14,7 til 15,5 er vel ganske så nøyaktig 10% feil. Høres ut som en massiv heatsoak.
Har du logg av gærnskapet, fra rett før og rett etter stoppen, som viser henholdsvis 14,7 og 15,5, og mapp som ble brukt i det tidspunktet. Trengs bare de 3 filene, og ikke hele prosjektmappen som du sendte sist

Helst logg logget rett på pc og ikke SD kort, da førstnevnte får med seg flere verdier. Varierer TPS veldig mye? Litt variasjon i tomgagsstilling er ikke helt uvanlig fra kald til varm motor, da spjedlet fysisk kan bevege seg litt pga. varme.
Om det ikke er snakk om en ræva
MAF
sensor så skal ikke tomgangsoppløsningen lide ved så lav effekt som 320hk.
Hva mener du med "Kan jeg ha "sprengt" ecu kapasisteten?"?
Og forresten, å gå fra å åpne 2 og 2 dyser samtidig til alle samtidig kan jeg ikke tenke meg til vil bidra til noe som helst positivt. Å gå over til sekvensielt derimot kan bidra til noe positivt, selv om det ikke vil hjelpe på problemene her med 10% feil AFR.
Ettersom du allerede bruker MS3X dysedriverne så er du bare en kamgiver unna sekvensiell innsprøytning.