilter, i mine øyne har dårligere filtrering. Det blir et foretrekkende, absolutt, men i mitt hode vil mindre motstand og mer fløde tilsvare dårligere filtrering, eventuelt filtere som må oljes og som ødelegger LMM - og jeg har ikke blitt presentert for ugjendrivelige bevis for noe annet ennå.
    Jeg tenkte ikke på motorlyd, men "dumplyd" Helt enig i at eksos er å foretrekke fremfor åpent filter hvis man vil ha motorlyden frem Men det blir ikke mye "åpen dump" lyd med eksos

    Regner meg at det er derfor du har åpen dump, Luddis? Fordi du liker lyden når du går av gassen.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  29. #174
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Hehe....Inrømmer at det er fett med lyden den søte lille ventilen gir ja

  30. #175
    Registrerte brukere Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    Innlegg
    8.132
    Antall takk

    Standard

    Jeg også syntes at dump-lyden var tøff, den er riktignok det pr.dd, men dog på japser og slikt Men vi er alle forskjellige med forskjellige meninger om ting og tang. På Volvo så syns jeg en enkel "PFFtt" lyd er bedre enn "fafh fafh fafh plystre plystre skrik væææææææ" lyd
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

Side 7 av 10 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. How-To Lakkering
    By Erlend Dystland in forum "How-To", Tips & Triks, Guider
    Svar: 7
    Siste post: 05/11/15, 11:10
  2. Lakkering av 944
    By nina in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 6
    Siste post: 11/01/13, 13:19
  3. Styling 240 hvilken styling har det vært gjennom 37år?
    By BlåFare in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 77
    Siste post: 18/10/12, 11:13
  4. Lakkering av bil..
    By M-Performance in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 01/06/12, 02:12

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •